هتل های 5 ستاره کیش

هتل های 5 ستاره کیش

بهترین هتل های 5 ستاره کیش کدامند؟ آیا قصد سفر به جزیره کیش، یکی از زیباترین جزیره های ایران را دارید؟ از مهم ترین راهکار ها برای لذت بردن از سفر خود رزرو بهترین هتل در کیش است. به همین دلیل ما در ادامه به بررسی معرفی هتل های 5 ستاره کیش که دارای ویژگی های رویایی مانند یک پارک دریایی هستند، می پردازیم.

درست است که به دلیل آب و هوای منطقه ای جزیره، بهترین زمان برای سفر به کیش اوایل آذر تا اواخر اردیبهشت است .زمان مشخصی برای سفر به جزیره کیش وجود ندارد. بهار و تابستان، زمستان و پاییز همیشه مسافران این جزیره زیبا در خلیج فارس هستند.

یکی از بهترین مزیت های جزیره کیش این است که، برای سفر به این مکان جذاب نیازی به دریافت ویزا ندارید. جزیره کیش اولین منطقه آزاد تجاری ایران است. علاوه بر این، این مکان یک مقصد عالی برای عاشقان خرید است. مراکز خرید مدرن متنوع و قیمت های مناسب در کنار مکان های گردشگری پرماجرا، کیش را به یکی از بهترین شهرهای توریستی ایران تبدیل کرده است.

تصویر هتل های 5 ستاره کیش-5546

بهترین هتل های 5 ستاره کیش

هتل دریایی ترنج کیش

هتل دریایی ترنج کیش، از اولین هتل های دریایی ایران محسوب می گردد به همین دلیل، جزو گران ترین هتل های ایران است.

هتل دریایی ترنج در ضلع شمال غربی جزیره کیش واقع شده است، 100 عدد از هتل های این اتاق بر فراز آب های خلیج فارس قرار دارند که شکلی همانند ترنج دارند. این الگو یک طرح سنتی است که بیشتر بر روی لباس های سنتی دیده می شود.

تصویر-رزرو-بهترین-هتل-های-پنج-ستاره-کیش-4181

هتل میراژ کیش

هتل میراژ کیش یکی از بهترین هتل های کیش است.

ساختمان هتل میراژ طراحی مدرن و فوق العاده ای دارد. این مجموعه دارای دو ساختمان 8 طبقه است که بر روی آنها 187 واحد مسکونی لوکس با امکانات فوق العاده ساخته شده است. یکی از ویژگی های این هتل مجلل منظره ای است که می توانید از واحدهای آن تماشا کنید. از پنجره اتاق های این هتل منظره بی نظیری از ساحل و دریای خلیج فارس را می بینید و در این حال متوجه می شوید که چرا هتل میراژ یکی از بهترین های کیش است.

هتل پانوراما کیش با اقامتی آرام

این مجموعه 15 طبقه از 267 واحد اقامتی تشکیل شده است که در آن امکانات فوق العاده ای در اختیار مهمانان قرار می گیرد. با توجه به موقعیت منحصر به فرد این هتل، می توانید در مدت زمان کوتاهی به مراکز خرید مهم جزیره مانند سارینا ۲ و زیتون بروید.

از ویژگی های منحصر به فرد هتل پانوراما این است که می توانید از این مراکز خرید تا هتل را پیاده بروید تا از مناظر اطراف نیز لذت ببرید.

هتل پانوراما یکی از بهترین هتل های 5 ستاره کیش است که امکانات بسیار رویایی را در اختیار مسافران قرار می دهد.

هتل 5 ستاره ویدا

هتل ویدا کیش یکی از بهترین هتل های کیش است.

این هتل نیز یکی از هتل های 5 ستاره کیش است که می توانید برای اقامتی مجلل انتخاب کنید. ساختمان هتل ویدا دارای 144 واحد اقامتی است که در 10 طبقه ساخته شده اند. ساختمان این مجموعه دارای طراحی مدرن است و نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

هتل پارمیس کیش و تجربه اقامتی بی نظیر

هتل پارمیش کیش، همراه با 168 اتاق و سوییت مجلل است که خدمات عالی را به مسافران ارائه می دهد. می توان گفت این هتل یکی از بهترین انتخاب ها می باشد اما تنها نقطه ضعف آن نداشتن منظره دریا است.

