معرفی ارزانترین هتل های ایران

معرفی ارزانترین هتل های ایران

آیا شما هم به دنبال معرفی ارزانترین هتل های ایران هستید؟ارزانترین هتل های ایران کدامند؟ چگونه می توان ارزانترین هتل های ایران را شناخت؟ بهترین بوتیک هتل های ایران چه خدماتی ارائه می دهند؟ بازدید از یک کشور خارجی لزوما به این معنا نیست که بودجه شما را خالی کند. اگر می‌خواهید از  سفر خود لذت ببرید و مکان‌های جدید را کشف کنید، باید هوشمند باشید و محل اقامت خود را با دقت انتخاب کنید. البته یک هتل ارزان به معنای اقامت بد نیست. شما باید به دنبال مکانی باشید که تمام راحتی مورد نیاز خود را با قیمت مناسب به شما ارائه دهد. و از این قبیل هتل ها در ایران به وفور وجود دارد.

در رنکینگ بهترین هتل های ایران، چند هتل ارزان و مقرون به صرفه در ایران آورده شده است که تجربه بسیار خوشایندی را بدون کاهش بودجه به شما ارائه می دهند، اگر شما هم به دنبال معرفی ارزانترین هتل های ایران هستید تا انتهای این متن با ما همراه شوید.

معرفی ارزانترین هتل های ایران

هتل ساینا

هتل ساینا یک اقامتگاه 3 ستاره در تهران است. مهمانان در طول اقامت خود در هتل ساینا از پذیرایی ایرانی و صبحانه رایگان لذت خواهند برد. هتل ساینا توسط به مهمانانی که به دنبال معرفی ارزانترین هتل های ایران و اقامت تجاری در تهران هستند پیشنهاد می شود.

این هتل در خیابان فتحی شقاقی، در منطقه شلوغ ، با دسترسی آسان به ایستگاه مترو، مراکز خرید و رستوران های با کیفیت واقع شده است.

تصویر--معرفی-ارزانترین-هتل-های-ایران-8965

هتل شمشک

هتل شمشک یک اقامتگاه 3 ستاره در تهران است. مهمانان در طول اقامت خود در هتل شمشک از پذیرایی ایرانی و صبحانه رایگان لذت خواهند برد.

هتل 3 ستاره ریزورت شمشک در سال 1347 ساخته شده و در همان سال کار خود را آغاز کرد و بعداً در سال 1397 برای ارتقاء کیفیت بازسازی شد.

هتل شمشک در 3 طبقه و دارای 17 اتاق ساخته شده است. از مزیت های این هتل نزدیکی آن به پیست اسکی و مجموعه توریستی دربند و تله کابین دیزین است. این هتل مجهز به تله کابین و اسکی می باشد. کارکنان بسیار مفید و خوش برخوردی دارد.یکی از معایب می تواند این واقعیت باشد که برای رسیدن به این هتل باید 300 پله بالا بروید.

شما می توانید جهت اطلاع از لاکچری ترین هتل تهران  به این لینک بروید. 

این هتل دارای یک لابی با ظرفیت 20 نفر می باشد. رستوران با قابلیت پذیرایی همزمان از 130 میهمان، چایخانه سنتی، کافی شاپ با سرو نوشیدنی های سرد و گرم و تنقلات سبک، فضای سبز، پذیرش 24 ساعته، مینی بار، گاوصندوق ، میز بیلیارد، تاکسی سرویس، خشکشویی و اینترنت در لابی است، لازم به ذکر است که این هتل پارکینگ ندارد.

هتل شمشک دارای اتاق های 1 تا 4 نفره با چشم اندازی زیبا به کوه و محوطه هتل می باشد. اتاق ها استاندارد، بسیار تمیز و به خوبی تزئین شده اند. هر اتاق صبحانه و سرویس اتاق رایگان دارد. اتاق ها دارای سرویس بهداشتی ایرانی و غربی، بالکن، حمام، وای فای رایگان، تلویزیون، سیستم اطفای حریق، مبلمان (تخت، کاناپه، کشو، رخت آویز و کمد)، تلفن، چای ساز هستند.

برای اطلاع از بهترین هتل های ایران برای ماه عسل کافی است به این صفحه بروید. 

هتل شمشک در وسط جاده واقع شده است، بنابراین هیچ وسیله نقلیه عمومی در نزدیکی هتل موجود نیست و برای رفتن به آنجا نیاز به ماشین دارید.

هتل شمشک مناسب افرادی است که به ورزش های زمستانی و کوه نوردی علاقه مند هستند و تمایل دارند چند روزی را به دور از زندگی پر هیاهوی شهری سپری کنند. همچنین می تواند مکان خوبی برای زوج ها باشد.

هتل کاروانسرا آبادان

هتل کاروانسرای پارس آبادان یک هتل 5 ستاره مجلل با اتاق های لوکس و امکانات رفاهی عالی است. هتل پارس کاروانسرای آبادان دارای اتاق‌ها و سوئیت‌های مناسبی است که با امکانات عالی و مبلمان شیک مبله شده‌اند.

