بهترین هتل های ارومیه

فهرست مطالب

بهترین هتل های ارومیه

بهترین هتل های ارومیه کدامند؟ بهترین هتل‌ ارومیه از نظر مسافران کدام است؟ قیمت هتل آپارتمان در ارومیه چقدر است؟ افراد در زمان سفر به ارومیه و دیگر نقاط ایران این سوالات را دارند، تا انتهای این متن با ما باشید تا بهترین هتل های ارومیه برای یک اقامت راحت، معرفی کنیم.

ارومیه 3000 سال قدمت دارد و به عنوان یکی از 19 شهر تاریخی ایران در یونسکو به ثبت رسیده است. ارومیه در شمال غربی ایران و در 20 کیلومتری دریاچه ارومیه، در دامنه کوه سیر داغی و در دشت ارومیه قرار دارد.

این شهر به دلیل موقعیت جغرافیایی و جاذبه های گردشگری آن در بین گردشگران خارجی بسیار محبوب است. در گذشته رضایه نامیده می شد و از سال 1357 به آن ارومیه می گفتند.

ارومیه در تابستان بسیار گرم و در زمستان بسیار سرد است.سوغات ارومیه شامل حلوای هویج، نوقل، حلوای گردو، شیرینی سنتی و نان سنتی است. صنایع دستی ارومیه گلیم، جاجیم، معرق، منبت، منجوق و سفال است.

هتل های ارومیه

یکی از مهم ترین بخش های سفر، محل اقامت است. هتل های زیادی در ارومیه وجود دارد که بر اساس قیمتشان به 3 دسته مختلف تقسیم می شوند.

بهترین هتل های لوکس ارومیه

هتل های بین المللی آنا و پارک ارومیه 5 ستاره هستند.

بهترین هتل ها با قیمت های مقرون به صرفه ارومیه

هتل های مروارید، آریا، جهامگردی و ساحل در این گروه قرار می گیرند.

هتل های ارزان قیمت ارومیه

هتل های قصر، ارگ، دریا، بهار و کارون.

بهترین هتل های ارومیه

هتل آنا ارومیه

یکی از بهترین هتل های 5 ستاره ارومیه است. این هتل مجهز و دارای امکانات و خدمات استاندارد یک هتل 5 ستاره است.دارای سالن های کنفرانس، سالن بدنسازی، اینترنت پرسرعت، خشکشویی و رستوران های عالی است.

هتل بین المللی پارک

یکی دیگر از هتل هایی که از محبوب ترین هتل های ارومیه است، هتل اینترنشنال پارک است. این هتل دارای هفتاد و پنج اتاق، سوئیت، سوئیت رویال، سوپر رویال و پارکینگ، رستوران با انواع غذاهای ایرانی و خارجی، فست فود مدرن و مجهز، کافی شاپ و اینترنت می باشد.

دریاچه ارومیه یک دریاچه نمک در ایران است. این دریاچه بین استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی در ایران و در غرب بخش جنوبی دریای خزر واقع شده است.

هتل ارومیه جهانگردی

هتل ارومیه جهانگردی از بهترین هتل های ارومیه است که در سال 1359 ساخته شده است و در 6 طبقه و 74 اتاق ساخته شده است که همه آنها تمیز و مبله شده اند.

 هر اتاق این هتل دارای تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای است. برخی از اتاق ها دارای یک قسمت نشیمن برای راحتی شما هستند. همه اتاق ها دارای حمام خصوصی هستند.

همه کارکنان ماهر هستند و می توانند انگلیسی صحبت کنند. میز پذیرش 24 ساعته در این هتل وجود دارد.

مهمانان می توانند از استخر سرپوشیده، جکوزی و سونا لذت ببرند. تمرینات روزانه را می توان در باشگاه انجام داد.

رستورانی در محل وجود دارد که انواع غذاهای سنتی، محلی و خارجی در آن سرو می شود. می توانید از خوردن انواع قهوه، نوشیدنی های گیاهی، آب میوه های تازه، کلوچه ها، شیرینی ها و آب نبات های محلی در کافی شاپ لذت ببرید.این هتل به برخی از جاذبه های دیدنی های شهر مانند کلیسای مریم، مسجد جامع، موزه ارومیه و سه گنبد نزدیک است.

