معروف ‌ترین هتل های لوکس ایران

فهرست مطالب

معروف ‌ترین هتل های لوکس ایران

معروف ‌ترین هتل های لوکس ایران کدامند؟ ایران کشوری در مرکز خاورمیانه با زبان و فرهنگ فارسی است. تاریخ طولانی و فرهنگ غنی ایران این کشور را به مقصدی عالی برای مسافران تبدیل کرده است. اگر به دنبال طبیعت بکر، دیدنی های تاریخی و استقبال گرم مردم محلی هستید، باید به ایران بروید.

هتل های مختلفی با کیفیت و گزینه های مختلف وجود دارد. سفر به ایران در مقایسه با کشورهای توریستی که سالانه گردشگران زیادی دارند بسیار ارزان است. شما هزینه بسیار کمتری نسبت به سایر کشورها خواهید داشت و خدمات بسیار بهتری در بهترین هتل های ایران دریافت خواهید کرد.

شما به عنوان یک گردشگر در ایران انتخاب های متنوعی در هتل ها و انواع اقامتگاه ها دارید. شما می توانید هتل های 5 ستاره تا خوابگاه را در اقامتگاه های ایران پیدا کنید. در این مقاله می خواهیم در مورد هتل های برتر ایران با واجد شرایط ترین در بین همه گزینه ها صحبت کنیم. سعی کردیم از هر شهر توریستی ایران یک هتل انتخاب کنیم. برخی از شهرها محبوبیت بیشتری دارند و ما سعی کردیم حداقل یک هتل برای هر شهر پیشنهاد کنیم.

تصویر-معروف-‌ترین-هتل-های-لوکس-ایران-9855

هتل اسپیناس پالاس تهران از معروف ‌ترین هتل های لوکس ایران

هتل اسپیناس پالاس تهران، هتلی 5 ستاره در شهر تهران و بزرگترین شهر ایران است. این هتل تازه افتتاح شده در ایران با جدیدترین امکانات می باشد.

هتل اسپیناس پالاس تهران یک هتل 20 طبقه با 400 اتاق، استخر، اتاق ماساژ و … است. این هتل در منطقه مرتفع تهران با چشم اندازی جذاب از شهر و کوه های اطراف شهر واقع شده است.

در این هتل رستورانی وجود دارد که انواع غذاهای بین المللی را ارائه می دهد.

شما می توانید برای اطلاع از بهترین هتل های تهران به این صفحه بروید.

هتل پارسیان استقلال

هتل پارسیان استقلال هتلی 5 ستاره است که در طول اقامت خود از مهمان نوازی ایرانی لذت خواهید برد. این هتل در مجموع 552 اتاق و سوئیت دارد. همه اتاق ها دارای دکوراسیون کلاسیک، بالکن و منظره ای خیره کننده از شهر هستند.

هتل پارسیان استقلال دارای اتاق های مختلفی از اتاق های یک تخته تا رویال سوئیت می باشد. هر اتاق دارای تلویزیون استاندارد، کمد، تلفن، یخچال کوچک، چای ساز و مبلمان اولیه است.

آنها همچنین دارای حمام اختصاصی با وان یا دوش و تمام لوازم بهداشتی لازم هستند. مهمانان می‌توانند به‌صورت شبانه‌روزی از غذاخوری در اتاق لذت ببرند و Wi-Fi محدودی در دسترس است.

این هتل دارای رستوران های فصلی است که انواع غذاهای ایرانی، ترکی، دریایی و سایر غذاهای بین المللی را در اختیار شما قرار می دهد، یک کافی شاپ نیز در لابی وجود دارد.

شما می توانید جهت اطلاع از بهترین هتل های ایران برای ماه عسل به این لینک بروید. 

این هتل همچنین دارای استخر، اسپا، جکوزی، خدمات CIP و VIP، سالن اجتماعات و کنفرانس، خدمات صرافی و فروشگاه سوغات می باشد.

هتل پارسیان آزادی تهران از معروف ‌ترین هتل های لوکس ایران

هتل پارسیان آزادی یکی از قدیمی ترین هتل های ایران است که بازسازی آن زیر نظر کارشناسان سوئیسی، ایتالیایی و چینی انجام شده است.

هتل 5 ستاره پارسیان آزادی دارای 26 طبقه، 475 اتاق و 6 رستوران در داخل آن می باشد که در تمامی روزهای هفته آماده پذیرایی از میهمانان می باشد.

از دیگر خدماتی که در این هتل برای میهمانان ارائه می شود می توان به استخر، سالن بدنسازی، جکوزی، روم سرویس، خشکشویی، نگهبان و … اشاره کرد.

