هتل زندیه شیراز

هتل زندیه شیراز

هتل زندیه شیراز، هتلی 5 ستاره با بهترین خدمات و امکانات در قلب شهر شیراز واقع شده است. این هتل مدرن با مجهز بودن به آخرین امکانات رفاهی، یکی از بهترین هتل های شهر فرهنگی شیراز است. هتل زندیه که در داخل مجتمع زندیه در مکانی ممتاز قرار دارد، فضایی زیبا دارد و مردم عاشق این اقامتگاه لوکس هستند.

شما می توانید جهت اطلاع از بهترین هتل های اصفهان به این لینک بروید. 

درباره هتل زندیه شیراز

این هتل مجلل پنج ستاره در سال 1394 در زمینی به مساحت 900 متر مربع در داخل مجتمع مجلل زندیه افتتاح شد. این هتل بوتیک دارای 6 طبقه و 72 اتاق راحت می باشد. انواع اتاق ها و سوئیت های ارائه شده مناسب بوده و فضایی بسیار آرام دارند. پرسنل مجرب هتل بسیار خوش برخورد هستند و پذیرایی عالی دارند.

هتل زندیه شیراز دارای تمامی امکانات رفاهی و تفریحی یک هتل 5 ستاره مدرن است که خدمات درجه یک را به هر بازدید کننده ارائه می دهد. معماری و طراحی زیبای این هتل بسیار خیره کننده است، همه را شگفت زده می کند و محیطی دلنشین را برای افراد ایجاد می کند. ضمن اینکه این هتل به دلیل موقعیت منحصر به فردش از شرایط آب و هوایی خوبی برخوردار است. ایده آل و مناسب برای تمامی افرادی که به شهر تاریخی شیراز سفر می کنند.

اگر به دنبال شناخت بهترین هتل های ایران به ترتیب هستید همین حالا به این صفحه بروید. 

بهترین زمان سفر به شیراز چه زمانی است؟

 

شیراز در ایران دارای اقلیم معتدل و گرم است، اما بهترین زمان برای سفر به این شهر بهار و پاییز است. در فصل بهار (اردیبهشت و خرداد)، طبیعت زیبا و شاداب شیراز به وضوح مشهود است، از جمله گل‌های زیبا و باغ‌های بارانی که این شهر فراوان دارد. همچنین در پاییز (مهر و آبان)، هوا نسبتاً خنک تر است و باغ‌ها با برگ های زرد و نارنجی رنگ، منظره‌های زیبا ایجاد می‌کنند.

باید توجه داشت که در فصل تابستان (تیر و مرداد)، هوای شیراز بسیار گرم است و ممکن است برای بعضی از افراد ناخوشایند باشد. در طول سال، ممکن است جاذبه‌های گردشگری شیراز همواره جذاب باشند، اما بهار و پاییز به دلیل آب و هوای مطلوب‌تر و رنگارنگی طبیعت، بهترین زمان برای سفر به این شهر تلقی می‌شوند.

شما می توانید جهت شناخت بهترین هتل های سنتی شیراز  به این لینک بروید.

موقعیت هتل زندیه شیراز

واقع در خیابان هجرت در قلب شیراز با دسترسی آسان به تمام نقاط شهر. هتل زندیه نسبت به سایر هتل های شیراز از موقعیت ممتازی برخوردار است، به تمامی اماکن تاریخی و مراکز تفریحی از جمله بازار وکیل، موزه پارس، مسجد نصیرالملک، کریمخان ارگ،مسجد وکیل، پارک آزادی، نزدیک است.

همچنین فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی شیراز کمتر از 20 دقیقه است. مردم این هتل را به خاطر هر جنبه مثبتی که دارد، از موقعیت مکانی عالی گرفته تا امکانات و اتاق های راحت آن، دوست دارند.

تصویر-هتل-زندیه-شیراز-9954

امکانات هتل زندیه

هتل زندیه در 6 طبقه دارای بهترینامکانات رفاهی یک اقامتگاه 5 ستاره می باشد. از اتاق‌ها و سوئیت‌های راحت گرفته تا رستوران‌ها و کافه‌های مجلل، باشگاه سلامت، و فروشگاه‌ها. تمامی اتاق های این هتل منحصر به فرد، جادار و راحت هستند. دو رستوران فوق العاده در هتل زندیه یافت می شود که بهترین غذاهای ایرانی و بین المللی را ارائه می دهند. مکانی برای استراحت و لذت بردن از یک فنجان قهوه با یک تکه کیک، سالن لابی و کافه هتل است.

خدمات باشگاه یکی از بخش های اصلی این مکان است که شامل یک مرکز تناسب اندام مجهز، یک استخر بزرگ به همراه سونا و جکوزی و یک ویتامین بار با طراوت است. زندیه همچنین دارای مغازه های صنایع دستی، آژانس مسافرتی و مرکز تجاری است. علاوه بر این، هتل بوتیک دارای سالن ها و سالن های چند منظوره برای جشن ها و انواع دیگر رویدادها است.این هتل مجلل در شیراز از بهترین هتل های شیراز برای اقامت است.

