هتل های نزدیک به دریای کیش

فهرست مطالب

هتل های نزدیک به دریای کیش

بهترین هتل های نزدیک به دریای کیش کدامند؟ آیا شما هم تصمیم به سفر به جزیره زیبای ایران را دارید؟ اگر می خواهید بهترین تجربه را از سفر به این جزیره داشته باشید، ادامه این متن را بخوانید ما شما را با بهترین هتل های نزدیک به دریای کیش آشنا خواهیم کرد.

جزیره کیش یکی از جزایر خلیج فارس است و در استان هرمزگان، واقع شده است. این جزیره یکی از مقاصد گردشگری محبوب در ایران است و دارای جاذبه‌های گردشگری زیادی است که باعث جذب گردشگران داخلی و خارجی شده است.

تصویر-هتل-های-نزدیک-به-دریای-کیش-8528

لیست هتل های نزدیک به دریای کیش

هتل پارمیس کیش

هتل 5 ستاره پارامیس همانند سایر هتل های 5 ستاره جهان، دارای مرکز اقامتی مجهز، بزرگ و راحت می باشد. هتل پارمیس کیش یکی از بهترین هتل های جزیره کیش است که هرساله پذیرای گردشگران زیادی از تمام نقاط کشور است.

مسافران عزیز در این هتل به دلیل داشتن امکانات درخشان مانند استخر، سالن بیلیارد، آرایشگاه، سالن زیبایی بانوان، انواع رستوران، کافی شاپ و … نیازی به بیرون رفتن از هتل برای تفریح ندارند.

قابل ذکر است که گروهی از معماران حرفه ای برای طراحی و ساخت هتل پارمیس با سبک معماری منحصر به فرد تلاش زیادی کردند.

از سوی دیگر یکی از رستوران‌های هتل به سبک صفویه ساخته شده که نشان‌دهنده نظرات و دیدگاه‌های متفاوت مدیران و سازندگان هتل در مقایسه با سایر مراکز اقامتی جزیره کیش است.

در رستوران هتل ترنج از غذاهای ایرانی و خارجی باکیفیت بالا که توسط سرآشپزهای مجرب تهیه می شود لذت خواهید برد.

علاوه بر این، کودکان و نوجوانان نیز می توانند از  سالن ویژه ای که شامل انواع بازی های رایانه ای است، در این هتل لذت ببرند.

همچنین، متنوع ترین رویدادهای رسمی و غیررسمی مانند کنفرانس، تولد، عروسی، سمینار، جشنواره و غیره در سالن های باکیفیت هتل مجهز به امکانات رفاهی پیشرفته برگزار می شود.

ترانسفر رایگان نیز از دیگر امکانات هتل برای ایجاد آسایش و رضایت بیشتر می باشد، هرچند اجاره ماشین های مجهز نیز برای رفتن و بازدید از جزیره به بهترین شکل ممکن امکان پذیر است.

این هتل همچنین دارای فاصله نزدیک و دسترسی سریع به مراکز خرید معروف مانند پردیس و پانیذ است.

خوشبختانه هتل پارمیس فاصله چندانی با دریا ندارد تا لحظات لذت بخشی را رقم بزند.

با اقامت در اینجا یکی از جذاب ترین سفرهای خود را تجربه خواهید کرد. علاوه بر این، مجموعه ورزشی با ارائه طیف وسیعی از امکانات مانند استخر، جکوزی و سونا برای چند برابر کردن لذت و شادی اقامت شما در دسترس است که این خدمات رایگان هستند.

تاکسی سرویس، خدمات پزشکی، بانک، مرکز تجاری، فضای سبز، رستوران سنتی، اتاق ماساژ، خشکشویی و … از دیگر امکانات خوب هتل است.

بیشتر بخوانید :

گرانترین هتل کیش

کشتی یونانی کیش

تصویر-هتل-های-نزدیک-به-دریای-کیش-8523

هتل داریوش کیش

 با هتل داریوش کیش، در یکی از مراکز اقامتی بی نظیر ایران در جزیره کیش مهمان باشید.

اقامتی لذت بخش در هتل 5 ستاره به عنوان نماد فرهنگ و تمدن ایرانیان باستان داشته باشید.

هتل داریوش یکی از زیباترین مراکز اقامتی کیش با سبک معماری جالبی است که تاریخ کهن سرزمین پارسی را به بازدیدکنندگان از سراسر جهان نشان می دهد.

این هتل برای کسانی که به دنبال محیطی آرام، زیبا و باکیفیت برای استراحت به بهترین شکل هستند، جزو مناسب ترین هتل ها محسوب می شود.

شما می توانید برای اطلاع از هتل های ارزان کیش به این لینک مراجعه کنید.

از طرفی اگر به خرید علاقه دارید این مرکز به دلیل فاصله نزدیک و دسترسی آسان به فروشگاه های پردیس، بازار مرجان و بازار زیتون می تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد.

در اینجا می توانید اتاق های مختلفی را بر اساس سلیقه خود انتخاب کنید.

به عبارت دیگر، اگر قصد دارید در هنگام سحر از منظره دریا لذت ببرید، در اتاق های دوتخته و دو نفره، سوئیت های رویال یا ویلاهای ساحلی هتل با چشم انداز زیبای دریا اقامت داشته باشید.

