بهترین هتل های کاشان

بهترین هتل های کاشان

بهترین هتل های کاشان کدامند ؟ بهترین هتل های کاشان چه خدماتی ارائه می دهند؟ در کاشان، برخی از خانه‌های قدیمی و چند صد ساله تغییر طرح داده و با حفظ فضای قدیمی و زیبایی سبک معماری ایرانی، به هتل‌هایی مجلل با امکانات رفاهی روز تبدیل شده‌اند. هتل عامری کاشان، هتل سنتی منوچهری، هتل آبگرم آریانا، هتل سنتی درب کاشان و هتل راهب مهینستان به عنوان یکی از بهترین هتل های تاریخی ایران شناخته می شوند.

همچنین هتل آریانا تنها هتل تاریخی دارای آبگرم در ایران است. علاوه بر این، همه دارای امکاناتی مانند رستوران و کافی شاپ هستند. به جز هتل عامری و آریانا، سایر هتل های لوکس سنتی مجهز به پارکینگ هستند. هتل منوچهری امکانات ویژه ای دارد که از آن جمله می توان به اجاره ماشین برای مهمانان خود اشاره کرد. در واقع می توانید سنت و مدرنیته را در این هتل ها همزمان تجربه کنید. اگر شما هم به دنبال بهترین های کاشان هستید با ما تا انتهای این متن همراه شوید.

هتل آریانا کاشان از بهترین هتل های کاشان

هتل آریانا کاشان از بهترین هتل های کاشان است که، ساختمان هتل آریانا با قدمتی تقریبی صد ساله، در اواخر دوره قاجاریه به عنوان منزل مسکونی ساخته شده است، مردم سالها در آن زندگی می کردند. این هتل در سال 1394 زیر نظر معماران زبده کاشان بازسازی شد. همه اتاق ها به خوبی مبله و تمیز هستند. هر یک از اتاق ها دارای حمام اختصاصی برای راحتی مهمانان می باشد. می توانید در اتاق های دنج و بزرگ این هتل احساس آرامش کنید. اتاق ها مشرف به حیاط زیبای هتل هستند.

بیشتر بخوانید:

بهترین هتل های یزد 

بهترین هتل های ایران برای ماه عسل 

بنای فعلی از دو حیاط، دو بادگیر و زیرزمین تشکیل شده است. حوض خانه و اتاق ها در حیاط اصلی قرار دارند. زیرزمین خانه به یک رستوران زیبا تبدیل شده است. انواع غذاهای سنتی ایرانی و کاشانی در این رستوران ارائه می شود. کافی شاپ در حوض خانه حیاط اصلی واقع شده است. شما می توانید از اقامت خود در فضای دلپذیر و آرام این هتل شگفت انگیز لذت ببرید.

در حیاط دوم هتل یک فروشگاه قرار دارد. انواع صنایع دستی و سوغات کاشان در آن یافت می شود. فوق العاده است که می توانید زیر نظر آشپزهای هتل غذاهای سنتی و کلوچه های کاشان را طبخ کنید. نزدیک بودن به جاذبه های شهر از دیگر مزیت های اقامت در این بهترین هتل در کاشان است.

هتل نگارستان از بهترین هتل های کاشان

هتل نگارستان یکی از بهترین هتل های 4 ستاره کاشان است، اما این هتل، همتراز با بهترین هتل های 5 ستاره کاشان است. این هتل در هشت طبقه با پنجاه و شش اتاق ساخته شده است. ظرفیت کل 150 مهمان را دارد. همه اتاق ها به خوبی مبله و تمیز هستند و دارای حمام اختصاصی، وای فای پرسرعت، تهویه مطبوع، میز کار و سایر امکانات هستند. می توانید در اتاق های بزرگ و دنج این هتل احساس آرامش کنید.

