هتل‌های نزدیک میدان نقش جهان اصفهان

هتل‌های نزدیک میدان نقش جهان اصفهان

هتل‌های نزدیک میدان نقش جهان اصفهان کدامند؟ آیا شما هم به دنبال هتل‌های نزدیک میدان نقش جهان اصفهان هستید؟ اصفهان به دلیل وجود پل های خیره کننده بر روی زاینده رود، باغ های باشکوه، مکان های تاریخی متعدد و به خصوص غذاها و دسرهای لذیذ، یکی از پرطرفدارترین و پربازدیدترین شهرهای ایران است.

در میان تمام مکان‌های زیبا و باشکوه اصفهان، تعدادی از آن‌ها وجود دارد که می‌توان آن‌ها را به عنوان یکی از مکان‌های دیدنی ضروری دانست. به عنوان مثال میدان نقش جهان که توسط شاه عباس اول در حدود سال 1612 ساخته شد و در سال 1979 توسط یونسکو به عنوان میراث جهانی ثبت شد. در ادامه قصد داریم هتل‌های نزدیک میدان نقش جهان اصفهان را معرفی کنیم.

هتل عباسی از هتل‌های نزدیک میدان نقش جهان اصفهان

هتل 5 ستاره عباسی یکی از قدیمی ترین هتل های اصفهان با معماری قرن هجدهم است. این هتل در منطقه تاریخی شهر قرار گرفته است، از این رو اهمیت زیادی دارد. ساختمان اصلی هتل عباسی زمانی کاروانسرای مدرسه چهار باغ بوده است. در اطراف باغ بزرگی از برکه ها و سروهای سر به فلک کشیده چیده شده است. این هتل دارای بیش از 200 اتاق و سوئیت در 3 طبقه می باشد. تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون، سیستم اطفاء حریق، قهوه ساز، مبلمان (تخت، کاناپه، کشو، رخت آویز و کمد)، تلفن، یخچال، سیستم تهویه مطبوع هستند. از تمامی مهمانان با بوفه صبحانه رایگان پذیرایی می شود. وای فای رایگان نیز در تمامی بخش های هتل در دسترس است.

هتل بوتیک قصر منشی از هتل‌های نزدیک میدان نقش جهان اصفهان

هتل بوتیک قصر منشی یکی از معدود کاخ های باقی مانده متعلق به فتحعلی شاه از دوره قاجاریه با بیش از 100 سال سابقه است. موقعیت مکانی هتل برای کسانی که می خواهند با پای پیاده در شهر بگردند و از عبور از محله های قدیمی لذت ببرند بسیار مناسب است.

در هتل قصر منشی که از بهترین هتل های اصفهان است، پنج نوع اتاق وجود دارد که شامل اتاق های یک نفره، دوقلو، دو تخته، سه تخته و اتاق VIP (توئین و دو نفره) می شود. همچنین می توانید از وای فای پرسرعت در سراسر هتل لذت ببرید.

تصویر-هتل‌های-نزدیک-میدان-نقش-جهان-اصفهان-9856

خانه تاریخی کیانپور از هتل‌های نزدیک میدان نقش جهان اصفهان

در اقامتگاه تاریخی کیانپور دسترسی راحت و سریع به اماکن تاریخی دارید. بازار اصفهان، کاخ هشت بهشت، پل سی و سه پل و میدان نقش جهان.این هتل 4 ستاره با معماری ایرانی حدود 436 متر مربع مساحت دارد. در سال 2015 بازسازی شده است. همه اتاق ها دارای صندوق امانات، تهویه مطبوع، سشوار، توالت، یخچال مینی بار و تلویزیون هستند. همچنین می توانید از صبحانه رایگان و دسترسی به اینترنت لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:

هتل پارسیان عالی قاپو از هتل‌های نزدیک میدان نقش جهان اصفهان

هتل پارسیان عالی قاپو یکی دیگر از هتل‌های نزدیک میدان نقش جهان اصفهان است که، یک هتل 4 ستاره شیک با معماری سنتی است که از بهترین هتل های تاریخی ایران می باشد. این هتل در مرکز شهر واقع شده و آسایش و راحتی را برای میهمانان به ارمغان می آورد. این هتل خدمات و امکانات زیادی را ارائه می دهد: لابی مجلل، 94 اتاق، سرویس اتاق، کافی نت، تاکسی سرویس، خشکشویی، صندوق امانات و …

این هتل دارای 94 اتاق در بین 89 استاندارد و 5 اتاق سوئیت است که همگی دارای حمام با وان، دوش و سشوار هستند. در اتاق مینی بار، تلویزیون ، اتصال به اینترنت وای فای، صندوق امانات، تهویه مطبوع و بالکن موجود است.

