گرانترین هتل کیش

گرانترین هتل کیش

گرانترین هتل کیش  کدامند؟ آیا شما هم به دنبال تجربه ای بی نظیر در جزیره ی کیش هستید؟ بهترین چیز در مورد سفر به این مکان جذاب این است که نیازی به دریافت ویزا ندارید. در ایران، دو منطقه آزاد تجاری وجود دارد که این جزیره یکی از آنهاست. علاوه بر این، مراکز خرید مختلف و فعالیت های توریستی ماجراجویانه در جزیره کیش، آن را به مکانی مناسب در ایران، برای علاقه مندان به خرید تبدیل کرده است. اگر قصد سفر به جزیره کیش را دارید باید با بهترین اقامتگاه های این جزیره آشنا شوید و همچنین اقامت در یک هتل مجلل، بهترین راه برای لذت بردن از تعطیلات است.

هتل ترنج مارین

یکی از گرانترین هتل های کیش هتل ترنج است که در شمال غربی جزیره کیش قرار دارد. این هتل مدرن و منحصر به فرد اولین هتل دریایی ایران است. اتاق های هتل ترنج بر فراز آب های خلیج فارس قرار دارند. 100 اتاق این هتل از بالا شبیه ترنج است، نقشی قدیمی که در لباس های سنتی ایرانی استفاده می شود.

امکانات عالی و چشم انداز شگفت انگیز از بالکن شما و همچنین پنجره شیشه ای که در کف هر اتاق قرار دارد، آن را از سایر هتل های ایران متمایز می کند. این پنجره های شیشه ای، آکواریومی را در اتاق خود در اختیار شما قرار می دهند تا از زیبایی ساحل لذت ببرید.

بنابراین اگر به دریا و طبیعت علاقه دارید شانس اقامت در این هتل در جزیره کیش را از دست ندهید زیرا در این هتل می توانید تا حد امکان به دریا نزدیک شوید.

تصویر-گرانترین-هتل-کیش-6542

هتل بزرگ داریوش

این هتل دومین هتل مجلل و البته از گرانترین هتل های کیش است. این هتل 5 ستاره است که طراحی شگفت انگیزی دارد. این هتل به نام داریوش پادشاه بزرگ ایران نامگذاری شده است و همچنین طراحی بیرونی ساختمان هتل شبیه تخت جمشید است. این اقامتگاه نمادین دارای امکانات مختلفی است که به شما کمک می کند اقامتی راحت در این هتل داشته باشید. علاوه بر زیبایی ساختمان، می توانید از گشت و گذار در اطراف نیز لذت ببرید، به عنوان مثال مجموعه پارک دلفین و شهر باستانی حریره. خدمات این هتل شامل صبحانه، تحویل فرودگاهی، رستوران، کافی شاپ، استخر و مواردی از این دست می باشد.

هتل مارینا پارک

این هتل 5 ستاره در قلب جزیره است. هتل مارینا واقعاً به معروف ترین مراکز خرید کیش نزدیک است و علاوه بر این می توانید از پارک بادی آبی این هتل نیز لذت ببرید. همچنین می ‌توانید از جاذبه‌های اطراف مانند اجرای دلفین‌ها در پارک دلفین‌ها، شهر باستانی حریره و کاریز کیش لذت ببرید.

اتاق ها و سوئیت های این هتل هم برای جلسات کاری و هم برای اقامت مناسب است. در طول اقامت شما فعالیت های زیادی در این هتل وجود دارد. از استخر، جکوزی، سونا، زمین تنیس، سالن بدنسازی گرفته تا  فروشگاه ها و اتاق بازی های ویدیویی.

اگر به دنبال بهترین تفریحات کیش هستید، همین حالا به لینک مربوطه مراجعه کنید و با بهترین تفریحات این جزیره آشنا شوید.

تصویر-گرانترین-هتل-کیش-4112

هتل مریم سورینت

یکی دیگر از هتل های گران قیمت و مجلل جزیره کیش هتل مریم است. این هتل 4 ستاره است که هم در داخل و هم از بیرون طراحی مدرن دارد، امکانات زیادی را ارائه می دهد. این هتل دارای 4 طبقه است و طراحی آن همانند سبک معماری بروک در اروپا می باشد. یکی از جذابیت های بزرگ این هتل مقصد نزدیک آن به مراکز خرید و سواحل کیش است. هتل مریم به اسکله تفریحی کیش و مراکز خرید اصلی مانند مروارید مارکت، مرکز تجاری، پردیس 1 و 2 و … بسیار نزدیک است. این هتل یکی از اولین هتل هایی است که مجهز به فناوری BMS بوده و امکان شنا نیز دارد. استخر، سالن ماساژ، سالن بدنسازی و مراکز خرید در هتل وجود دارد. همچنین اقامت در این هتل امکان دسترسی به بهترین جاذبه های گردشگری مانند کاریز کیش، مجموعه پارک دلفین و هندورابی سکولار را فراهم می کند.

