بهترین هتل های کیش رو به دریا

بهترین هتل های کیش رو به دریا

بهترین هتل های کیش رو به دریا کدامند؟ آیا شما هم به دنبال بهترین هتل های ایران برای تعطیلات نوروز هستید؟ جزیره کیش یک جزیره ایرانی در خلیج فارس است. این جزیره به دلیل سواحل زیبا، آب‌های نیلگون و امکانات تفریحی فراوان، به عنوان یک مقصد گردشگری محبوب شناخته شده است. اگر تصمیم به سفر به کیش دارید و به دنبال بهترین هتل های کیش هستید توصیه می کنیم با ما تا انتهای این متن همراه شوید.

برخی از کارهایی که می‌توانید در کیش انجام دهید:

کیش دارای چندین ساحل زیبا است که می‌توانید در آن‌ها شنا کنید، آفتاب بگیرید و یا از تفریحات آبی لذت ببرید.

کیش دارای مراکز خرید متعددی است که می‌توانید در آن‌ها انواع کالاها را با قیمت‌های مناسب پیدا کنید.

کیش دارای جاذبه‌های گردشگری متعددی مانند کشتی یونانی، شهر زیرزمینی کاریز، باغ پرندگان و دلفیناریوم است.

کیش دارای تفریحات هیجان‌انگیزی مانند جت اسکی، غواصی، پاراسل و بانجی جامپینگ است.

بهترین-هتل-های-کیش-رو-به-دریا

نکاتی برای سفر به کیش

بهترین زمان سفر به کیش: فصل‌های بهار و پاییز بهترین زمان سفر به کیش هستند. در این فصل‌ها هوا ملایم و آفتابی است و رطوبت هوا نیز پایین است.

چطور به کیش برویم: برای سفر به کیش می‌توانید از هواپیما یا کشتی استفاده کنید.

اقامت در کیش: کیش دارای هتل‌ها و اقامتگاه‌های متعددی با قیمت‌های مختلف است.

هزینه سفر به کیش: هزینه سفر به کیش به عواملی مانند زمان سفر، نوع اقامت و تفریحاتی که می‌خواهید انجام دهید بستگی دارد.

بهترین هتل های کیش رو به دریا کدامند؟

انتخاب بهترین هتل در کیش به سلیقه و نیاز شما بستگی دارد. اما اگر به دنبال هتلی رو به دریا با امکانات و خدمات عالی هستید، چند گزینه پیش رو دارید:

رزرو بهترین هتل های پنج ستاره کیش

هتل ترنج کیش: این هتل دارای ویلاهای روی آب و ساحلی است و چشم اندازی زیبا از خلیج فارس را ارائه می دهد. هتل ترنج دارای ویلاهای لوکس، استخر روباز، رستوران های مجلل و امکانات رفاهی کامل است. این هتل اولین هتل دریایی ایران است و در شمال غربی جزیره واقع شده است.

هتل داریوش کیش: این هتل با الهام از معماری هخامنشیان ساخته شده است و دارای ساحل اختصاصی، اسکله تفریحی، زمین تنیس، سالن بدنسازی و چندین رستوران است. این هتل یک هتل 5 ستاره دیگر است که در ساحل شرقی جزیره واقع شده است.

هتل مارینا پارک کیش: این هتل لوکس در نوار سیاحتی کیش واقع شده است و دارای ساحل اختصاصی، پارک دلفین ها، باغ پرندگان، بولینگ، سالن بیلیارد و رستوران های متنوع است. این هتل یک هتل 5 ستاره است. به صورت تقریبی، قیمت یک شب اقامت در این هتل از 800 هزار تومان شروع می شود.

هتل شایان کیش: این هتل با سابقه طولانی در ارائه خدمات باکیفیت، دارای ساحل اختصاصی، استخر روباز، سالن ورزشی، رستوران های مختلف و خدمات ماساژ است.

رزرو هتل های 4 ستاره کیش با بهترین قیمت

هتل سورینت مریم کیش: این هتل با موقعیت مکانی عالی در میدان امیرکبیر، دارای ساحل اختصاصی، استخر روباز، سالن ورزشی، رستوران و کافی شاپ است.

هتل ویدا کیش: این هتل یک هتل 4 ستاره است که در ساحل شمالی جزیره واقع شده است. این هتل دارای ساحل اختصاصی، استخر، سالن ورزشی و چندین رستوران است.

هتل فلامینگو کیش: این هتل با طراحی زیبا و فضای آرامش بخش، دارای ساحل اختصاصی، استخر روباز، سالن ورزشی، رستوران و کافی شاپ است.

هتل ارم کیش: این هتل با قیمت مناسب و خدمات باکیفیت، دارای ساحل اختصاصی، استخر روباز، سالن ورزشی، رستوران و کافی شاپ است.

رزرو هتل های 3 ستاره کیش با بهترین قیمت

هتل گراند کیش: این هتل با موقعیت مکانی مناسب در بلوار موج دریا، دارای ساحل اختصاصی، استخر روباز، رستوران و کافی شاپ است.

هتل ریان (رویان) قائم کیش: این هتل با قیمت مناسب و خدمات قابل قبول، در روبروی بازار زیتون واقع شده است و دارای استخر روباز، رستوران و کافی شاپ است.

هتل سیمرغ کیش: این هتل با فضایی آرام و دلنشین، در ابتدای خیابان جهان واقع شده است و دارای استخر روباز، رستوران و کافی شاپ است.

نکاتی که باید در نظر داشته باشید:

قیمت هتل ها در فصل های مختلف سال متفاوت است.

هتل های 5 ستاره امکانات و خدمات بیشتری نسبت به هتل های 3 و 4 ستاره دارند.

اگر به دنبال هتلی با ساحل اختصاصی هستید، باید هتل های 4 و 5 ستاره را انتخاب کنید.

موقعیت مکانی هتل نیز در انتخاب شما مهم است.

برای رزرو هتل می توانید به وب سایت های مختلف رزرو هتل مراجعه کنید.

هزینه بهترین هتل های کیش رو به دریا

هزینه هتل های ساحلی کیش به عوامل مختلفی مانند فصل سفر، نوع اتاق و امکانات آن بستگی دارد. به طور کلی، هتل های ساحلی کیش در فصل های بهار و زمستان گران تر از فصل های تابستان و پاییز هستند. همچنین، قیمت اتاق های رو به دریا و سوئیت ها از اتاق های استاندارد بیشتر است.

اگر به دنبال هتل ساحلی ارزان در کیش هستید، می توانید هتل های 3 ستاره یا 4 ستاره را انتخاب کنید. هتل های 3 ستاره کیش از شبی 300 هزار تومان شروع می شوند.

در اینجا چند نکته برای رزرو هتل ساحلی در کیش آورده شده است:

از قبل رزرو کنید: هتل های ساحلی کیش در فصل های شلوغ به سرعت پر می شوند. بنابراین، بهتر است از چند ماه قبل از سفر خود هتل خود را رزرو کنید.

قیمت ها را مقایسه کنید: قبل از رزرو هتل، قیمت ها را در وب سایت های مختلف مقایسه کنید.

نظرات را بخوانید: قبل از رزرو هتل، نظرات سایر مسافران را بخوانید تا از کیفیت خدمات هتل مطمئن شوید. در نهایت لیستی از گرانترین هتل های کیش آورده ایم که می تواند به شما در انتخاب هرچه بهتر کمک کند.

گرانترین هتل کیش

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IRPersian
پیمایش به بالا