هتل بین المللی اسپیناس تهران

هتل بین المللی اسپیناس تهران

هتل بین المللی اسپیناس تهران، یکی از بهترین هتل های پنج ستاره تهران است. اسپیناس نام قله‌ای در رشته کوه‌های البرز است که در حومه شهرستان آستارا یافت می‌شود. این هتل دومین هتل پنج ستاره از گروه هتل های اسپیناس است که در بلوار کشاورز واقع شده است.

هتل بین المللی اسپیناس تهران در نزدیکی میدان ولیعصر مانند نگینی می درخشد. این هتل دارای مدرن ترین امکانات رفاهی و اقامتی است و می تواند با برگزاری باشکوه ترین انواع جشن ها، همایش ها و گردهمایی ها به میهمانان خود خدمات رسانی کند.

هتل بین المللی اسپیناس تهران یک هتل بین المللی ترکیبی از معماری مدرن و عناصر طبیعی غنی با مهارت های تحسین برانگیز برای ایجاد آسایش است. این هتل به تمام انتظارات مهمانان از یک هتل پنج ستاره پاسخ می دهد.

این هتل باعث شده تا همه مهمانان اقامتی راحت و دلپذیر را تجربه کنند.  با رزرو هتل بین المللی اسپیناس تهران، علاوه بر برخورداری از بهترین تخفیف ها، با تمامی جاذبه های گردشگری تهران آشنا شده و با ارائه خدمات ما به راحتی از آنها دیدن خواهید کرد.

تاریخچه هتل بین المللی اسپیناس تهران

گروه هتل اسپیناس اولین هتل خود را در سال 1380 در شهر آستارا استان گیلان احداث کرد. همزمان مسئولان این گروه از ساخت دومین  هتل های گروه اسپیناس در تهران خبر دادند. ساخت هتل بلوار اسپیناس 27 ماه به طول انجامید و در اسفند 1388 افتتاح شد.

چرا هتل بین المللی اسپیناس تهران یکی از بهترین هتل های تهران است؟

هتل بین المللی اسپیناس تهران یکی از زیباترین هتل های مرکز شهر تهران است. ظرافت هنری این هتل توجه همه را به خود جلب می کند. این هتل بسیار مجلل و شگفت انگیز است.

این هتل مدرن ترین امکانات رفاهی را در محیطی راحت برای راحتی گردشگران ارائه می دهد. این مجموعه با سالن های عظیم و باشکوه یکی از بهترین مراکز برای طرح های تجاری است.

رستوران های هتل با ارائه انواع غذاهای سنتی تایلندی، مدیترانه ای، فرانسوی، دیگر ویژگی های متمایزی به آن بخشیده اند. مجموعه ورزشی هتل مجهز به سالن بدنسازی، مجموعه سلامت و سالن ماساژ است که از امکانات قابل توجه هتل بین المللی اسپیناس تهران می باشد.

داشتن کارکنان حرفه ای و مودب برای خدمات رسانی به میهمانان و مسافران از دیگر امتیازات هتل است که آن را قابل توجه می کند. کارکنان این مجموعه به چندین زبان بین المللی مسلط هستند و میهمانان هتل احساس راحتی بیشتری می کنند.

این هتل در توانایی خود در ارائه خدمات VIP درخواستی مسافران بی نظیر است. دسترسی آسان به خیابان های اصلی تهران مزیتی است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد. علاوه بر این، این هتل از بدو تاسیس تاکنون میزبان تعداد زیادی از گردشگران داخلی و خارجی بوده است که نشان از نتیجه مثبت آن دارد و از بهترین هتل های تهران از نظر مسافران است.

به دلیل موقعیت مکانی عالی، به راحتی می توانید به جاذبه های تاریخی و دیدنی متعدد، سفارت ها، بخش های پزشکی و مراکز آموزشی تهران دسترسی داشته باشید. این هتل به بسیاری از مکان های معروف و جاذبه های گردشگری ایران که در تهران واقع شده اند بسیار نزدیک است. تمامی دلایل ذکر شده باعث شده بسیاری از مسافران این هتل را به عنوان لاکچری ترین هتل تهران انتخاب کنند.

اتاق ها و سوئیت های هتل بین المللی اسپیناس تهران

هتل بین المللی اسپیناس تهران، اتاق های متنوعی را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. این هتل 5 ستاره برای خدمات رسانی به انواع مهمانان و بازدیدکنندگان طراحی شده است.

اتاق استاندارد دو نفره

طراحی اتاق دو نفره استاندارد ترکیبی از سنت و مدرنیته را به ارمغان می آورد. زیبایی این اتاق ها شما را مسحور خود می کند. با این حال آسایش و آرامش پشت آن ها محیطی دلپذیر را برای شما ایجاد می کند.

تصویر-بهترین-هتل-های-ایران-به-ترتیب-7363

این اتاق ها دارای ویژگی های زیر هستند:

مساحت تقریبی 35 متر مربع

صبحانه سلف سرویس رایگان

تخت دو نفره

حمام، دوش و وان بر اساس ترجیحات مهمانان

میز کار جادار

تلویزیون 45 اینچی با کانال های بین المللی

اینترنت بی سیم پرسرعت

مینی بار و یخچال

یک صندوق امانات

سرویس چای و قهوه رایگان

اتاق های سیگار در دسترس است

سرویس اتاق بیست و چهار ساعته

اتاق دوقلو استاندارد

هر اتاق دارای دو تخت یک نفره مجزا است. اتاق های دوقلو مجلل، راحت و دلپذیر هستند. با اقامت در این اتاق ها خاطره خوبی از اقامت در بهترین هتل بین المللی تهران خواهید داشت.

