رزرو بهترین هتل های پنج ستاره کیش

فهرست مطالب

رزرو بهترین هتل های پنج ستاره کیش

خیلی از افراد در زمان سفر به کیش به دنبال تجربه ای بی نظیر در فضای لوکس همراه با امکانات ویژه هستند و ترجیح می دهند رزرو بهترین هتل های پنج ستاره کیش را انجام دهند. کیش هتل های مختلف با امکانات متنوع دارد، شما می توانید بر اساس بودجه و هدف خود از سفر به کیش به راحتی در بهترین هتل های کیش اقامت داشته باشید. در ادامه شما را با رزرو بهترین هتل های پنج ستاره کیش آشنا می کنیم.

نحوه رزرو بهترین هتل های پنج ستاره کیش

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش در سال 1375 به بهره برداری رسید. مراحل ساخت ساختمان جدید و بازسازی در سال 1384 آغاز شد و در مدت زمان تقریباً 8 ساله به پایان رسید.

ساختمان این مرکز اقامتی شامل دو برج مجزا است که در طبقه همکف و هفتم به هم متصل شده اند.

اتاق های ضلع شمالی دارای منظره ای  رو به دریا هستند و واحدهای ضلع جنوبی منظره ای از جزیره و پارک بزرگ شهر ایجاد کرده اند.

این هتل 5 ستاره را می ‌توان مجموعه ‌ای بی‌ نظیر با ارائه خدمات با کیفیت بسیار بالا برای بازدیدکنندگان عزیز از سراسر جهان دانست.

این هتل به عنوان تنها هتل جزیره کیش با نسل جدید سیستم گرمایشی و سرمایشی شناخته می شود.

هتل ایران کیش با توجه به سطح بالای خدمات و امکانات رفاهی که کاملا بر اساس استانداردهای روز دنیا طراحی شده است، گزینه مناسبی برای اقامت گردشگران بین المللی می باشد.

علاوه بر این، استخر رایگان و امکانات ورزشی خوب از دیگر مزیت های لذت بخش این هتل است. در این هتل 5 ستاره کیش می توانید، از انواع غذاهای ایرانی و خارجی در فضای آرام و رستوران های هتل با بهترین و بی نظیرترین غذاهای تهیه شده توسط گروهی از سرآشپزهای حرفه ای لذت ببرید.

مطمئن باشید با اقامت در این هتل، لحظات بسیار خوب و فراموش نشدنی را در جزیره کیش ایران تجربه خواهید کرد.

سالن کنفرانس، پارکینگ، رستوران، کافی شاپ، جکوزی، نمازخانه، ترانسفر رایگان، سونا، اینترنت پرسرعت، استخر و … از دیگر امکانات هتل می باشد.

اگر قصد اقامت در هتلی مجلل و شیک در کیش را دارید، شک نکنید و هتل 5 ستاره ایران را به عنوان یک گزینه عالی انتخاب کنید.

این هتل دارای 7 طبقه است که تعداد زیادی واحد با کیفیت و لوکس را شامل می شود.

از طرفی مسافران عزیز از دسترسی آسان و سریع لذت می برند و به راحتی به بسیاری از مراکز خرید مهم و معروف مراجعه می کنند.

اقامت خوب و لذت بخشی در هتل 5 ستاره ایران کیش داشته باشید.

هتل شایگان کیش

اگر قصد خرید از بازارهای جزیره کیش را دارید یا ترجیح می دهید در نزدیکی مناطق تفریحی اقامت داشته باشید، هتل شایگان را انتخاب کنید.

هتل 5 ستاره شایگان یک مرکز اقامتی زیبا و مجلل است که در یکی از بهترین موقعیت های جزیره واقع شده است.

از سوی دیگر، بیشتر اتاق ها به دلیل معماری جالب هتل، منظره زیبای سواحل خلیج فارس را دارند.

علاوه بر این، این هتل به دلیل داشتن کلوپ بازی برای کودکان با ارائه انواع سرگرمی ها می تواند گزینه بسیار خوبی برای خانواده ها باشد.

شایان ذکر است رستوران غذاهای دریایی هتل با نام شانی یکی دیگر از مزیت های متمایز برای خلق مجموعه ای از لحظات بی نظیر و رویایی با موسیقی زنده و غذاهای شگفت انگیز است.

علاوه بر این، هتل مفتخر به رستوران سنتی در باغ و تراس کافه دریایی است که از محبوب ترین امکانات هتل با چشم انداز دیدنی به ساحل می باشد.

باشگاه سلامت هتل مجهز به امکانات فراوان از جمله جکوزی، سونا و … نیز در خدمت شما به بهترین شکل ممکن می باشد.

