بهترین هتل های یزد

فهرست مطالب

بهترین هتل های یزد

بهترین هتل های یزد کدام است؟ آیا شما هم تصمیم به سفر به یزد را دارید؟ شهر یزد یک مروارید در دل کویر است، که می تواند بهترین مکان برای تفریح و اخر هفته های جذاب باشد. بهترین هتل‌های یزد دارای حیاط‌های جذاب، نمای بیرونی خاکی و تاریخ گسترده هستند. اگر شما هم در رابطه با بهترین هتل های یزد اطلاعی ندارید، توصیه می کنیم حتما ادامه این متن را مطالعه کنید. ما در رنکینگ بهترین هتل های ایران، به معرف بهترین هتل های یزد می پردازیم.

لیست بهترین هتل های یزد

هتل باغ مشیرالممالک یزد

هتل باغ مشیرالممالک از بهترین هتل های یزد است. هتل باغ مشیر الممالک یک باغ قدیمی است که به یک هتل سنتی بازسازی شده است. این خانه سنتی در قرن هفدهم نزدیک به جاده ابریشم می باشد، که همین موضوع هتل را مکانی عالی برای اقامت خواهد کرد. اتاق های قدیمی، جدید یا به تازگی بازسازی شده با طعم عالی ایرانی به شما کمک می کند تا پس از یک شب گشت و گذار در شهر باشکوه یزد، استراحتی عالی داشته باشید.

شما می توانید برای اطلاع از بهترین هتل های تهران به این لینک بروید.

همچنین معماری سنتی، سقف تزئینی، دیوارهای چاپ شده با نقاشی های منحصربفرد و نهر گل و آبنمای زیبا شما را به پذیرایی از بهترین غذای شهر برای اقامتگاه هتل دعوت می کند.

تصویر-بهترین-هتل-های-یزد-5121

هتل داد یزد

یکی دیگر از بهترین هتل های یزد، هتل داد است. این هتل چهار ستاره برای بیش از 90 سال به عنوان یک گاراژ قدیمی برای تبادل کالا شناخته می شد. اما حالا به عنوان یکی از بهترین هتل های یزد شناخته می شود.  هتل داد که در قلب یزد واقع شده است، دنیایی از امکانات رفاهی برای ارائه دارد. هتل به روی همه باز است، چه برای مسافرت کاری به یزد سفر کرده باشید، چه در حال گذراندن یک شب رمانتیک، هتل داد برای شما مناسب است. این هتل به خاطر حیاط افسانه ای شکل خود معروف است.

اطراف هتل را اتاق‌های شگفت‌انگیزی با تخت‌هایی احاطه کرده‌اند که همین موضوع باعث می‌ شود، از نمای اتاق خود از پنجره لذت ببرید. هتل Dad امکانات استخر و آبگرم را در کنار دیگر امکانات عالی برای اقامت فراهم می کند.

اگر به دنبال بهترین هتل های اصفهان هستید کافی است به لینک این صفحه مراجعه کنید. 

هتل پارسیان صفائیه یزد

هتل پارسیان صفائیه از بهترین هتل های یزد است. به ندرت همچین هتل لوکسی در یزد، می تواند با این شگفتی تاریخی برابری کند. هتل پارسیان صفائیه که در محله صفائیه واقع شده است، یکی از قدیمی ترین هتل های یزد و مطمئناً شناخته شده ترین آن است. سبک قلعه مجلل شما را از کیلومترها دورتر به این بهترین هتل یزد دعوت می کند. اتاق های تراس دار در سراسر حیاط محیطی شاد با منظره ای مجلل ایجاد کرده است. این هتل با ترکیب طراحی با کیفیت بالا با یک هتل پر زرق و برق، مکانی فوق العاده برای استراحت است.

هتل سنتی خانه سه نیک

این خانه در یزد به عنوان میراث ملی به ثبت رسیده است. هتل سنتی خانه سه نیک، بیش از 200 سال است که وجود دارد و متعلق به آقای یگانگی، تاجر زرتشتی است که اولین بار این خانه را ساخت که به شش تا هفت نسل به ارث رسیده است.

 آخرین نفر در سال 1380 خانه را به آقای کسری وفاداری (که از زرتشتیان معروف یزد نیز می باشد) فروخت. این خانه برای چندین سال متروکه بود تا اینکه توسط او خریداری و مرمت شد. این خانه در مرکز شهر یزد در نزدیکی آتشکده زرتشتیان قرار دارد. این خانه حدود 2000 متر مساحت دارد و از سه حیاط تشکیل شده است.

هدف از ساخت این هتل کمک به گردشگران برای بازدید از یک مکان تاریخی سنتی، آشنایی با سبک زندگی مردم ایران باستان و معرفی فرهنگ ایرانی و همچنین آسایش و آرامش آنها بوده است. اتاق های این هتل با بهترین سبک های معماری طراحی شده اند.

 برای تلفیق با سبک سنتی و مدرن بودن این هتل، می توان به سیستم گرمایش از کف اشاره کرد. همچنین می توان به این نکته اشاره کرد که یزد دارای آب و هوای گرم و خشک است و تابش آفتاب تابستان بسیار شدید است. به همین منظور هتل برای آسایش و آسایش گردشگران کولرهای اسپلیت سیستم راه اندازی کرده است. داخل هر اتاق یک یخچال، توالت و دوش وجود دارد. چهار تا از اتاق ها وان حمام هم دارند.