هتل باشکوه زندیه جزو برترین هتل های شیراز بوده و دارای آخرین استانداردهای کیفیت هتل می باشد. در رنکینگ بهترین هتل های ایران، به همه کسانی که از این شهر زیبا بازدید می کنند، هتل زندیه شیراز را به شدت پیشنهاد می شود.

چرا هتل زندیه یکی از بهترین هتل های شیراز است؟

ارائه راحت ترین اتاق ها و بهترین خدمات به مهمانان در کنار تمامی امکانات رفاهی موجود، این هتل را در مقایسه با سایر هتل ها منحصر به فرد و برتر می کند. ترکیبی از امکانات مدرن، اقامتگاه‌های راحت، موقعیت مکانی عالی و محیطی دلپذیر است که به این هتل برتری بخشیده است و از هتل های لوکس شیراز است.  هتل زندیه دارای استانداردهای برتر بین المللی در هتلداری می باشد. همه اینها نشان می دهد که چرا هتل زندیه یکی از بهترین هتل های شیراز است.

هتل زندیه برای چه کسانی مناسب است؟

هتل ۶ طبقه زندیه با توجه به موقعیت مکانی عالی خود جزو بهترین هتل های پنج ستاره ای است که برای انواع مسافران و گردشگران مناسب است. از آنجایی که شیراز یک شهر توریستی تاریخی است، مسافران زیادی برای فرهنگ و میراث از آن دیدن می کنند. هتل زندیه فاصله کمی با تمام نقاط دیدنی شهر دارد و همین امر به بسیاری از مسافران کمک می کند تا این هتل را به عنوان اقامتگاه خود انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید:

علاوه بر این، مسافران تجاری می توانند از این هتل فوق العاده بهره مند شوند زیرا در مرکز شهر و نزدیک به تمامی مراکز اداری و تجاری قرار گرفته است. همچنین یک سوئیت تجاری برای مسافران تجاری برای اقامت بهتر طراحی شده است. از این رو هتل زندیه برای تمامی افرادی که به شیراز سفر می کنند، گزینه ای ایده آل می باشد.

اتاق ها و سوئیت های هتل زندیه

اتاق‌ها و سوئیت‌های درجه یک در هتل زندیه ارائه می‌شوند که شامل فضایی بزرگ با مبلمان مجلل و طراحی زیبا است. انواع مختلفی از اتاق ها در دسترس مهمانان است تا اقامتگاه ایده آل خود را پیدا کنند. اینها عبارتند از: اتاق های دوقلو، اتاق های دو نفره، سوئیت های تجاری، سوئیت های ماه عسل، سوئیت های لوکس و..

رستوران ها و کافه های هتل زندیه شیراز

هتل زندیه دارای دو رستوران مجلل و یک کافه دلپذیر با بهترین سروها و غذاهای متنوع است. از غذاهای سنتی ایرانی گرفته تا غذاهای بین‌المللی، دسرها و قهوه‌ها، این غذاخوری‌های هتل را در سفر به شیراز نمی‌توان از دست داد.

رستوران سنتی

در طبقات همکف پایین هتل در -1 با ظرفیت 60 نفر یافت می شود. این رستوران دارای طراحی سنتی حیرت انگیز شامل نقاشی های شگفت انگیز، صندلی ها و میزهای سنتی زیبا و بشقاب های شیک می باشد. به خاطر کباب های لذیذ و بشقاب های سنتی ایرانی اش معروف است و فضایی پر شور دارد.

رستوران کلاسیک

رستورانی مجلل و مدرن با طراحی و دکوراسیون کلاسیک با ارائه بهترین غذاهای ایرانی و بین المللی. این رستوران با ظرفیت 100 نفر در طبقه همکف هتل زندیه شیراز واقع شده است. دارای یک فضای غذاخوری در فضای باز است و از ساعت 7:00 تا 23:00 باز است.

لابی سالن و کافه

این هتل برجسته یک کافه قابل توجه در لابی خود دارد. این سالن مدرن لابی می تواند 40 نفر را در خود جای دهد و لذیذترین میان وعده ها، دسرها، بستنی ها، کیک ها، نوشیدنی های سرد و گرم و ساندویچ ها را سرو می کند. مهمانان می توانند در این کافی شاپ دنج از یک فنجان قهوه همراه با یک تکه کیک، لذت ببرند. در نهایت هتل پنج ستاره زندیه در شهر تاریخی و فرهنگی شیراز فوق العاده است.

به نظر شما بهترین هتل های شیراز کدام است؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IRPersian
پیمایش به بالا