بهترین هتل های مرکز تهران

بهترین هتل های مرکز تهران

در تهران، هتل‌ ها می‌توانند با همه بودجه‌ها، از هتل‌های پنج ستاره گرفته تا هتل‌های بوتیک با چیدمان سنتی و مدرن و برخی اقامتگاه‌های بسیار ارزان برای گردشگران مقرون ‌به‌ صرفه، انتخاب شوند. اگر شما هم به دنبال بهترین هتل های مرکز تهران هستید تا انتهاب متن همراه رنکینگ بهترین هتل های ایران باشید.

بهترین هتل های تهران

گزینه ها گسترده و متنوع هستند، با گزینه هایی از برج های درخشان گرفته تا استراحتگاه های ایرانی معتبر. تا به شما کمک کند از تعطیلات خود در پایتخت ایران لذت ببرید. ما در این متن برخی از هتل های برتر ایران را گردآوری کرده ایم تا جستجوی شما برای هتل های مناسب تهران را ساده کنیم.

هتل اسپیناس پالاس از بهترین هتل های مرکز تهران

هتل بین المللی اسپیناس تهران با افتخار در شمال غربی تهران ایستاده است، جایی که همه چیز از استانداردهای زندگی گرفته تا شرایط آب و هوایی در اوج خود قرار دارد. این یک جواهر پنهان و بهشتی آرام است که فضای زیبای یک هتل مجلل واقعی را به نمایش می گذارد. کاخ اسپیناس با شما مانند یک ملکه یا پادشاه رفتار می کند و بهترین آسایش مدرن معاصر را با طعمی تماشایی از گذشته ترکیب می کند.

هتل اسپیناس پالاس یکی از بناهای برجسته تهران است. این هتل نفیس یک نقطه عطف شهری با ابهت است که دارای لابی باشکوه، فضاهای عمومی زیبا و اتاق‌های خواب بسیار راحت است. هتل اسپیناس پالاس نیز یک هتل با استعداد در خدمات است. این هتل دارای تمام امکانات رفاهی و مزایای یک هتل پنج ستاره لوکس، یک جاذبه و یک فضای بی نظیر است.

هتل اسپیناس پالاس دارای 20 طبقه و 400 اتاق می باشد. اتاق های هتل اسپیناس پالاس طراحی منحصر به فرد و شیکی دارند. معماران زیبایی و مدرنیته را بی عیب و نقص با استفاده از مصالح اروپایی با کیفیت بالا ترکیب کردند.

تصویر-بهترین-هتل-های-مرکز-تهران-9321

جاذبه‌های گردشگری مانند مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، پیست اسکی توچال، دربند، درکه و بسیاری دیگر از نقاط دیدنی شمال تهران به این هتل که از بهترین هتل های تهران می باشد، نزدیک هستند.

هتل اسپیناس پالاس نیز میزبان بی‌نظیر سیاستمداران و مهمانان VIP در سراسر جهان است. خدمات منحصر به فرد مانند پیشخدمت 24 ساعته در صورت درخواست شما در دسترس است.

رستوران هتل اسپیناس پالاس

 

هتل اسپیناس پالاس دارای رستوران های متعددی است که انواع غذاها و منوهای متنوعی ارائه می دهند. به عنوان مثال، رستوران هایی مانند رستوران “Le Jardin” که باغ بزرگی دارد و با فضایی آرام شما را به تجربه ای لذت بخش دعوت می کند و رستوران “L’Oasis” که از یک تراس خارق العاده برخوردار است و منظره ای بی نظیر از شهر را به شما ارائه می دهد. همچنین، رستوران “Al Iwan” که در لابی هتل قرار گرفته است و با دکوراسیون زیبا و طراحی منحصر به فرد، انواع غذاهای خاورمیانه را به میهمانان ارائه می دهد. برخی از این رستوران ها نیز میزبان بوفه های صبحانه و شام هستند که شما می توانید از آنها لذت ببرید. برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو می توانید با واحد رزرواسیون هتل تماس بگیرید.

شما می توانید جهت اطلاع از رزرو هتل در ایران به این لینک بروید.

هتل بین المللی اسپیناس (خلیج فارس)

هتل بین المللی اسپیناس یک هتل مجلل فوق العاده است که در قلب تهران واقع شده است. این فرصت را به شما می دهد تا روح تهران را از مرکز شهر تجربه کنید. شکوه و عظمت این هتل شما را شگفت زده خواهد کرد. از جاذبه های گردشگری نزدیک به هتل می توان به کاخ گلستان، باغ نگارستان، کاخ مسعودیه، پارک لاله و بسیاری دیگر اشاره کرد.