علت نامگذاری این هتل به هتل سنتی خانه سه نیک (سه خوب) از قول یکی از بزرگان زرتشتی می‌آید که بع معنای، گفتار نیک، اندیشه نیک، کردار نیک است. این هتل دارای 13 اتاق است که هر کدام به نام شخصیت های برجسته نامگذاری شده اند .

شما می توانید جهت اطلاع از بهترین هتل‌های ایران از نظر معماری به این صفحه بروید. 

فضای داخلی هتل دارای دو لابی است. در لابی اول می توانید قسمت پذیرش را ببینید. ساختمان قدیمی هتل در هر طرف خانه یک در دارد.

پاسیو داخلی برای استفاده خانوادگی ساخته شده است. این حیاط اتاق هایی با تراکم بالاتر دارد و نسبت به حیاط های دیگر کوچکتر است. بنابراین این اتاق ها گرمای بیشتری را در زمستان جذب می کنند.

حیاط بیرونی مخصوص مهمانان است و بزرگتر و مجلل تر از پاسیو داخلی است. حوضی با آبنما در وسط حیاط وجود دارد که با حضور یک مهمان استثنایی روشن می شود.

 یکی از اتاق های پنج دری این مکان نور خورشید را بسیار جذب می کند. تمام اتاق های این حیاط دو طبقه هستند به جز یکی که فقط یک طبقه دارد. این اتاق خاص هنوز بازسازی نشده است. تخمین زده می شود که تا سال آینده آماده شود تا به اتاق غذاخوری برای سرو صبحانه تبدیل شود.

اگر به دنبال بهترین هتل های 5 ستاره کاشان هستید به این صفحه بروید.

هتل موزه فهادان یزد

هتل فهادان در پیچ و خم مرکزی یزد، واقع در مقابل زندان اسکندر واقع شده است. این هتل بیشتر به دلیل اتاق‌ های سلطنتی ‌اش، مشهور است. همچنین ترکیبی نادر از فضای باز، صمیمیت و تجمل را داراست.  این هتل دارای 30 اتاق است که به تنهایی به سبک کلاسیک و مدرن مبله شده‌اند و به هنرهای دستی سنتی ایرانی و رنگ آمیزی از سلسله قاجار اشاره می کند. گنجینه های تاریخی و ارزشمند، داخل حیاط اصلی و رستوران طراحی شده است.

در سطحی کاملاً جدید، درست مانند مرواریدی پنهان در مرکز شهر پر از گنجینه های ارزشمند و تاریخی متعلق به بیش از 200 سال پیش است.  اگر به دنبال فضایی سنتی هستید، هتل موزه فهادان یزد ارزش دیدن دارد.

مطالب بیشتر:

هتلهای نزدیک مراکز خرید کیش

لیست هتل های کیش

هتل سنتی کهن یزد

هتل سنتی کهن  را می توان به عنوان یکی از بهترین هتل های یزد معرفی کرد. مقصد سرسبز یکی از محبوب ترین مکان های قدیمی است. هتل سنتی کهن که در محله فهادان و در کنار موزه سکه و مردم شناسی قرار دارد، مکانی مجلل برای کسانی است که به دنبال زرق و برق روزهای گذشته هستند. هر گوشه از هتل حس ورود به یک افسانه ایرانی را دارد. محوطه حیاط بسیار سرسبز و دیدنی است که شما را مجذوب به خود می کند.

 علاه بر سر سبزی حیاط، اتاق‌های این هتل بسیار شیک و مدرن هستند، اما در عین حال برایس مسافرانی که به دنبال یک هتل خوب و راحت در کنار قیمتی مناسب هستند بهترین انتخاب است.

هتل لاله یزد

هتل لایه یکی از بهترین های یزد است. هتل لاله شهر یزد، با افتخار لقب یکی از 7 هتل لوکس برتر شهر را به خود اختصاص داده اند. این اتاق ها با رنگ آبی مجلل و پارچه های دست ساز ایرانی طراحی شده است و اگر به دنبال هتلی مقرون به صرفه تر از هتل های پنج ستاره هستید، این هتل انتخاب خوبی است.

موقعیت مکانی این هتل به گونه است که به مرکز شهر، و  برای اکثر مکان هایی که می خواهید در یزد بروید مناسب است.

هتل فاضلی یزد

هتل فاضلی یکی از محبوب ترین هتل های برتر ایران است. این هتل مانند یک واحه در کویر، نزدیک مسجد جامع و نزدیک به هزارتوی زیبای یزد طراحی شده است. روز را به گشت و گذار در شهر بگذرانید و بعدازظهر را در قسمت مرکزی گم کنید و از کافه ها لذت ببرید.

علاوه بر این، این هتل یکی از خیره کننده ترین مناظر کل مکان های تاریخی یزد را ارائه می دهد. در رستوران آن غذاهای سنتی ایرانی در کنار غذاهای غربی سرو می شود. از غرب تا اروپا یا خاورمیانه، قطعاً آنچه را که به دنبال آن هستید در هتل فاضلی خواهید یافت.

این ها تنها تعدادی از بهترین هتل های یزد بودند که معرفی کردیم، چنانچه شما هم  تجربه سفر به یزد و اقامت در هر کدام از این هتل ها را دارید، لطفا در نظر سنجی ما شرکت کنید و سایر دوستان را از نظرات خود مطلع سازید.

بهترین هتل های یزد از نظر شما کدام است؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IRPersian
پیمایش به بالا