هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

هزینه اقامت در هتل بین المللی قصر طلایی مشهد چقدر است؟ امکانات رایگان هتل قصر طلایی مشهد کدام است؟ بهترین اتاق هتل قصر طلایی مشهد کدام است؟ آیا شما هم تصمیم به سفر به مشهد دارید و اطلاعی در رابطه با هتل بین المللی قصر طلایی مشهد ندارید، کافی است با ما تا انتهای این متن همراه باشید.

آشنایی با هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

اگر به مشهد سفر می کنید، هتل قصر طلایی، یک هتل پنج ستاره دلپذیر در مشهد و شاید بهترین انتخاب برای شما باشد. این هتل یکی از مجلل ترین هتل های خاورمیانه است. این هتل طرفداران زیادی دارد. فاز اول این هتل 16 طبقه با 357 واحد مسکونی مدرن و فاز دوم دارای 20 طبقه و 610 اتاق مبله با نمای حرم مطهر می باشد.

یکی از مزیت های این هتل دسترسی آسان به مکان های بسیار زیبا مانند آرامگاه نادرشاه، مقبره شیخ بهایی، آرامگاه فردوسی، موزه آستان قدس رضوی، مسجد گوهر شاد، بازار امام رضا و بسیاری از مراکز خرید دیگر است.

مسافران می توانند از دسترسی خوبی به حرم مطهر امام رضا و فرودگاه مشهد همراه با حمل و نقل رایگان برخوردار شوند.

تصویر-هتل-بین-المللی-قصر-طلایی-مشهد-8743

اتاق های هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

پرنسس رویال

پرنسس رویال یکی از منحصر به فرد ترین اتاق ها برای زوج های جوان، عروس و دامادها است. شامل یک تخت دو نفره کینگ و اتاق نشیمن جادار، چشم انداز حرم، حمام و جکوزی می باشد. ظرفیت این اتاق 2 نفر می باشد. از امکانات این هتل می توان به بوفه صبحانه، اینترنت پرسرعت بی سیم، جکوزی، تلویزیون، تخت خواب کینگ، مینی بار، ترانسفر فرودگاهی، شافل حرم اشاره کرد.

سوئیت پرزیدنت

سوئیت پرزیدنت درهتل بین المللی قصر طلایی مشهد، یکی از مجلل ترین و مجهزترین واحدهای اقامتی این هتل است. دارای یک اتاق نشیمن، یک اتاق ناهار خوری، 2 اتاق خواب مجزا، 2 تخت کوئین دو نفره و یک تخت یک نفره، مجهز به میز کار، آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی است. این اتاق برای 4 نفر مناسب است.

سوئیت امپریال

سوئیت امپریال با مساحت 100 متر شامل یک اتاق خواب مستر و یک اتاق خواب دیگر، 1 تخت دونفره سایز کوئین و 2 تخت تک نفره یا مبل مبل، اتاق نشیمن، ناهار خوری، آشپزخانه، 2 سرویس بهداشتی و حمام مجزا می باشد. ظرفیت این واحد برای 4 نفر مناسب می باشد.

اگر به دنبال بهترین هتل های 5 ستاره کاشان هستید به این صفحه بروید.

آپارتمان های رویال

آپارتمان های رویال با بیش از 100 متر از یک اتاق خواب مستر و یک اتاق خواب مجاور، 2 تخت دونفره کوئین سایز و 2 تخت یک نفره تشکیل شده است. اتاق نشیمن، غذاخوری، آشپزخانه، 2 سرویس بهداشتی و حمام و سرویس بهداشتی از هم جدا شده اند. این اتاق ها برای 5 نفر مناسب است.

اتاق های لوکس

اتاق های لوکس دو نفره شامل 1 تخت دو نفره سایز کوئین و 1 تخت یک نفره، سرویس بهداشتی و حمام مجهز به وان می باشد. این اتاق برای 2 یا 3 نفر مناسب است.

شما می توانید جهت اطلاع از هتل بین المللی پارسیان استقلال تهران  به این لینک بروید.

اتاق های ممتاز

طراحی کاملا متفاوت و منحصر به فرد، دارای 1 تخت دو نفره کوئین سایز، سرویس بهداشتی، حمام با جکوزی. این اتاق برای 2 نفر مناسب است.

شما می توانید جهت اطلاع از اقامتگاه سنتی ارزان در شیراز به این لینک بروید.

رستوران ها و کافه های هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

رستوران در طبقه اول هتل واقع شده است. این هتل به صورت 24 ساعته در خدمت مهمانان و سایر افراد هتل می باشد. در روزهای تعطیل رسمی مانند جمعه ها و اعیاد، ناهار بوفه در این رستوران است. سرآشپزهای حرفه ای هتل بین المللی قصر طلایی بهترین غذاها را در بوفه، ناهار و رستوران سرو می کنند که شامل انواع غذاهای گوشتی، کبابی، غذاهای دریایی، محلی، خانگی، ضیافتی هیجان انگیز برای همه سلیقه ها می شود.

سرو پیش غذاها به صورت بوفه شامل انواع سوپ، سالاد و انواع نوشیدنی و دسر و انواع میوه های فصل به همراه آب میوه های طبیعی، چای و قهوه، فرصتی برای صرف یک وعده غذایی عالی در فضایی منحصر به فرد است. ظرفیت این رستوران 500 نفر است.

بیشتر بخوانید:

بهترین هتل های مشهد

بهترین هتل های تاریخی ایران

پرسنل این رستوران، لباس قدیمی ایرانی به تن دارند، موسیقی اصیل ایرانی پخش می شود و غذا در ظروف مسی سرو می شود که همگی جلوه ای از ایران باستان منحصر به فرد است. رستوران ترمه با سرو غذای سنتی ایرانی با نان تازه، بوفه سالاد و دسر با منوی استثنایی تمام سلیقه ها را برآورده می کند. این رستوران 100 نفر ظرفیت دارد.

رستوران زوشا در هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

این رستوران در طبقه دوم هتل قرار دارد و محیطی آرام را در طول هفته برای شما فراهم می کند. طراحی آرام، مدرن و شیک آن فضایی منحصر به فرد را ایجاد کرده است که برای سرو غذا ایده آل است. آشپزهای حرفه ای با استفاده از مهارت و خلاقیت الهام گرفته از تنوع غذاهای بین المللی، انواع منوهای محبوب پنج قاره در سراسر جهان را به شما ارائه می دهند تا رضایت شما را به ارمغان آورند.

کافه اتریوم مینوتا در هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

این کافه واقع در طبقه ششم هتل دارای طراحی منحصر به فرد با خاص ترین گیاهان، گچ بری های بسیار نفیس است که حس زیبایی را ایجاد می کند و با طبیعت گرمسیری همراه است. میهمانان می توانند آرامش عمیقی را با کامل ترین منو تجربه کنند. همچنین این مکان محلی برای برگزاری باشکوه ترین مراسم دوستانه است.

سایر خدمات هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

خدمات دیگری نیز وجود دارد که از جمله این خدمات می توان به سونا، بخار و جکوزی اشاره کرد. وجود استخر کم عمق برای کودکان زیر 4 سال و حضور ناجیان غریق آموزش دیده در دو شیفت خانم ها و آقایان از دیگر ویژگی های مجموعه آبی هتل بین المللی قصر طلایی مشهد است. اگر به دنبال شناخت بهترین هتل های ایران هستید کافی است وب سایت ما را دنبال کنید.

بهترین هتل های مشهد از نظر شما کدامند؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IRPersian
پیمایش به بالا