هتل عباسی اصفهان از معروف ‌ترین هتل های لوکس ایران

هتل عباسی به عنوان یکی از قدیمی ترین هتل های جهان شناخته می شود. هتل عباسی بیش از 300 سال قدمت دارد و ساختمان اصلی آن متعلق به مادر آخرین پادشاه صفوی است. معماری و طراحی عالی، یادآور دوران صفویه است. طراحی منحصر به فرد و معماری مجلل این هتل را به یکی از بزرگترین هتل های ایران و خاورمیانه تبدیل کرده است.

در سال 2017 CNN هتل عباسی را به عنوان زیباترین و پر زرق و برق ترین هتل خاورمیانه انتخاب کرد، می توان گفت از بهترین هتل های اصفهان است. هتل عباسی در بافت قدیمی شهر اصفهان و بسیار نزدیک به مکان های تاریخی معروفی مانند میدان نقش جهان و پل سی و سه پل قرار دارد.

ساختمان اصلی مربوط به 300 سال پیش هنوز وجود دارد و تغییراتی در آن ایجاد شده است تا برای هتل مناسب تر شود. این چیزی است که این هتل را خاص تر کرده است. انگار در یک مکان تاریخی یا موزه اقامت دارید اما با تجهیزات و امکانات مدرن.

هتل عباسی دارای 224 اتاق و سوئیت است که همگی اطراف حیاط اصلی و حوض هستند. به غیر از اینها یک رستوران شیک در پشت بام ساختمان وجود دارد که غذاهای باکیفیت را برای مهمانان سرو می کند.

هتل دریایی ترنج در جزیره کیش از معروف ‌ترین هتل های لوکس ایران

هتل ترنج یکی از هتل های تازه افتتاح شده در ایران اما همچنان گران ترین هتل است و می توان آن را در دسته بهترین هتل های کیش معرفی کرد. این اولین هتل دریایی در ایران است که هتل های مشابهی را در جزایر مالدیو خواهید دید.

هتل ترنج دارای دو قسمت می باشد. یک قسمت سوئیت های ساخته شده روی آب با کف شیشه ای است. همانطور که در اتاق هستید می توانید زندگی دریایی را در آب های آبی خلیج فارس ببینید. قسمت دیگر هتل یک ساختمان 4 طبقه در سواحل جزیره کیش است.

خدمات رایگانی در هتل ترنج به میهمانان ارائه می شود که از آن جمله می توان به وای فای رایگان، تاکسی رایگان به مراکز خرید، صبحانه، مینی بار، سالن بدنسازی، سفر رایگان به فرودگاه و … اشاره کرد.

اگر به دنبال گرانترین هتل های کیش هستید، همین حالا به این صفحه بروید.

هتل درویشی مشهد از معروف ‌ترین هتل های لوکس ایران

هتل درویشی بزرگترین ساختمان آتریوم ایران با 25 طبقه و 223 اتاق است. این هتل یکی از مجلل ترین هتل های ایران و از بهترین هتل های مشهد است. هتل درویشی یک هتل 5 ستاره در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) است که آن را بیش از پیش خاص کرده است.

هر اتاق در هتل درویشی طراحی داخلی و سبک خاص خود را دارد. هتل درویشی با وجود طراحی و معماری پر زرق و برق، خدمات رایگان مانند ترانسفر رایگان به حرم مطهر امام رضا(ع)، فرودگاه و ایستگاه قطار را به میهمانان ارائه می دهد.

این هتل گزینه های زیادی دارد که می توانید از آنها استفاده کنید مانند رستوران های با کیفیت، اسپا، سالن بدنسازی، استخر سنتی  و غیره.

هتل بزرگ شیراز از معروف ‌ترین هتل های لوکس ایران

بهترین هتل شیراز، هتل بزرگ شیراز با 14 طبقه و 158 اتاق است. هتل بزرگ 5 ستاره شیراز در کنار دروازه قرآن که یکی از مکان های تاریخی و نمادهای اصلی شهر شیراز است، ساخته شده است.

یکی از دلایلی که هتل بزرگ شیراز را بسیار خاص کرده است موقعیت مکانی و منظره آن است. دید کاملی از شهر و برخی از مکان های تاریخی اصلی خواهید داشت. ما در این صفحه لیست کاملی از بهترین هتل های شیراز را معرفی کرده ایم.

اگر شما هم به دنبال شناخت و معرفی رنکینگ بهترین هتل های ایران هستید، ما را دنبال کنید ما به شما بهترین ها در تمام حوزه ها را معرفی می کنیم.

به نظر شما کدام یک از این هتل ها را می توان به عنوان هتل های برتر ایران معرفی کرد؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IRPersian
پیمایش به بالا