بهترین زمان سفر به کیش

فهرست مطالب

بهترین زمان سفر به کیش

بهترین زمان سفر به کیش  چه زمانی است؟ کیش در کدام فصل سال جذاب تر است؟کیش جزیره ای در جنوب ایران و یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری آن است. کیش مقصدی محبوب برای سفر در بین ایرانی ها و خارجی هاست. اگر قصد سفر به جزیره کیش را دارید باید در نظر داشته باشید که آب و هوای این جزیره می تواند تغییرات زیادی داشته باشد و بستگی به این دارد که در چه فصلی به این جزیره سفر کنید. با ما همراه باشید تا شما را در برنامه ریزی سفر به جزیره باشکوه ایران راهنمایی کنیم و پاسخ بهترین زمان سفر به کیش را بررسی کنیم.

بهترین زمان سفر به کیش چه زمانی است؟

سفر به کیش در فصل بهار

همانطور که می دانید شروع بهار همزمان با شروع سال جدید ایران است و در دو هفته اول بهار یک جشن دو هفته ای برگزار می شود.

هوای کیش در فصل بهار معتدل است و رطوبت آن چندان مشکل ساز نیست. اما یک مسئله وجود دارد که باید قبل از سفر به کیش در فصل بهار به آن توجه کنید و آن شلوغی این جزیره است. به دلیل عید نوروز و دو هفته تعطیلات قانونی در تقویم ایران، تعداد زیادی از بازدیدکنندگان داخلی و خارجی، این جزیره را برای گذراندن تعطیلات خود انتخاب می‌کنند، بنابراین قبل از برنامه ‌ریزی سفر به کیش، حتما به این نکته توجه داشته باشید.

تصویر-بهترین-زمان-سفر-به-کیش-5552

سفر به کیش در تابستان

هوای کیش در بالاترین درجه و بالاترین میزان رطوبت قرار دارد. صرف نظر از هوای گرم و مرطوب کیش در تابستان، ممکن است زمان خوبی برای سفر به کیش باشد. تابستان ها در جزیره کیش، بسیار گرم و طاقت فرسا است اما بر خلاف این واقعیت، بسیار شلوغ می شود. دلیل آن تعطیلی مدارس است که در تابستان اتفاق می افتد.

همچنین شما می توانید برای اطلاع از گرانترین هتل های کیش به این لینک مراجعه کنید.

سفر به کیش در پاییز

پاییزهای جزیره کیش برای مسافران بسیار رمانتیک و ایده آل است. هیچ تعطیلی قانونی در پاییز در مورد تقویم ایران وجود ندارد. به همین دلیل کیش در پاییز کمتر شلوغ می شود. آب و هوای این جزیره پر زرق و برق در پاییز معتدل و عالی است. اگرچه، آب و هوا قابل پیش بینی نیست و باید همه چیز را از باران و طوفان گرفته تا گرما و رطوبت انتظار داشته باشید.

تصویر-بهترین-زمان-سفر-به-کیش-5412

سفر به کیش در زمستان

زمستان‌های جزیره کیش بسیار هوا سرد و خنک است. آب خلیج فارس نیز سرد است، بنابراین نمی توان در اقیانوس شنا کرد. می توانید سفر خود به این جزیره را برای آخرین ماه زمستان برنامه ریزی کنید تا هوا دلپذیرتر شود.

بیشتر بخوانید:

کشتی یونانی کیش

هتل های 5 ستاره کیش

برای سفر به جزیره کیش چه وسایلی را ببندیم؟

وسایل ضروری که برای سفر به کیش باید ببندید متغیر بوده و بستگی به زمان سفر شما دارد. اگر در فصول گرم سال به این جزیره خیره کننده سفر می کنید استفاده از کرم ضد آفتاب ضروری است. کلاه و لباس مناسب برای هوای گرم را فراموش نکنید تا از شما در برابر نور مستقیم خورشید و گرما محافظت کند.

