هتل های ارزان جزیره کیش

فهرست مطالب

هتل های ارزان جزیره کیش

هتل های ارزان جزیره کیش کدامند؟ خیلی از افراد قبل از سفر به جزیره کیش به دنبال رزرو هتل های ارزان کیش هستند، اگر به دنبال یک هتل ارزان در کیش هستید، باید در فصلی که افراد کمی متقاضی این جزیره زیبا هستند، از آن دیدن کنید. در تابستان اقامتگاه های ارزان تری را در کیش خواهید یافت. با ما همراه باشید تا هتل های ارزان جزیره کیش را معرفی کنیم.

تصویر هتل های ارزان جزیره کیش-4111

جزیره کیش

جزیره کیش در ایران قطعا یکی از محبوب ترین مقاصد ساحلی برای بسیاری از گردشگران است. تمام جزیره مانند مروارید در خلیج بزرگ فارس می درخشد. زیبایی جزیره کیش به گونه ای است که سالانه حدود 2 میلیون گردشگر و بازدیدکننده را به خود جذب می کند.

جزیره کیش که یکی از مهمترین مراکز مالی و گردشگری ایران است به عنوان اولین منطقه آزاد این کشور انتخاب شد. اقتصاد این جزیره بر پایه گردشگری و تجارت استوار است. آنچه شما را در جزیره کیش بیشتر به خود جذب می کند مدرن بودن و در دسترس بودن هتل های مدرن و سبک زندگی است.

همه عوامل ذکر شده احتمالاً دلیل ظهور مراکز اقامتی فراوان در این جزیره با نرخ ها و قیمت های متفاوت است.

اگر به دنبال گرانترین هتل های کیش هستید همین حالا به این لینک مراجعه کنید.

تصویر-هتل-های-ارزان-جزیره-کیش-5222

بهترین زمان سفر به جزیره کیش

بهترین زمان برای سفر به جزیره کیش در ایران، از اوایل پاییز تا اوایل بهار میلادی است. این زمان‌ها هوا آب و هوایی خنک و ملایم دارد و دمای هوا مناسب برای بودن در فضای باز و لذت بردن از فعالیت‌های تفریحی در ساحل و دریا است. همچنین در این فصل‌ها تعداد گردشگران کمتر است و هتل‌ها و اماکن تفریحی نیز معمولاً ارزان‌تر هستند.

به دلیل آب و هوای گرم و مرطوب در فصل‌های تابستان، بعضی از افراد ممکن است فصل تابستان را برای سفر به کیش مناسب ندانند. با این حال، اگر شما از گرما لذت می‌برید و به دنبال فعالیت‌هایی همچون شنا یا سایر ورزش‌های آبی هستید، ممکن است تابستان نیز برای شما مناسب باشد.

اگر برنامه‌ی سفر به جزیره کیش را دارید، توصیه می‌شود که قبل از اقدام به رزرو هتل و بلیط، وضعیت آب و هوا و دمای هوا را بررسی کنید تا بهترین تجربه را برای سفر خود داشته باشید.

شما می توانید جهت اطلاع از بهترین هتل های ایران به ترتیب به این لینک بروید.

نکات مهم برای یافتن هتل عالی کیش

در بین هتل های کیش، هتل ها و هتل آپارتمان ها بسیار زیاد است. با توجه به ستاره های هتل برای رزرو هتل در کیش و همچنین امکاناتی مانند استخر، نوع اتاق و سایر امکانات هتل های مختلفی از نظر قیمت وجود دارد.

برای رزرو هتل در کیش یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب هتل، توجه به موقعیت مکانی آن است. هدف شما از سفر به کیش در انتخاب منطقه و موقعیت مکانی هتل نقش اساسی دارد، زیرا یکی از مشکلات سفر به کیش ترافیک آن است، بنابراین بهتر است از بین تمامی هتل های کیش هتلی را انتخاب کنید که متناسب با اهداف شما از سفر به این جزیره باشد

گاهی اوقات به دلیل مناسبت های مختلف مانند نمایشگاه ها، جشنواره ها و … میزان رزرو هتل در کیش افزایش می یابد و یافتن مرکز اقامتی که در آن اقامتی آسوده با خیالی راحت داشته باشید به دغدغه ای بزرگ تبدیل می شود.

اگر قصد سفر تفریحی یا کاری را دارید، هتل های 4 و 5 ستاره کیش مانند هتل بزرگ داریوش و هتل مارینا پارک گزینه های خوبی هستند.

هتل های 5 ستاره کیش

اجازه دهید با هتل های پنج ستاره کیش یا به قولی هتل های لوکس کیش شروع کنیم. همانطور که قبلاً نیز اشاره شد، کل جزیره از سبک زندگی لوکس و مدرن برخوردار است، بنابراین وجود بسیاری از هتل های مجلل در کیش چیز عجیبی نیست.