فاز دوم این هتل، دارای 110 اتاق شامل سوئیت، آپارتمان و امکانات تفریحی مانند استخر، سونا، سالن بدنسازی، مراکز خرید، رستوران و سایر امکانات است که به زودی به اتمام می رسد. می توانید از خوردن انواع غذاهای سنتی ایرانی و کاشانی در رستوران هتل نگارستان لذت ببرید. تمام غذاها از مواد تازه تهیه شده و توسط سرآشپزهای حرفه ای طبخ می شوند.

اقامتی دلپذیر را در فضای آرام این هتل که از بهترین هتل های کاشان است، تجربه خواهید کرد. نزدیک بودن به بناهایی مانند مسجد آقا بزرگ، موزه امیرکبیر، باغ فین و خانه تاریخی عباسیان از دیگر مزیت های اقامت در این هتل است.

تصویر-بهترین-هتل-های-کاشان-8585

هتل مهینستان راهب از بهترین هتل های کاشان

هتل تاریخی مهینستان راهب خانه پادشاهی از دوره قاجار تا پهلوی اول در کاشان بوده و در سال 1384 به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده و در سال 1393 با نظارت معماران زبده مورد بازسازی قرار گرفت.

این هتل چهار ستاره دارای 3 حیاط مجزا، حیاط جلو، حیاط پشتی و یک حیاط برای خادمان می باشد. در زمان سفر به کاشان، اقامت در اتاق های راحت و زیبای مهینستان راهب را هرگز فراموش نمی کنید.

همه اتاق ها مبله و بسیار تمیز هستند و  دارای حمام اختصاصی برای راحتی شما هستند. همه اتاق ها بسیار جادار و دنج هستند. از اتاق های خود از منظره زیبای حیاط لذت خواهید برد. مانند سایر هتل ها، صبحانه رایگان است.

از مهمترین فضاهای معماری می توان به دو پیشگاه شاه نشین، ورودی، بالکن تابستانی، بالکن زمستانی و بادگیر اشاره کرد. خوردن انواع غذاهای سنتی ایرانی و کاشانی در رستوران هتل لذت بخش خواهد بود. انواع نوشیدنی های سرد و گرم (قهوه، اسپرسو، نوشیدنی های گیاهی، آب میوه های طبیعی و …)، کیک، وافل و دسر در فضای دلپذیر و آرام کافی شاپ ها سرو می شود.

این هتل به عنوان بهترین هتل های ایران و مجلل ترین اقامتگاه تاریخی از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران انتخاب شده است. از مزیت های این هتل می توان به تور رایگان شهر در روزهای چهارشنبه و جمعه اشاره کرد.

خورشید اردهال از بهترین هتل های کاشان

خورشید اردهال در سال 1395 افتتاح شد. موقعیت هتل بسیار عالی است زیرا دسترسی آسانی به دو شهر تاریخی دیگر اصفهان و قم دارد. شما می توانید جهت اطلاع از بهترین هتل های اصفهان از این صفحه دیدن کنید. همچنین دسترسی آسانی به شهرک تاریخی ابیانه دارید. هتل مشرف به منظره ای زیبا از کوه است. تمامی واحدهای این هتل به خوبی مبله و تمیز هستند و دارای تمامی امکانات رفاهی می باشند.

اگر به دنبال بهترین هتل های کاشان همراه با مکانی آرام و زیبا برای اقامت هستید، این هتل می تواند انتخاب خوبی باشد. شما می توانید در یک قطعه دست نخورده از طبیعت احساس خوبی داشته باشید. همچنین می توانید از خوردن انواع غذاهای ایرانی و سنتی محلی در رستوران هتل لذت ببرید.

در نهایت باید گفت، این ها تنها بخشی از بهترین هتل های کاشان است که بررسی کردیم، شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر وب سایت رنکینگ بهترین هتل های ایران را دنبال کنید.

به نظر شما کدام یک از این هتل ها را می توان به عنوان هتل های برتر ایران معرفی کرد؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IRPersian
پیمایش به بالا