اگر در فصول سرد سال به کیش سفر می کنید به یاد داشته باشید که حتما چتر، بارانی، بادگیر و هر چیزی که شما را از باران و باد شدید فصلی محافظت می کند همراه داشته باشید.

یکی دیگر از مواردی که می تواند چمدان شما را برای سفر به جزیره کیش تحت تاثیر قرار دهد، برنامه سفر و ترجیحات شماست. اینکه تفریحات مورد علاقه شما کدام است؟ جاذبه های خارج از منزل یا فعالیت های داخلی؟ کیش جاذبه های بسیار زیادی دارد که هم فضای داخلی و هم فضای باز را شامل می شود. دارای مناظر باشکوه و همچنین جاذبه های مدرن از جمله مراکز خرید، پارک های تفریحی و … است.

اگر شما اطلاعی در رابطه با بهترین تفریحات کیش ندارید، همین حالا به این لینک مراجعه کنید.

بهترین زمان سفر به کیش

بهترین زمان برای سفر به کیش به برنامه سفر و سلیقه شما بستگی دارد. اولویت های شما در برنامه ریزی سفر به هر کجای دنیا چیست؟ پول؟ جشنواره های فصلی یا تعطیلات؟

  1. از نظر آب و هوا: جزیره کیش در فصول مختلف سال آب و هوای خاصی دارد. همانطور که قبلا ذکر کردیم هوای کیش در تابستان گرم می شود. تابش مستقیم خورشید و موقعیت جغرافیایی کیش که توسط آب خلیج فارس محصور شده است، رطوبت و گرما را در تابستان به جزیره وارد می کند. اما یک جنبه روشن در این فصل وجود دارد، اگر می خواهید در اقیانوس شنا کنید یا به ورزش های آبی بپردازید، تابستان زمان بهتری برای سفر به کیش است.
  2. از نظر اقتصادی: اولویت اول برخی افراد در برنامه ریزی سفر به هر نقطه از ایران، از نظر اقتصادی است و به دنبال راهی برای کاهش هزینه های سفر هستند. اگر از این نوع مسافران هستید باید پاییز و تابستان را برای سفر به کیش انتخاب کنید. جشنواره های تابستانی، بازدیدکنندگان کمتر و تخفیف ها، برنامه ریزی شما را آسان تر می کند. با سفر به کیش در تابستان و پاییز، انتخاب های بسیار بیشتر و هزینه های کمتری دارید.
  3. از نظر سرگرمی: در سفر به جزیره کیش چه چیزی را می خواهید امتحان کنید؟ آیا می خواهید به خرید بروید و وقت خود را در پارک های سرپوشیده بگذرانید یا می خواهید ورزش های آبی انجام دهید و شنا کنید؟ پاسخ شما به این سوالات شما را به پاسخ بهترین زمان برای سفر به جزیره کیش راهنمایی می کند. اگر می خواهید بیشتر وقت خود را در فضاهای سرپوشیده بگذرانید، باید تابستان یا پاییز را برای سفر به این جزیره جذاب انتخاب کنید زیرا تخفیف های زیادی در خدمات وجود دارد. با وجود تخفیفات در تابستان، هوا برای فعالیت در فضای باز قابل تحمل نیست.

سخنان پایانی در مورد زمان سفر به جزیره کیش

همانطور که قبلا اشاره کردیم پاسخ به این سوال که بهترین زمان برای سفر به جزیره کیش چه زمانی است بستگی به متغیرهای متمایزی دارد که در این مقاله در مورد آنها صحبت کردیم. امیدواریم توانسته باشیم در این مقاله به سوالات شما در مورد اهمیت زمان بندی در برنامه ریزی سفر به کیش پاسخ دهیم. همچنین اگر شما به دنبال شناخت بهترین هتل های کیش هستید، همین حالا به این لینک مراجعه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IRPersian
پیمایش به بالا