تزیینات مدرن و سنتی همگی با امکانات به روز سفر، در این هتل ها همراه هستند و مطمئناً می توانند ذائقه همه مهمانان را برآورده کند. هتل مارینا پارک جزیره کیش شاید یکی از بهترین ها باشد و امکانات بسیاری، برای ارائه به مهمانان خود دارد.

هتل ترنج، هتل داریوش و بسیاری دیگر از بهترین هتل های جزیره کیش هستند. تعداد زیادی از آنها با ویژگی های مختلف وجود دارد و شما می توانید با توجه به سلیقه و نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کنید. با انتخاب یک هتل مجلل پنج ستاره در کیش، مطمئناً در سفر خود به جزیره زیبای کیش، با اقامتی باورنکردنی پذیرایی خواهید کرد.

برای اطلاع از نحوه خرید بلیط پارک دلفین کیش اینجا را ببینید. 

هتل های ارزان قیمت کیش

این جزیره همچنین دارای انواع دیگری از هتل ها با قیمت های ارزان تر و درجه های پایین تر است اما این بدان معنا نیست که اقامت راحت ندارید. بهترین هتل های کیش به هتل های پنج ستاره آن محدود نمی شود. همچنین بسیاری از هتل های دیگر مانند هتل های چهار ستاره در کیش وجود دارند که می توانند به شما احساس رضایت بالایی در زمان بازگشت از جزیره بدهد.

برخی از این هتل ها می توانند خدماتی همچون ارائه سواحل خصوصی و بسیاری از خدمات مسافرتی دیگر مانند ترانسفر رایگان به مراکز تجاری و خرید در جزیره، به میهمانان خود ارائه دهند.

هتل های 3 ستاره جزیره کیش

برخی از گردشگران ترجیح می دهند ارزان تر سفر کنند و بنابراین ترجیح می دهند در هتل هایی با درجه پایین تر اقامت کنند. هتل های سه ستاره کیش آماده ارائه خدمات به آنها می باشد. اکثر آنها تمیز هستند و موقعیت جغرافیایی مناسبی دارند بنابراین شما در نزدیکی مراکز خرید مهم و جاذبه های گردشگری محبوب شهر اقامت خواهید داشت.

قیمت هتل های جزیره کیش به دلایل زیادی با یکدیگر متفاوت است، اما با استفاده از سایت مختلف می توانید همه آنها را با هم مقایسه کرده و بهترین را برای خود انتخاب کنید. ویژگی ها و بررسی هتل های جزیره کیش نیز با استفاده از وب سایت رنکینگ هتل های کیش قابل مقایسه است، فقط باید تصمیم بگیرید که مهمترین فاکتورها برای شما چیست و سپس به راحتی بهترین هتل در کیش را برای خود رزرو کنید.

شما می توانید برای اطلاع از بهترین زمان سفر به کیش همین حالا به این لینک مراجعه کنید.

هتل 3 ستاره آنا کیش

هتل 3 ستاره آنا کیش در سال 1377 به بهره برداری رسید. این هتل در فضایی به مساحت 8500 متر مربع ساخته شده است. این مرکز اقامتی دقیقا در میدان امیرکبیر واقع شده است و دسترسی آسان و سریع به مراکز خرید را به دلیل موقعیت بسیار خوبش ممتاز است.

اگرچه هتل آنا به داشتن مرکز 3 ستاره معروف است اما در مقایسه با درجه خود آماده ارائه خدمات بالاتر و امکانات رفاهی بهتر است.

از طرفی فضای سبز محیط هتل برای داشتن یک پیاده روی لذت بخش در صبح و گذراندن لحظات شیرین و خاطره انگیز در شب ها بسیار زیبا است.

سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، رستوران، پارکینگ، اینترنت بی سیم، آنتن مرکزی، صندوق امانات، لاندری، مینی بار و …. از دیگر امکانات هتل آنا در کیش می باشد.

اینجا هتل می تواند گزینه ای عالی برای کسانی باشد که به دنبال یک هتل طبقه متوسط ​​برای اقامت، با قیمت مناسب هستند.

از آنجا که تقریبا تمامی مسافران جزیره کیش قصد رفتن و بازدید از مراکز خرید جزیره کیش را دارند، این هتل بهترین انتخاب است.اگر شما هم جزو علاقه مندان به خرید هستید، هتل آنا به دلیل فاصله نزدیکی که با مراکز خرید و بازارهای اصلی و معروف جزیره دارد، بسیار پیشنهاد می شود.

لابی زیبای هتل با دکوراسیون چشم نواز گزینه ای عالی برای برگزاری جلسات رسمی و دوستانه همراه با سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم می باشد.