هتل بین المللی اسپیناس دارای 300 اتاق و سوئیت مجهز است که با ظرافت عالی ساخته شده اند و اتاق ها مملو از امکانات رفاهی مدرن و ظریف و رنگ های محلی هستند. همه اتاق ها دارای حمام اختصاصی و وای فای رایگان هستند. برخی از اتاق ها دارای منظره پانوراما از کوه و شهر هستند. اتاق‌های VIP همچنین دارای حمام آبگرم یا جکوزی هستند.

رستوران هتل برای چشیدن غذاهای مختلف ایرانی و داشتن یک تجربه آشپزی ماجراجویانه بسیار مناسب است. اگر ماشین دارید، پارکینگ خصوصی رایگان در دسترس است.

کارکنان مراقب و محیط آرام بسیار با طراوت هستند. علاوه بر این، می‌توانید موسیقی پس‌زمینه پیانو را از سالن بشنوید، که می‌تواند طراوت آرامش‌بخشی به شما بدهد.

هتل پرشین پلازا از بهترین هتل های مرکز تهران

هتل پرشین پلازا یک هتل 5 ستاره است که در آن می توانید حس یک قصر ایرانی را حس کنید.هتل پرشین پلازا دارای 14 طبقه، لابی بسیار بزرگ و رستورانی است که کل طبقه اول را در بر می گیرد که تمامی وعده های غذایی از جمله صبحانه در این رستوران به صورت بوفه سرو می شود.

شما می توانید جهت کسب اطلاع در رابطه با بهترین هتل های تاریخی ایران به این لینک بروید.

اتاق های این هتل 2 خوابه و 3 خوابه با تخت های بزرگ و راحت هستند. همچنین اتاق های متصل در طبقات 8 و 9 برای مهمانان در گروه های بیش از سه نفر وجود دارد. همه اتاق ها شبیه به هم هستند به جز برخی که وان دارند. تمامی اتاق های این هتل دارای چای ساز و مینی بار هستند.

از دیگر امکانات و خدمات هتل پرشین پلازا می توان به نانوایی، آژانس مسافرتی، تاکسی سرویس، اتاق سیگار، جکوزی، مرکز تناسب اندام و استخر اشاره کرد.

هتل پرشین پلازا به برخی از مهم ترین مکان های دیدنی شهر نزدیک است. از جاذبه های اصلی نزدیک این هتل می توان به کاخ مسعودیه، پل طبیعت، کاخ گلستان، پارک آب و آتش، باغ نگارستان، موزه ظروف آبگینه، موزه فرش و موزه سرامیک ایران اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین هتل های ایران به ترتیب

بهترین هتل های کاشان

هتل پارسیان آزادی تهران از بهترین هتل های مرکز تهران

هتل 5 ستاره پارسیان آزادی تهران، هتلی  مجلل است که مفتخر به میزبانی بسیاری از افراد سرشناس از جمله سیاستمداران و ستارگان دنیا می باشد.

این هتل دارای 475 اتاق و سوئیت جادار و مبله می باشد. آنها مجهز به امکانات مدرن از جمله تلویزیون LCD با کانال های ماهواره ای، دسترسی به اینترنت Wi-Fi، یخچال، سیستم اعلام حریق، تهویه مطبوع، صندوق امانات، مینی بار، چای ساز، میز، و حمام اختصاصی با دوش و سشوار هستند. اگر ماشین دارید یک پارکینگ رایگان نیز وجود دارد.

اگر می‌خواهید غذاهای ایرانی یا بین‌المللی بخورید، این هتل دارای یک کافه و رستوران مناسب با سرآشپزهای خبره در خدمت شماست تا بهترین نوشیدنی‌ها و غذاهایی را که تا به حال چشیده‌اید درست کنید.

همچنین می توانید پس از یک روز کامل گشت و گذار در تهران در استخر رایگان، جکوزی، سونا، حمام سنتی و اتاق ماساژ دوست داشتنی، روح خود را شاداب کنید و استراحت کنید.

این هتل همچنین دارای سالن های وسیعی است که کارآفرینان، تازه عروس و دامادهایی را که می خواهند رویدادها، کنفرانس ها، مراسم، جلسات و جشن های عروسی خود را برگزار کنند، جذب می کند.

این هتل همچنین دارای یک باشگاه ورزشی با استاندارد بالا و باورنکردنی با جدیدترین امکانات رفاهی است تا مهمانان در طول سفر به ورزش ادامه دهند. این ها تنها برخی از بهترین هتل های مرکز تهران بود که لیست کردیم، در نهایت لیستی از هتل های برتر ایران را معرفی می کنیم تا بتوانیم به شما در انتخاب هر چه بهتر کمک کند. اگر شما هم به دنبال شناخت بهترین هتل ها هستید وب سایت رنکینگ بهترین هتل های ایران را دنبال کنید.

به نظر شما کدام یک از این هتل ها را می توان به عنوان هتل های برتر ایران معرفی کرد؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IRPersian
پیمایش به بالا