بهترین هتل کیش برای ماه عسل

فهرست مطالب

بهترین هتل کیش برای ماه عسل

بهترین هتل کیش برای ماه عسل کدام است؟ چگونه می توان بهترین هتل کیش برای ماه عسل را پیدا کرد؟ کیش یکی از زیباترین مقاصد گردشگری ایران است و این جزیره زیبا جاذبه های فراوانی برای سفر و گردشگری دارد. مخصوصاً برای تازه عروس و دامادها، تور ماه عسل جزیره کیش انتخابی فوق العاده ای خواهد بود.

در کیش چه کاری می توانید انجام دهید؟

فعالیت های زیادی وجود دارد که می توانید با تور ماه عسل خود یا به عنوان یک مسافر معمولی انجام دهید. غواصی تفریحی، جت اسکی، قایق اسکی، سفر با قایق، گشت قایق شیشه ای، دوچرخه سواری، اسکوترهای برقی، پینت بال، سینمای 4 بعدی، شتر سواری، اسب سواری، تخته شناور، بانجی پرش، پینت بال، اسکیت روی یخ، اسکوتر زیردریایی از جمله فعالیت هایی است که می توانید در جزیره کیش انجام دهید.

تصویر-بهترین-هتل-کیش-برای-ماه-عسل-4118

هتل برگ کیش بهترین هتل کیش برای ماه عسل

هتل برگ جدیدترین هتل کیش است که در یکی از آرام ترین مناطق کیش ساخته شده است، جایی که از دردسرهای کیش دور است و می تواند برای ساخت روزهای عاشقانه زندگی مشترک، عالی باشد.

این هتل در شمال غربی جزیره کیش واقع شده است و موقعیت مکانی آن به گونه ای است که از تراس اتاق، می توان طلوع و غروب خورشید را در کنار دریا مشاهده کرد.

اتاق‌های هتل، روی آب ساخته شده‌اند، جایی که آب دقیقاً در اطراف شماست، در اتاق‌های کف شیشه ‌ای می‌توانید ماهی‌های رنگارنگی را که زیر پایتان بازی می‌کنند تماشا کنید.

اگرچه این گران ‌ترین هتل در کیش است، اما در مقایسه با هزینه‌ ای که باید برای هتلی مشابه در سایر نقاط جهان بپردازید، کاملاً ارزان است و همچنین به شما اطمینان می‌دهیم که از طبیعت و آرامش آن شگفت ‌زده خواهید شد.

می توانید در این جزیره زیبا قدم بزنید. صبحی فوق العاده و آفتابی در کیش خواهید داشت که می توانید بسیاری از فعالیت های دیگر مانند شنا، غواصی، ورزش های آبی یا خرید انجام دهید.

در ساحل شنی کیش استراحت کنید، و می توانید با دوچرخه سواری در کنار سواحل شنی از این جزیره زیبا لذت ببرید. عصر در یکی از رستوران های عالی در کیش، غذاهای دریایی کیش را در حالی که از موسیقی محلی لذت می برید امتحان کنید.

تصویر-بهترین-هتل-کیش-برای-ماه-عسل-4114

رزرو بهترین هتل کیش برای ماه عسل

همانطور که گفته شد، کیش جزیره ای توریستی زیبا در خلیج فارس است. کیش یکی از بهترین و شگفت‌انگیزترین مکان‌های ایران برای مسافران جوانی است که دوست دارند تفریح ​​کنند، از شنا کردن، خرید کردن، انجام ورزش‌های آبی و دیگر جاذبه‌ها و فعالیت‌ها لذت ببرند.

از طرفی هتل های کیش دارای استانداردهای سطح بالا، عمدتاً مجهز به امکانات عالی هستند. این یکی از دلایلی است که سالانه افراد زیادی به جزیره کیش سفر می کنند.

برخی از هتل های کیش از بهترین و شگفت انگیزترین هتل های ایران به شمار می روند. به عنوان مثال هتل دریایی ترنج کیش، اولین هتل دریایی ایران است.

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک یکی از بهترین و وسوسه انگیزترین مراکز اقامتی است که در جنوب کشور واقع شده است.

این هتل در زیباترین محله های جزیره کیش با فضای سبز و محیطی دلپذیر واقع شده است. همه چیز برای لذت بردن و تفریح ​​در اطراف هتل مارینا آماده است.

به عنوان مثال، می‌توانید در اطراف جزیره دوچرخه‌ سواری کنید و با بهترین ماشین‌ها در جاده‌های زیبای جزیره رانندگی کنید.

از طرفی از غواصی و ورزش های دریایی لذت ببرید تا یکی از سفرهای هیجان انگیز خود را در جزیره فراموش نشدنی کیش رقم بزنید.

هتل مارینا کیش با امکانات ویژه در محیطی بسیار دلنشین و فراموش نشدنی میزبان خیل عظیم مسافران است تا، آرامشی بی پایان را ایجاد کند.قابل ذکر است که هتل مارینا را می توان زیباترین هتل جزیره کیش دانست.

کسانی که به خرید باکیفیت اهمیت می دهند به دلیل دسترسی آسان و سریع به مرکز خرید معروف مرجان، می توانند این هتل در کیش را انتخاب کنند.