بیشتر بخوانید:

بهترین هتل های همدان

بهترین هتل های ساحلی ایران

اتاق دوقلو هتل بین المللی اسپیناس تهران

این اتاق ها دارای ویژگی های زیر هستند:

مساحت تقریبی 35 متر مربع

صبحانه سلف سرویس رایگان

دو تخت یک نفره

حمام، دوش و وان بر اساس ترجیحات مهمانان

میز کار جادار

تلویزیون IP 45 اینچی

اینترنت بی سیم پرسرعت

مینی بار و یخچال

یک صندوق امانات

سرویس چای و قهوه رایگان

مناظر خیره کننده از شهر یا کوه ها

سرویس اتاق بیست و چهار ساعته

سوئیت جونیور

اگر می خواهید در رابطه با بهترین هتل های تاریخی ایران اطلاع کسب کنید به این لینک بروید. 

طراحی نفس گیر این سوئیت ها طبیعت بی نظیری از کوه های تهران را در اختیار شما قرار می دهد. سوئیت های جونیور سبک منحصر به فردی دارند. دکوراسیون این سوئیت ها راهی است که به شما آرامش می دهد.

سوئیت لوکس

اگر مایلید چیزی خاص و برجسته را تجربه کنید، سوئیت لوکس برای شما در دسترس است. این مجموعه به گونه ای طراحی شده است که به شما احساس سوپراستار بودن را بدهد. امکانات رفاهی این سوئیت آرامش بی نظیری را برای شما به ارمغان می آورد.

سوئیت پرزیدنت

سوئیت پرزیدنت یک سوئیت کاملا متفاوت با فرش دستباف ایرانی است. پرده های زیبا و لوازم لوکس این سوئیت را بسیار باشکوه کرده است. این سوئیت دارای یک اتاق نشیمن مجزا با مبلمانی با طراحی خوب است. یک اتاق مهمان نیز در کنار اتاق نشیمن طراحی شده است. هنگام اقامت در این هتل می توانید عظمت متفاوتی را تجربه کنید.

اتاق جلسه سوئیت اسپیناس

اتاق جلسه سوئیت اسپیناس برای رویدادهای خاص رزرو شده است و مکانی جذاب برای یک ملاقات دوستانه یا رسمی را فراهم می کند. این سالن 40 متر مربع است و در سال 2017 بازسازی شده است. اتاق جلسات سوئیت اسپیناس بهترین مکان برای جلسات کاری است.

سالن میزبان 90 نفر در چیدمان کنفرانس، 55 نفر در چیدمان U و 120 نفر در چیدمان سینما خواهد بود. در تمامی سالن ها، تجهیزات امروزی مانند میکروفون بی سیم، ال ای دی، میز رجیستری، ارائه کننده و استند کمک در صورت درخواست ارائه می شود. نور سالن چشمگیر است و شما به راحتی می توانید سالن را برای مراسم خود انتخاب کنید. اگر این سالن را انتخاب کنید، Wi-Fi، غذا و تنقلات و ویدئو پروژکتورهای صفحه نمایش نیز در دسترس خواهند بود.مسلما شما با اقامت در هتل بین المللی اسپیناس تهران، بهترین تجربه را خواهید داشت.

شما می توانید جهت اطلاع از لاکچری ترین هتل تهران به این لینک بروید.

هزینه اقامت در هتل بین المللی اسپیناس تهران بر چه اساسی تعیین می شود؟

هزینه اقامت در هتل بین‌المللی اسپیناس تهران بر چند عامل اساسی تعیین می‌شود که شامل موارد زیر می‌شود:

نوع اتاق: هزینه اقامت می‌تواند به تفاوت‌های نوع اتاق‌ها بستگی داشته باشد. برخی هتل‌ها اتاق‌های استاندارد، دوتخته یا همراه با تخت دو نفره، سوئیت‌ها، اتاق‌های خانوادگی و غیره دارند، همچنین  اندازه و امکانات موجود در هر نوع اتاق می‌تواند تأثیر گذار باشد.

تاریخ و مدت اقامت: اکثر هتل‌ها دارای نرخ‌های مختلفی برای هر فصل سال و طول اقامت هستند. به طور کلی، نرخ‌ها در اوج فصول توریستی (مانند تعطیلات) معمولاً بیشتر است. همچنین، اقامت بلند مدت نیز ممکن است تخفیفی در هزینه اقامت به همراه داشته باشد.

امکانات و خدمات هتل: هزینه اقامت نیز می‌تواند به میزان امکانات و خدماتی که در هتل در اختیار مهمانان قرار می‌دهند وابسته باشد. برخی از امکانات شامل رستوران‌ها، استخر، سالن ورزشی، سرویس اتاق ۲۴ ساعته، اینترنت رایگان و … می‌باشند. همچنین، وجود خدمات اضافی مانند سرویس اتومبیل، تورگاید، خدمات ویژه و … ممکن است هزینه را افزایش دهد.

موقعیت جغرافیایی: هزینه اقامت هتل نیز می‌تواند به موقعیت جغرافیایی هتل و نزدیکی آن به مکان‌های دیدنی و اماکن مهم شهر، دریاچه، کوهستان و … بستگی داشته باشد.

همچنین، عوامل دیگری ممکن است بر هزینه اقامت در هتل تأثیر بگذارند مانند شرایط بازار، تخفیف‌ها، فصل توریستی و … به همین دلیل برای دریافت اطلاعات دقیق تر با اپراتورهای هتل تماس گرفته و از آنها جزئیات و قیمت‌های روز را بپرسید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IRPersian
پیمایش به بالا