بیشتر بخوانید در مطلب بهترین هتل های ارومیه:

بهترین هتل های رشت

بهترین هتل های قشم 

تصویر-بهترین-هتل-های-ارومیه-7894

هتل آریا ارومیه

هتل آریا ارومیه یکی دیگر از بهترین هتل های ارومیه است که در سال 1389 افتتاح شد و دارای 7 طبقه با 37 اتاق با کلیه امکانات رفاهی می باشد. همه اتاق ها تمیز و بسیار خوب مبله شده اند. هر اتاق دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای و حمام اختصاصی است.

 تمامی کارکنان هتل آریا ماهر هستند و می توانند انگلیسی صحبت کنند. میز پذیرش 24 ساعته در این ملک وجود دارد. مهمانان می توانند از استخر سرپوشیده، جکوزی و سونا لذت ببرند. یک رستوران در محل وجود دارد که انواع غذاهای سنتی، محلی و خارجی در آن سرو می شود. می توانید از خوردن انواع قهوه، نوشیدنی های گیاهی، آب میوه های تازه، کلوچه ها، شیرینی ها و آب نبات های محلی در کافی شاپ لذت ببرید. در فضای زیبا و آرام هتل، آرامش محض را تجربه خواهید کرد.

شما می توانید جهت اطلاع از بهترین هتل های تهران از نظر مسافران به این صفحه بروید.

هتل مروارید ارومیه

هتل مروارید ارومیه در سال 1375 ساخته شده و در سال 1386 زیر نظر معمار ماهر بازسازی شده است. تمامی پرسنل این هتل ماهر و به زبان انگلیسی صحبت می کنند.

مسیر زیبایی در هتل وجود دارد که به ویژه برای پیاده روی مورد توجه قرار می گیرد. رستورانی در محل وجود دارد که انواع غذاهای سنتی، محلی و خارجی در آن سرو می شود. می توانید از خوردن انواع قهوه، نوشیدنی های گیاهی، آب میوه های تازه، کلوچه ها، شیرینی ها و آب نبات های محلی در کافی شاپ لذت ببرید. این هتل به برخی از جاذبه های شهر مانند کلیسای مریم، مسجد بزرگ، موزه ارومیه و سه گنبد نزدیک است. در فضای زیبا و آرام هتل سفری خوش را تجربه خواهید کرد.

اگر به دنبال معروف ‌ترین هتل های لوکس ایران هستید همین حالا به این صفحه نیز مراجعه کنید. 

هتل ساحل ارومیه

ساحل ارومیه هتلی 4 ستاره است که در سال 1375 افتتاح شده و در 6 اتاق ساخته شده است. هر اتاق این هتل دارای تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای است. برخی از اتاق ها دارای یک قسمت نشیمن برای راحتی شما هستند. همه اتاق ها دارای حمام اختصاصی هستند.

همه کارکنان ماهرو با تجربه هستند. پذیرش به صورت 24 ساعته فعالیت دارد.

روش های مختلف سفر به ارومیه

با ماشین

شما می توانید با ماشین شخصی خود به ارومیه سفر کنید. در ۷۶۵ کیلومتری تهران قرار دارد و حدود ۸ ساعت طول می کشد.

در 148 کیلومتری تبریز قرار دارد و 2 ساعت طول می کشد.

در 433 کیلومتری زنجان قرار دارد و حدود 5 ساعت طول می کشد.

در 1800 کیلومتری مشهد واقع شده است.

با قطار

گزینه دیگر قطار است. از تهران تا ارومیه حدود 10 ساعت طول می کشد.

با هواپیما

آخرین گزینه هواپیما است. از تهران تا ارومیه حدود 1 ساعت طول می کشد.

فرودگاه ارومیه یک فرودگاه بین المللی و یکی از فرودگاه های مهم شمال غرب ایران است. در نهایت رنکینگ بهترین هتل های ایران نظر سنجی بهترین هتل های ارومیه را ارائه می دهد، چنانچه تجربه اقامت در هر کدام از این هتل ها را دارید لطفا در نظر سنجی شرکت کنید و سایر دوستان را از نظرات خود مطلع سازید.

به نظر شما بهترین هتل ارومیه کدام است؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IRPersian
پیمایش به بالا