علاوه بر این، از متنوع ترین غذاهای ایرانی و خارجی با طعم های درخشان تهیه شده توسط گروهی از سرآشپزهای حرفه ای در این هتل، لذت ببرید.

این هتل به دلیل قیمت پایین و خدمات رضایت بخش، پذیرای تعداد زیادی از مسافران از سراسر جهان به ویژه گردشگران حرفه ای است.

در اینجا گروهی از پرسنل آموزش دیده و با تجربه تمام تلاش خود را می کنند تا لحظاتی جذاب و فراموش نشدنی را برای شما و همراهانتان رقم بزنند.

شک نکنید و اینجا را به عنوان یکی از مراکز اقامتی خوب و اقتصادی برای بازدید از یکی از جذاب ترین جزایر ایران(کیش) انتخاب کنید.

شما می توانید برای اطلاع از رزرو هتل های 3 ستاره کیش با بهترین قیمت به این صفحه مراجعه کنید. 

هتل آفتاب شرق کیش

هتل 3 ستاره آفتاب شرق کیش در سال 1385 در یکی از مناطق بومی جزیره و در ابتدای جاده جهان به بهره برداری رسید.

در فضای سبز هتل یک کافی شاپ زیبا در فضای باز وجود دارد که با نوشیدنی های گرم و خنک در محیطی بسیار زیبا پذیرای تعداد زیادی از مسافران است.

همچنین کافی شاپ دیگری از لابی نیز آماده خدمت رسانی به مسافران می باشد.

از طرفی ترانسفر رایگان به مراکز خرید و هتل نیز به دلیل فاصله زیاد هتل تا مراکز تجاری اصلی جزیره از دیگر خدمات خوب هتل می باشد.

مسافران عزیز با گذر از این جاده از یک سری مناظر زیبا از آب های خلیج فارس و طبیعت جزیره کیش لذت می برند.

علاوه بر این، این هتل دارای امتیاز معماری زیبا و جذاب است.

خوشبختانه این هتل به جاذبه های جالب جزیره مانند کشتی یونان، باغ پرندگان، بازار عرب، شهر زیرزمینی کاریز و غیره نزدیک است که در کمتر از 15 دقیقه در دسترس هستند.

صندوق امانات، رستوران سنتی، نمازخانه، پارکینگ، تاکسی سرویس، ترانسفر رایگان، فضای سبز، اتاق چمدان، خودپرداز و … از دیگر امکانات هتل می باشد.

اینجا می تواند گزینه ای عالی برای کسانی باشد که ترجیح می دهند در هزینه خود صرفه جویی کنند و اقامتی رضایت بخش همراه با قیمت های خوب را تجربه کنند.

در رستوران هتل از انواع غذاهای ایرانی و خارجی با کیفیت و خوشمزه لذت ببرید.

از طرفی اتاق های متنوع با ظرفیت های مختلف برای حمایت از سلیقه ها، خانواده ها و گروه های بیشتر در دسترس است.

کافی شاپ هتل نیز گزینه بسیار مناسبی برای برگزاری انواع جلسات رسمی یا دوستانه می باشد.

شما می توانید برای رزرو هتل های 3 ستاره کیش با بهترین قیمت همین حالا به این لینک بروید.

سوالات متداول در رابطه با هتل های ارزان جزیره کیش

آیا هتل های ارزان قیمت کیش در زمان بحران کرونا  ایمن هستند؟

هتل ها تا زمانی که اقدامات بهداشتی را در پاسخ به ویروس کرونا (COVID-19) به درستی انجام دهند، محیط های امنی برای مسافران هستند. با این حال، توصیه می کنیم در مورد اقدامات ایمنی هتل های کیش با مقامات محلی تماس بگیرید.

آیا می توان در جزیره کیش مشروبات الکلی مصرف کرد؟

مشروبات الکلی در جزیره کیش برای گردشگران مانند سایرین غیرقانونی است. نوشیدن مشروبات الکلی در ایران خلاف قانون است و هیچ مغازه یا هتلی اجازه فروش آن را ندارد.

هزینه هتل در کیش چقدر است؟

میانگین قیمت اتاق دو تخته در کیش از شبی 20 یورو برای هتل 2 یا 3 ستاره و حدود 65 یورو برای هتل 5 ستاره شروع می شد.

در آخر باید گفت، برای رزرو بهترین هتل در کیش باید شرایط مختلفی را بررسی کنید، بهترین هتل از نظر افراد با یکدیگر متفاوت است. شما می توانید با هر بودجه ای به جزیره کیش سفر کنید و از مزایا و زیبایی های این جزیره بی نظیر لذت ببرید. اگر شما هم به دنبال شناخت بیشتر هتل های کیش هستید، ما را دنبال کنید تا بهترین ها را در کیش انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین هتل های کیش از نظر مسافران

بهترین تفریحات کیش

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IRPersian
پیمایش به بالا