در هتل 5 ستاره مسافران عزیز به دلیل موقعیت عالی هتل می توانند به راحتی از چندین جاذبه مهم مانند بندرگاه های تفریحی، پارک مرجان ها و پارک دلفین ها لذت ببرند.

شما می توانید برای خرید بلیط پارک دلفین های کیش همین حالا به این لینک بروید.

صندوق امانات، بانک، چایخانه سنتی، مرکز تجاری، سالن سمینار، خشکشویی، تاکسی سرویس، خودپرداز، ترانسفر رایگان، رستوران سنتی، اتاق ماساژ، باشگاه بدنسازی، استخر، سونا، جکوزی، فوتبال روی میز، سالن بیلیارد، سالن بازی های رایانه ای، خدمات معلولین و … از دیگر امکانات هتل می باشد.

هتل شایگان شامل سه رستوران باکیفیت است که نه تنها برای مردم محلی بلکه برای مسافران خارجی بسیار محبوب است.

رستوران سنتی هتل واقع در باغ، آماده سرو انواع غذاهای محلی ایرانی شگفت انگیز و لذیذ از جمله دمنوش، نان داغ و کباب داغ و … می باشد.

شک نکنید و این هتل مطمئن را انتخاب کنید تا لذت ببرید و اقامتی فراموش نشدنی را با قیمت های مناسب و خدمات عالی برای خود رقم بزنید.

تصویر-رزرو-بهترین-هتل-های-پنج-ستاره-کیش-4121

هتل بین المللی کیش

هتل بین المللی کیش تحت نظارت و مدیریت گروه هتل های بین المللی مهدسا است که در سال 1396 به بهره برداری رسید.

این مرکز اقامتی 5 ستاره سنت و مدرنیته را در هم آمیخته و فضایی صمیمی و آرامش بخش را به گونه ای ایجاد کرده است که گویی در خانه خود هستید.

بیشتر بخوانید در مورد رزرو بهترین هتل های پنج ستاره کیش:

رزرو هتل های 3 ستاره کیش با بهترین قیمت

رزرو هتل های 4 ستاره کیش با بهترین قیمت

هتل بین المللی کیش ویژگی هایی دارد که با داشتن مجموعه ای از امکانات رفاهی و فناوری های روز، یکی از جذاب ترین سفرها را برای مسافران عزیز ایجاد کند.

تعداد زیادی از گردشگران به دلیل داشتن طراحی و دکوراسیون بسیار شیک و چشم نواز، این هتل را در اولویت های اصلی خود قرار داده اند.

از طرفی این هتل در قلب مرکز تجاری و اقتصادی جزیره کیش ساخته شده است و به همین دلیل کسانی که به موقعیت مناسب هتل اهمیت می دهند می توانند به راحتی به انواع جاذبه های مهم جزیره دسترسی داشته باشند.

برای اطلاع از بهترین تفریحات کیش کافی است همین حالا به این لینک بروید.

همچنین رستوران هتل بین المللی کیش مفتخر به داشتن سرآشپزهای مجرب و خلاق است که غذاهای متنوع و تازه ایرانی و خارجی را برای شما و همراهانتان خلق می کنند.

هتل بین المللی کیش با مجموعه ای از خدمات عالی مانند ماساژ درمانی، سالن بازی کودکان، مجتمع بندری، زمین تنیس و … اقامتی شاد را برای مسافران عزیز رقم خواهد زد.

سالن کنفرانس، سونای خشک و بخار، پارکینگ، ماساژ، حمام سنتی، خشکشویی، غذاهای دریایی، فضای سبز، اتاق عروس و داماد، سالن سمینار، کافی شاپ، اتاق چمدان، جکوزی، تاکسی سرویس، ترانسفر رایگان، سالن آمفی تئاتر و … از امکانات این هتل 5 ستاره می باشد.

خوشبختانه واحدهای اقامتی متنوع با ظرفیت‌های مختلف و مناظر هیجان‌انگیز جزیره و دریا، برای حمایت از همه سلیقه‌ها، خانواده‌ها و گروه‌ها در دسترس است.

هتل بین المللی کیش می تواند یک انتخاب استثنایی برای کسانی باشد که توانایی پرداخت هزینه های بالا را دارند و ترجیح می دهند در یک مرکز اقامتی باشکوه و مجلل اقامت داشته باشند، است.

این هتل دارای 12 طبقه شامل انواع واحدهای اقامتی است که تاکنون 96 مورد از آنها به بهره برداری رسیده است.

در نهایت به دلیل موقعیت خوب هتل، نزدیک به سواحل خلیج فارس، مسافران می توانند به راحتی از مناظر دلپذیر دریا به بهترین شکل ممکن لذت ببرند، این هتل یکی از بهترین هتل های نزدیک به دریای کیش است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IRPersian
پیمایش به بالا