علاوه بر این، اگر منظره باغ را ترجیح می دهید، واحدهایی با نمای باغ را برای اقامت و لذت بردن رزرو کنید.

تنوع تورهای شهری برای بازدید از جاذبه های مهم مانند باغ پرندگان، کنسرت، نمایش کلاسیک، پارک دلفین ها، کشتی تفریحی و …از دیگر مزایای هتل داریوش کیش است.

علاوه بر این می توانید انواع غذاهای ایرانی و خارجی و همچنین غذاهای دریایی را که توسط گروهی از سرآشپزهای حرفه ای تهیه شده است میل کنید و از طعم آنها لذت ببرید.

اگر می خواهید اقامتی بسیار آرام و با بوی مطبوع دریا و طبیعت داشته باشید، هتل داریوش را به عنوان یک انتخاب مطمئن انتخاب کنید و در عین حال تمدن باشکوه ایران را احساس کنید.

باشگاه بدنسازی، زمین تنیس، استخر روباز، غواصی خصوصی، ماساژ تایلندی، قایق سواری، پینگ پنگ، پینت بال و غیره از دیگر امکانات هتل می باشد.

شما می توانید جهت اطلاع از هتلهای نزدیک مراکز خرید کیش  به این لینک بروید.

صرف ناهار یا شام و نوشیدنی‌های مختلف در رستوران‌های آپادانا و پاسارگاد به دلیل طعم فوق ‌العاده‌ای که دارند به شدت توصیه می‌شود.

در نهایت، این هتل دارای یک مسیر ویژه دوچرخه سواری است که می تواند برای مسافرانی که به ورزش اهمیت می دهند بسیار جالب باشد.

هتل شایان کیش

هتل شایان یکی از مراکز اقامتی قدیمی و توصیه شده جزیره کیش است. این هتل حدود 50 سال پیش در نزدیکی اسکله قدیمی احداث شد و در سال 1388 به گروه هتل های پارس پیوست.

ساختمان اصلی هتل با سبک معماری دایره ای خاص شامل 4 طبقه و 195 واحد اقامتی ساخته شده است.

در اینجا تمامی واحدها دارای امکانات رفاهی کامل و لذت بخشی می باشند به گونه ای که هیچ یک از خواسته های شما قطعا بی پاسخ نمی ماند.

شایان ذکر است که برخی از اتاق های هتل دارای منظره ای به دریا و چشم اندازهای آرام هستند.

علاوه بر این، می توانید در سوئیت های طلایی هتل واقع در ساحل دریا اقامت داشته باشید.

این هتل در بهترین موقعیت جزیره با فاصله کمی تا مراکز مهم تجاری و جاذبه های تفریحی فراوان واقع شده است.

از طرفی بزرگترین اسکله تفریحی جزیره کیش دقیقا روبروی هتل شایان قرار دارد و این ممتاز را دارد که رستورانی با غذاهای متنوع و به ویژه غذاهای دریایی متفاوت آن بسیار پرطرفدار باشد.

اگر به دنبال بهترین هتل های کیش برای ماه عسل هستید کافی است به این لینک بروید. 

علاوه بر این، استخر روباز، چایخانه سنتی و فروشگاه های متنوع از دیگر جاذبه های این هتل است.

سالن کنفرانس، سالن سمینار، سالن اجتماعات، نمازخانه، پارکینگ، تاکسی سرویس، کافی شاپ، خشکشویی، ترانسفر رایگان، خودپرداز، اتاق بار، فضای سبز، روم سرویس و … از دیگر امکانات هتل می باشد.

در این هتل از کافی شاپ هتل با سرو انواع نوشیدنی های گرم و خنک لذت ببرید که مکانی بسیار مناسب برای جلسات رسمی یا دوستانه است.

همچنین رستوران سنتی باغ بهشت ​​هتل واقع در فضای باز و یا رستوران فرانسوی با غذاهای متفاوت را از دست ندهید.

خوشبختانه طیف وسیعی از واحدها از یک تا چهار نفره موجود است تا رضایت شما را به بهترین شکل ممکن فراهم کند.

همچنین مراکز خرید معروف دیگری مانند زیتون، ونوس و غیره نیز به هتل شایان نزدیک هستند.

در نهایت به شما اکیدا توصیه می کنیم که ویلاهای هتل با امکانات رفاهی فوق العاده در کنار ساحل را از دست ندهید. این ویلا اقامتی خاطره انگیز را با چشم اندازی بی نظیر از دریا رقم خواهد زد. اقامتی مجلل در جزیره کیش ایران داشته باشید.

این ها تنها تعداد محدودی از بهترین هتل های نزدیک به دریای کیش بود که لیست کردیم ما را دنبال کنیم تا در ادامه شما را بیشتر با رنکینگ هتل های کیش آشنا کنیم.

برای اطلاع از هتل‌های موجود در کیش، می‌توانید از سایت‌های رزرواسیون یا سایت‌های معتبر مسافرتی استفاده کنید. همچنین می‌توانید از طریق تماس با آژانس‌های مسافرتی یا هتل‌های مختلف مستقیماً اطلاعات لازم را دریافت کنید.

گرانترین هتل کیش

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IRPersian
پیمایش به بالا