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش یکی دیگر از هتل های 4 ستاره لوکس و گران قیمت جزیره کیش است. این هتل تنها 2 طبقه با 55 اتاق دارد و برای افراد مسن می تواند گزینه مناسبی باشد. اتاق های هتل جادار هستند و آنها را برای خانواده ها مناسب می کند. در این هتل کودکان زیر 5 سال رایگان هستند.

هتل شایگان

هدف این هتل ایجاد تعطیلات آرام و لذت بخشی برای مهمانانش است. هتل شایگان خدمات اتاق عالی به همراه استخر و صبحانه رایگان را برای مهمانان خود ارائه می دهد. تمامی اتاق های هتل شایگان مجهز به مینی بار، یخچال، تهویه مطبوع و وای فای رایگان می باشد. برخی از کافه‌ها مانند فودلند کیش واقعاً به این هتل نزدیک هستند و می‌ توانید در مدت اقامت در هتل شایگان از آن‌ها دیدن کنید و از وعده‌های غذایی لذت ببرید.

هتل پانوراما

این هتل یکی از جدیدترین هتل های جزیره کیش است که دارای اتاق های مجلل با پنجره های بزرگ است که می تواند منظره ای شگفت انگیز را برای مهمانان خود فراهم کند. هتل پانوراما خدمات ماساژ، سالن بدنسازی، استخر، ماشین، سونا، جکوزی، رستوران، کافی شاپ و خدمات کرایه دوچرخه را ارائه می دهد که در زمان اقامت در این هتل در جزیره کیش، تجربه ای فوق العاده و خاطره انگیز را رقم می زند. این هتل به اکثر مراکز خرید و همچنین اسکله تفریحی بسیار نزدیک است، بنابراین موقعیت آن بهترین مزیت این هتل محسوب می شود.

همچنین بخوانید:لوکس ترین اقامتگاه های ایران

هتل شایان

این هتل 5 ستاره یک اقامتگاه عالی در جزیره کیش و یکی دیگر از گرانترین هتل های کیش است. در هتل شایان میهمانان می توانند در طول اقامت خود از پذیرایی و صبحانه ایرانی رایگان لذت ببرند. می توان هتل شایان را برای کسانی که به دنبال اقامتی مجلل در جزیره کیش هستند پیشنهاد داد.

بیشتر بخوانید:

هتل های 5 ستاره کیش

بهترین هتل های کیش از نظر مسافران

هتل بزرگ ارم

این هتل با ساختار زیبای خود در نزدیکی مراکز خرید کیش قرار گرفته است. بیش از 70 درصد اتاق های این هتل منظره ای فوق العاده از خلیج فارس دارند. آخرین بازسازی هتل بزرگ ارم در سال 2017 انجام شده است. این هتل دارای 3 رستوران است اما معروف ترین آنها رستوران گردان آن است که چشم اندازی عالی از سراسر جزیره و منظره باورنکردنی آن را ارائه می دهد. هتل بزرگ ارم دارای دو کافی شاپ نیز می باشد که یکی از آن ها معمولی و دیگری در تراسی با مناظر زیبا واقع شده است.

با ما همراه باشید تا در رابطه رنکینگ هتل های کیش اطلاعات به دست آورید.

همچنین اگر تجربه ی سفر به کیش را دارید توصیه می کنیم در نظر سنجی گرانترین هتل های کیش شرکت کنید تا مخاطبان را از نظر خود مطلع کنید.

هتل لیلیوم کیش

هتل لیلیوم کیش به عنوان یکی از گرانترین و لوکس‌ترین هتل‌های کیش شناخته می‌شود. این هتل با معماری زیبا، امکانات برتر، دسترسی عالی به ساحل و مناطق گردشگری، خدمات فوق العاده، رستوران‌های با منوی متنوع و با کیفیت، استخرهای زیبا و خدمات رفاهی بی‌نظیر، جزو بهترین انتخاب‌ها برای اقامت لوکس در کیش محسوب می‌شود.

قیمت‌های اقامت در هتل لیلیوم کیش متغیر است و بسته به فصل، تقاضا، نوع اتاق انتخابی و سایر عوامل، ممکن است متفاوت باشد. اما به طور کلی، اقامت در این هتل از نظر قیمت‌ها به گروه گرانترین هتل‌های کیش تعلق دارد.

با انتخاب هتل لیلیوم کیش، شما می‌توانید تجربه‌ای لوکس و لذت‌بخش از اقامت در این جزیره زیبا را داشته باشید. از زمانی که این هتل به عنوان یکی از بهترین مقصدها برای مسافران با سلیقه و انتظارات بالا شناخته شده است، اقامتتان در آن می‌تواند تبدیل به یک تجربه به‌یادماندنی و لذت‌بخش شود.

گرانترین هتل کیش

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IRPersian
پیمایش به بالا