هتل بین المللی پارسیان استقلال تهران

هتل بین المللی پارسیان استقلال تهران

هتل بین المللی پارسیان استقلال تهران که یک هتل 5 ستاره در تهران است، به عنوان یکی از بهترین هتل های تهران، سابقه ای درخشان و البته طولانی مدت در  ارائه خدمات هتل داری دارد. همین ارائه امکانات و خدمات بسیار عالی، این هتل را به همراه آب و هوای عالی، به مکانی محبوب برای اقامت در تهران تبدیل کرده است. اگر اطلاعی در رابطه با هتل بین المللی پارسیان استقلال تهران ندارید تا انتهای این متن با رنکینگ بهترین هتل های ایران همراه شوید.

چرا هتل بین المللی پارسیان استقلال تهران یکی از بهترین هتل های تهران است؟

با توجه به موقعیت جغرافیایی هتل و نوع خدمات ارائه شده، این هتل یکی از بهترین هتل های ایران و تهران برای اقامت شما می باشد. این هتل همیشه محل زندگی افراد سیاسی خاص، تجار و بازرگانان، افراد مشهور و هیئت های داخلی بوده است.

همایش ها و کنفرانس های ملی و بین المللی زیادی در این هتل برگزار می شود. علاوه بر این، این هتل از دیرباز میزبان تعداد زیادی از گردشگران داخلی و خارجی بوده است. هتل بین المللی پارسیان استقلال تهران به طور مستمر در حال ارتقای نقاط مثبت خدمات خود برای میهمانان محترم می باشد تا از تمامی امکانات آن بهره برده و در نتیجه رضایت مشتریان را به حداکثر برسانند. این این هتل در کنار زیباترین و طولانی ترین خیابان تهران، خیابان ولیعصر که یکی از جاذبه های پایتخت است، قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

مسافت این هتل تا تا نمایشگاه بین المللی تهران، مرکز صدا و سیما و سالن اجلاس کمتر از 5 دقیقه است. به دلیل موقعیت ایده آل آن می توانید به راحتی به دیدنی های تاریخی متعدد، مراکز درمانی و آموزشی و پیست اسکی توچال تهران دسترسی داشته باشید. این هتل به مکان های دیدنی و گردشگری معروف تهران بسیار نزدیک است. به همین دلیل بسیاری از گردشگران در مدت اقامت خود در تهران ترجیح می دهند در این هتل اقامت کنند.

اتاق ها و سوئیت های هتل بین المللی پارسیان استقلال تهران

اتاق های اقامتی شامل یک و دو خوابه در سوئیت های استاندارد و رویال می باشد که از نظر طراحی و امکانات در فازهای شرقی و غربی متفاوت است. هتل استقلال هر آنچه را که برای اقامتی دنج و راحت نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد.

اقامتگاه های هتل بین المللی پارسیان استقلال تهران در دو نوع اتاق و سوئیت می باشد. تمامی اتاق ها مجهز به تخت خواب راحت، صندوق امانات، تلویزیون LCD به همراه شبکه های ماهواره ای، اینترنت، یخچال و مینی بار هستند. اقامتگاه های برج غربی دارای منظره شهری و دارای منظره کوهستانی زیبا از شمال تهران هستند و برخی اتاق ها دارای بالکن نیز می باشند.

تصویر-هتل-بین-المللی-پارسیان-استقلال-تهران-2390

رستوران ها و کافه های هتل بین المللی پارسیان استقلال تهران

غذاهای لذیذ جزء جدایی ناپذیر یک سفر خوب هستند و کیفیت و طعم غذاها در تصمیم شما برای انتخاب مجدد این اقامتگاه تاثیر می گذارد. می توانید با اقامت در این هتل، از انواع غذاهای لذیذ ایرانی، خارجی و دریایی در رستوران های شیک هتل لذت ببرید.

شما می توانید جهت اطلاع از اقامتگاه سنتی ارزان در شیراز به این لینک بروید.

شاید یک بار چشیدن غذاهای لذیذ هتل استقلال کافی باشد تا این هتل اولین و آخرین انتخاب شما برای سفر به تهران باشد. از چه نوع غذایی خوشتون میاد؟ ایرانی، سنتی یا خارجی؟ هر سلیقه ای که برای غذا دارید، غذای خود را در رستوران های هتل بین المللی پارسیان استقلال تهران میل خواهید کرد.