همچنین موقعیت استثنایی هتل در یکی از بهترین مناطق ساحلی کیش از مهم ترین ویژگی های هتل است.

علاوه بر این مجموعه ورزشی هتل که شامل استخرهای مختلف است، قطعا لذت و شادی اقامت شما را چند برابر خواهد کرد. هتل مارینا با سالها تجربه همواره مسافران را راضی کرده است.

برای داشتن اقامتی باشکوه در جزیره کیش ایران، شک نکنید و هتل مارینا را انتخاب کنید.

با توجه به وجود آژانس تور و مسافرتی در هتل، مشتریان عزیز می توانند مقصد خود را انتخاب کرده و بهترین و کامل ترین خدمات را دریافت کنند.

رستوران، اتاق ماساژ، اتاق چمدان، صندوق امانات، خودپرداز، باشگاه بدنسازی، سالن آمفی تئاتر، پارکینگ، سونای خشک و بخار، ساحل اختصاصی، جکوزی، سالن کنفرانس، فضای سبز، زمین تنیس و … از دیگر امکانات هتل می باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین هتل های کیش از نظر مسافران

هتل های 5 ستاره کیش

هتل مریم سورینت کیش

مسافران جزیره کیش معمولاً به مراکز اقامتی نزدیک به دریا و همچنین مراکز خرید علاقه مند هستند.هتل 4 ستاره مریم کیش دارای فاصله نزدیک و دسترسی سریع به دریا و بازارهای معروف است.

این هتل دقیقا در وسط بلوار خلیج فارس و خیابان رودکی، ضلع جنوبی میدان امیرکبیر واقع شده است.

هتل مریم سورینت به مراکز تجاری مانند مروارید، سارینا، زیتون و کیش بسیار نزدیک هستید.

همانطور که قبلا ذکر کردیم، دریا نیز در فاصله کوتاهی با کمتر از 15 دقیقه پیاده روی در دسترس است.

همچنین فضای بسیار بزرگی به نام پارک شهر دقیقا روبروی هتل قرار دارد تا محیطی بسیار دلپذیر و لذت بخش در تمام طول روز ایجاد کند.

از طرفی سبک معماری هتل مریم بر اساس سبک خاص اروپایی بسیار زیبا و قابل توجه است.

علاوه بر این، تمام بخش های هتل بسیار شیک و چشم نواز هستند. اینجا می تواند بهترین هتل کیش برای ماه عسل باشد.

هتل مریم با داشتن گروهی از پرسنل آموزش دیده تمامی امکانات رفاهی خوب و رضایت بخشی را برای جلب توجه هر مسافری در بدو ورود فراهم کرده است.

کافی شاپ، نمازخانه، خودپرداز، تاکسی سرویس، رستوران، صندوق امانات، خدمات معلولان، اتاق چمدان، خشکشویی، ترانسفر رایگان و … از دیگر امکانات هتل می باشد.

اگر به دنبال هتل های ارزان کیش هستید، کافی است به این لینک مراجعه کنید.

در آخر توصیه اکید می کنیم که رستوران های هتل با سرو انواع غذاهای لذیذ ایرانی و خارجی تهیه شده توسط گروهی از سرآشپزهای حرفه ای را از دست ندهید.

هتل پارس نیک کیش

هتل 3 ستاره پارس نیک شامل سه طبقه ممتاز دسترسی آسان و سریع به مراکز خرید اصلی و مهم را دارد.علاقه مندان به خرید می دانند که با فاصله نزدیک به مراکز خرید سفر لذت بخشی خواهند داشت.

در واقع هتل پارس نیک دقیقا در قلب جزیره واقع شده است و مراکز خرید مهم کیش مانند زیتون، مریم، مروارید، ونوس و غیره تنها در عرض 10 دقیقه در دسترس هستند.

علاوه بر این، اگر به پیاده روی علاقه دارید، تردید نکنید و از پیاده روی به سمت مراکز خرید لذت ببرید.

شما می توانید برای اطلاع از بهترین هتل های کیش همین حالا به این لینک بروید.

از طرفی ترانسفر رایگان از مراکز خرید به هتل نیز، امکان حمل کالای شما را به بهترین شکل ممکن فراهم می کند.

علاوه بر این، اگر قصد دارید سفری شاد و با نشاط با هدف تفریحی داشته باشید، توجه داشته باشید که بندر تفریحی، فضای سبز و همچنین فضای باز هتل، لذت سفر و اقامت کامل را ممکن می کند.

هتل پارس نیک می تواند گزینه ای عالی برای کسانی باشد که به دنبال بهترین هتل کیش برای ماه عسل هستند.

هتل پارس نیک همراه با اتاق های عالی با ظرفیت بالا و ظاهری بسیار آرام و شیک آماده پذیرایی از تعداد زیادی از مسافران از سراسر جهان می باشد.

تاکسی سرویس، خشکشویی، رستوران، کافی شاپ، فضای سبز، خدمات معلولان و غیره از دیگر مزایای هتل است.

با توجه به خدمات خوب و هزینه های مناسب می توانیم این اطمینان را به شما بدهیم که اقامتی رضایت بخش و فراموش نشدنی را در این هتل داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IRPersian
پیمایش به بالا