شما می توانید جهت اطلاع از هتل بین المللی پارسیان استقلال تهران به این لینک بروید.

هتل ستاره از هتل‌های نزدیک میدان نقش جهان اصفهان

هتل ستاره ترکیبی از معماری سنتی و مدرن با 52 اتاق و 7 سوئیت است. تمامی اتاق ها دارای روم سرویس 24 ساعته، تلویزیون ماهواره ای، مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، تهویه مطبوع مرکزی و جکوزی هستند. این هتل دارای یک مرکز تجاری، مرکز تناسب اندام و دو رستوران است. رستوران تابستانی پشت بام هتل با چشم اندازی فوق العاده به میدان نقش جهان غذاهای مختلف و نوشیدنی های محلی سرو می کند.

اگر به دنبال بهترین هتل های ساحلی قشم  هستید به این صفحه بروید.

هتل پیروزی از هتل‌های نزدیک میدان نقش جهان اصفهان

هتل پیروزی یک ملک 4 ستاره است که قیمت مناسبی را در اختیار مهمانان قرار می دهد. اگر مشتاقانه منتظر کشف شهر هستید، هتل پیروزی یک انتخاب ایده آل برای شماست. تمام جاذبه های مهمی مانند کاخ چهل ستون، پل سی و سه پل، مسجد امام، کاخ عالی قاپو و نقش جهان در مجاورت آن قرار دارند. هتل پیروزی دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پارکینگ رایگان دارد.

این هتل دارای 96 اتاق و سوئیت می باشد. همه اتاق ها مرتب و تمیز، جادار و دارای سیستم تهویه مطبوع برای اقامتی راحت و دنج هستند.

هتل خواجو از هتل‌های نزدیک میدان نقش جهان اصفهان

هتل 4 ستاره خواجو اصفهان هتلی نوساز در سال 1396 با دسترسی آسان به جاذبه های گردشگری است و به مهمانان این امکان را می دهد که در مدت زمان کوتاهی از شهر دیدن کنند. این هتل دارای 6 طبقه با 114 اتاق مجهز به سیستم ایمنی ویژه است که بر اساس استانداردهای بین المللی هتل شامل یخچال، مینی بار، گاوصندوق هوشمند، سشوار، کولر، اینترنت بی سیم، تلفن، سیستم اعلام حریق و تلویزیون ها این هتل دارای رستوران کلاسیک، کافی شاپ، رستوران بام ، سالن کنفرانس، خشکشویی، پارکینگ می باشد. کارکنان حرفه ای 24 ساعت آماده هستند تا اقامتی خاطره انگیز را برای مهمانان رقم بزنند.

هتل آوین  از هتل‌های نزدیک میدان نقش جهان اصفهان

هتل آوین یک هتل 4 ستاره است که در یکی از بهترین مناطق اصفهان واقع شده است و به همین دلیل میزبان مهمانان تجاری شهر است. این هتل خارج از منطقه ترافیکی با فضای پارک کافی واقع شده است. هتل آوین در مجاورت میدان عظیم و دیدنی نقش جهان، رضایت بسیاری از نزدیک بودن به این میراث جهانی را به مهمانان می دهد.  رستوران سنتی و کافی شاپ هتل مکان هایی هستند که می توانید غذاهای مورد علاقه خود را پیدا کنید. پس از یک روز طولانی فشار، می توانید یک ماساژ لوکس را تجربه کنید یا یک لیوان نوشیدنی خوش طعم را در هتل میل کنید. دو نوع اتاق با امکانات رفاهی کامل طلایی و نقره ای هتل آوین را به بهترین گزینه برای اقامت تبدیل کرده است.

هتل‌های نزدیک میدان نقش جهان اصفهان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IRPersian
پیمایش به بالا