رستوران یاس شماره 1

تالار رستوران یاس 1 در ضلع شرقی لابی هتل با ظرفیت 150 نفر جهت پذیرایی از میهمانان صبحانه، ناهار و شام واقع شده است. رستوران یاس مکانی عالی برای جلسات و کارگاه های آموزشی است.

رستوران رز

رستوران رز گنجایش 100 نفر را دارد. همچنین دارای کادری جوان، مهمان نواز و با تجربه است. دکوراسیون مجلل چشم اندازی وصف ناپذیر به رشته کوه های البرز دارد و منوی متنوع ایرانی بی نظیر است. بارزترین ویژگی این رستوران منظره بی نظیر کوهستانی شمال تهران است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و خارجی سرو می شود.

رستوران یاس شماره 2

سالن تازه مبله در ضلع شرقی لابی با ظرفیت 110 نفر واقع شده است. یاس 2 علاوه بر فضایی بسیار مدرن و کلاسیک، محیطی دلنشین را برای میهمانان ایجاد کرده است که همیشه در یادها می ماند. این تالار به دلیل طراحی منحصر به فردش تنها سالن پذیرایی بانوان در هتل های ایران محسوب می شود.

کافه رستوران گالاتا

این رستوران با ظرفیت 150 نفر بخشی از مرکز تجاری هتل می باشد. رستوران گالاتا یک برند ترکیه ای و معروفی است که در هتل بین المللی پارسیان استقلال تهران شعبه دارد. در بدو ورود، طراحی سنتی رستوران جلب توجه می کند، اما جذاب ترین قسمت آن، بالکن رستوران است که تجربه ای به یاد ماندنی در فضای باز را برای مهمانان فراهم می کند.

اگر به دنبال لاکچری ترین هتل تهران هستید همین حالا به این صفحه مراجعه کنید. 

کافی شاپ لابی – سرویس لاله

کافی شاپ زیبای هتل بین المللی پارسیان استقلال در لابی هتل واقع شده است. این کافی شاپ همیشه در خدمت مشتریان است. به طور کلی دارای اجرای زنده پیانو است که می توانید در حین خوردن خوشمزه ترین دسرها و نوشیدنی ها از آن لذت ببرید.

رستوران نوفل لوشاتو

این رستوران ظرفیت پذیرایی از 100 نفر را دارد. رستوران نوفل لوشاتو یک مکان عالی برای جلسات و کنفرانس ها است.

سالن ها و مکان های هتل بین المللی پارسیان استقلال تهران

هتل استقلال دارای چندین سالن مجلل و مجهز برای کنفرانس ها، همایش ها و سمینارها می باشد. هتل بین المللی پارسیان استقلال تهران همواره میزبان هیئت های سیاسی و تجاری خارجی و داخلی بوده است. سالن های همایش 5 ستاره پارسیان استقلال که برای مراسم های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، به دلیل اینکه ورودی آن ها از لابی هتل نیست، هیچ گونه مزاحمتی برای مهمانان هتل ندارد. این هتل دارای سه سالن اجتماعات از جمله سالن دریای نور است که یکی از بزرگترین سالن های کنفرانس تهران است.

سالن دریای نور هتل بین المللی پارسیان استقلال تهران

تالار دریای نور یکی از بزرگترین تالارهای بدون ستون ایران است. می تواند تا 1000 نفر را در خود جای دهد. این سالن مکانی عالی برای برگزاری کنفرانس ها و سمینارهای داخلی و بین المللی است. از تالار می توان برای مجالس خانوادگی و عروسی نیز استفاده کرد.

معماری خاص این سالن زیبایی بیشتری به آن بخشیده است. اگر به فضای کوچکتری برای رویداد نیاز دارید، نگران نباشید! زیرا مدیران هتل ها نیز به این موضوع فکر کرده اند و یاس1 و 2 ظرفیت 300 مهمان را دارند. علاوه بر این می‌توانید مهمانی‌های دوستانه، جلسات کوچک و جشن‌های کوچک را در تالار و رستوران نوفل لوشاتو برگزار کنید. این رستوران گنجایش 140 نفر را دارد و انواع غذاها را برای مهمانان سرو می کند.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هتل های برتر ایران وب سایت رنکینگ بهترین هتل های ایران را دنبال کنید.

آیا تجربه اقامت در هتل بین المللی پارسیان استقلال تهران را داشته اید؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IRPersian
پیمایش به بالا