پارمیس در فاصله ای از دریا ساخته شده است، بنابراین شما نمی توانید دریا را از پنجره های آن ببینید. این مجتمع مسکونی در فاصله کمی از مراکز خرید پردیس 1 و 2 و برخی از مکان های تفریحی جزیره قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین هتل های کیش از نظر مسافران

هتل داریوش کیش

هتل بزرگ داریوش یک هتل پنج ستاره با ۱۶۸ اتاق است که در قسمت شرقی جزیره کیش در خلیج فارس واقع شده است.

هتل بزرگ داریوش به گونه ای ساخته شده است که شبیه تخت جمشید، نماد تمدن باستانی ایرانی و امپراتوری ایران است. این هتل در سال 2003 تکمیل شد و متعلق به تعدادی شرکت است.

هتل سورینت مریم کیش

هتل مریم سورینت در مارس 2012 به گروه هتل های سورینت پیوست. دو ماه بعد در اردیبهشت 1391 بازسازی و نوسازی اساسی این هتل آغاز شد. هتل مریم سورینت در 24 مهر 1392 درهای خود را به روی گردشگران جزیره زیبای کیش باز کرد.

هتل مریم سورینت کیش جزو هتل های 4 ستاره بود، اما بعد از پیوستن به هتل های سورینت و بازسازی مجدد این هتل به هتل 5 ستاره تغییر پیدا کرد. و در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین هتل های 5 ستاره کیش در بین افراد شناخته شده است.

این هتل در چهار طبقه با معماری اروپایی طراحی شده است. نزدیکی به بازارها از ویژگی های این هتل است. این هتل در زمینی به مساحت 7 هزار متر نزدیک به میدان امیر کبیر واقع شده است. همچنین نزدیک به ساحل و اسکله تفریحی کیش و همچنین مراکز خرید اصلی مانند بازارهای مروارید، پردیس 1 و 2، مرکز تجاری، هایپر مارکت ها و … می باشد، بنابراین مکان مناسبی برای اقامت در جزیره زیبای کیش می باشد. 

بیشتر بخوانید:

بهترین هتل های کیش

مجموعه هتل سورینت در زمینی به مساحت 7000 متر مربع با زیر بنای 5650 متر مربع در سال 1380 احداث گردیده است.

هتل مریم سورینت اولین هتل مجهز به فناوری BMS در ایران است به گونه ای که تمامی تجهیزات الکترونیکی اتاق ها و سوئیت ها مانند سیستم نور، تهویه مطبوع، صوتی و تصویری و … به صورت خودکار با ورود مسافر فعال می شود. همچنین اتاق های این هتل دارای خدمات ویژه برای معلولین و افراد مسن می باشد.

34 اتاق این هتل رو به آفتاب است که ظاهر زیبای آن را به مهمانان ارائه می دهد. همچنین در طبقات فوقانی منظره دریا قابل مشاهده است.

خدمات رایگان هتل شامل نوشیدنی ، ترانسفر فرودگاهی داخل و خارج، اینترنت پرسرعت، مینی بار، سرویس قهوه و چای و سرویس میوه عصرانه می باشد.لازم به ذکر است که، ترانسفر فرودگاهی برای لباس ها با لیموزین انجام می شود.

لازم به ذکر است که طرح ساخت هتل مریم 2 در 7 طبقه و در نمای مشابه با هتل مریم 1 از ابتدای سال 1392 آغاز شده است و پس از پایان آن، آماده پذیرایی از میهمانان با هتل فعلی خواهد بود.

حال، شما به کمک این راهنما می توانید بهترین انتخاب را کنید و یکی از بهترین های 5 ستاره کیش را متناسب با شرایط خود انتخاب کنید تا خاطرات خوب و به یادماندنی از سفر کیش برای خود بسازید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IRPersian
پیمایش به بالا