امکانات اتاق های هتل پارس کاروانسرای آبادان:

مینی بار، کمد لباس، تلویزیون، تلفن، لوازم بهداشتی، اینترنت پرسرعت، سیستم اعلام حریق، سیستم گرمایش، سیستم تهویه هوا، سیستم تهویه، میز روشویی، صندوق امانات، آشپزخانه کوچک (سوئیت)

رستوران های مجلل و کافه های عالی با انواع سروهای لذیذ که همه می توانند در آن غذا بخورند و لذت ببرند.  

هتل پارس کاروانسرای آبادان از دو سالن شگفت انگیز با طراحی های منحصر به فرد تشکیل شده است. این سالن ها را برای میزبانی جلسات و رویدادهای دیگر شما انتخاب خوبی است.

هتل مجلل کاروانسرای پارس آبادان یک هتل 5 ستاره مجلل با اتاق های درجه یک، امکانات رفاهی عالی و خدمات شگفت انگیز است.

شما می توانید جهت اطلاع از هتل بین المللی قصر طلایی مشهد  به این لینک مراجعه کنید. 

هتل وکیل

هتل وکیل یک اقامتگاه 3 ستاره در شیراز است. مهمانان در طول اقامت خود در هتل وکیل از پذیرایی ایرانی و صبحانه رایگان لذت خواهند برد. هتل وکیل در معرفی ارزانترین هتل های ایران به مهمانانی که به دنبال اقامتگاه سنتی  و البته ارزان در شیراز هستند پیشنهاد می شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین هتل های اهواز

بهترین هتل های ترکیه

هتل کویر بالی

هتل کویر بالی، یک اقامتگاه 3 ستاره در اصفهان است. مهمانان در طول اقامت خود در هتل بالی خور از پذیرایی ایرانی و صبحانه رایگان لذت خواهند برد. هتل بالی خور توسط به مهمانانی که به دنبال اقامتگاه سنتی در اصفهان و ارزانترین هتل های اصفهان هستند پیشنهاد می شود.

این ملک دارای 33 اتاق است که هر اتاق شبیه به خانه های محلی تزئین شده و مجهز به تلویزیون، کمد، رخت آویز، مینی یخچال و مبلمان اولیه است. همه اتاق ها دارای حمام اختصاصی با دوش و برخی لوازم بهداشتی ضروری هستند، Wi-Fi محدود در لابی است. صبحانه هر روز در هتل بالی سرو می شود.

ستوران آنها غذاهای سنتی و خانگی ایرانی سرو می کند. آنها همچنین در کافی شاپ دنج خود نوشیدنی سرو می کنند.

شما می توانید برای اطلاع از بهترین هتل های اصفهان به این صفحه بروید.

هزینه هتل ها و هاستل ها در ایران

در معرفی ارزانترین هتل های ایران باید گفت، به طور کلی، یافتن بهترین هتل های ارزان قیمت در شهرهای اصلی ایران مانند تهران، اصفهان، شیراز و یزد آسان است. هزینه اکثر اقامتگاه ها در ایران برای یک شب اقامت در هتل ها یا هاستل ها مقرون به صرفه است. بر اساس نوع خدماتی که یک هتل ارائه می دهد هزینه ها متفاوت هستند.

بدترین زمان برای رزرو هتل و هاستل در ایران

به طور کلی، فصل بهار و پاییز بهترین زمان برای سفر به ایران است، اما مسافرانی که بودجه محدودی دارند، به دلیل قیمت های بالا و محدودیت در دسترس بودن هتل، باید بعد از معرفی ارزانترین هتل های ایران، هتل یا هاستل خود در فصل هایی غیر از این ها رزرو کنند.

در فصول شلوغ و تعطیلات رسمی در ایران، به ویژه در نزدیکی نوروز (تعطیلات سال نو ایرانیان در ماه مارس)، رزرو هتل و خوابگاه دشوار است. بنابراین، به شما توصیه می کنیم که هتل ها یا هاستل های خود را خیلی زودتر (حداقل 2 ماه) از روزهای شلوغ فصول پرکار یا تعطیلات رسمی رزرو کنید.

اگر به عنوان یک زوج به ایران سفر می کنید، اقامت در هتل ها، هاستل ها یا خانه های محلی دارای مجوز رسمی را به شما توصیه می کنیم. در هاستل ها، مرد ایرانی اجازه ندارد با یک زن خارجی در یک اتاق بماند، مگر اینکه متاهل باشند. با این حال، برای مردان، زنان خارجی و زوج های مجرد با هم، هیچ محدودیتی برای اقامت در یک اتاق یا اشتراک در یک اتاق وجود ندارد. در مورد هاستل ها، اکثر آنها دارای اتاق های مخصوص خانم ها و مردان هستند. با این حال، برخی از هاستل ها، مهمان خانه ها و اقامتگاه های بومگردی نیز دارای اتاق های مختلط، خوابگاهی و مشترک هستند.

بهترین هتل های ارزان تهران از نظر شما کدام است؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IRPersian
پیمایش به بالا