بهترین هتل های کیش از نظر مسافران

بهترین هتل های کیش از نظر مسافران

بهترین هتل های کیش از نظر مسافران کدامند؟ جزیره کیش یکی از بهترین جاذبه های دیدنی ایران است در  سواحل جنوبی خلیج فارس واقع شده است. علاوه بر مردم ایران سالانه گردشگران زیادی برای سفر و دیدن این جزیره به کیش سفر می کنند، زیرا آنها از اخذ ویزا معاف هستند.

جزیره کیش

جزیره زیبای کیش که به آن نگین خلیج فارس نیز می گویند، از دیرباز یکی از مهم ترین جزایر ایران از نظر گردشگری و تجارت از قدیم الایام بوده است. امروزه در هر سال گردشگران زیادی از سراسر کشور و همچنین سایر کشورها برای تفریح، استراحت و تجارت به این منطقه سفر می کنند.

 جزیره زیبای کیش با سواحل مرجانی، هوای پاک و آرامشی بی نظیر یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری ایران است. در سفر به این مکان بی نظیر می توانید در هتل های مجلل جزیره کیش سفری رویایی برای خود و خانواده خود داشته باشید و از زیبایی سواحل کیش لذت ببرید. اگر به سفرهای لوکس علاقه دارید  و به دنبال بهترین هتل های کیش از نظر مسافران هستید ادامه این مطلب را بخوانید.

چگونه به جزیره کیش برویم؟

شما می توانید از طریق دریا یا هوایی به جزیره کیش برسید. روزانه هزاران پرواز از جزیره کیش فرود می آیند و برمی خیزند. معافیت 14 روزه ویزا برای گردشگران خارجی، آن را به مقصدی جذاب برای کسانی که می خواهند از کشورهای خارجی به ایران سفر کنند، تبدیل کرده است.

فرودگاه بین المللی کیش محل ورود هزاران گردشگر است. از ده شهر ایران پروازهای مستقیم به جزیره کیش وجود دارد. بیشترین پرواز برای تهران با 49 پرواز در هفته است. طولانی ترین پرواز از تبریز است که حدود 2 ساعت و 30 دقیقه طول می کشد.

همچنین می توانید با کشتی از بنادر لنگه، آفتاب و چارک به کیش سفر کنید. بنابراین می توانید با قطار یا ماشین خود به بندرعباس سفر کنید و سپس از طریق دریا به جزیره کیش بروید.

تصویر بهترین هتل های کیش از نظر مسافران-4445

گشت و گذار در جزیره کیش

جاذبه ها و مناظر متعددی وجود دارد که می توانید هنگام اقامت در جزیره کیش از آنها لذت ببرید. برخی از مکان های تاریخی و همچنین مراکز تفریحی وجود دارد که می توانید اوقات خود را در آنجا سپری کنید.

کشتی یونانی

کشتی یونانی از سال 1966 در سواحل جنوب غربی کیش مشغول به کار بود.در واقع از آن زمان در آنجا باقی مانده است.منظره ای زیبا از خلیج فارس ایجاد می کند که گردشگران از آن عکس می گیرند.این کشتی اصالتاً بریتانیایی است.

در سال 1966 کولا اف داچ اورینوکو تلاش کرد آن را دوباره شناور کند اما متاسفانه موفق نشد.

شهرستان حریره کیش

شهر باستانی حریره در مرکز ساحل شمالی کیش قرار دارد. بقایای باشکوه شهر شامل خانه، مسجد و بندر است. با توجه به آثار کاوش شده در این مکان، از سال 1000 تا 600 دوران شکوفایی این شهر بوده است.

ماهیگیری و غواصی مروارید شغل اصلی کیش نشینان بود. این جزیره زمانی به خاطر شهد خرما معروف بود. خوب است بدانید که شاعر نامی سعدی، در دفتر شعر گلستان خود به این مکان اشاره کرده است.

پارک دلفین کیش

پارک 170 هکتاری دلفین شامل انواع مختلف باغ با درختان نخل، اکالیپتوس و اقاقیا است.

همچنین می توانید پروانه ها، گل هایی از جمله ارکیده و کاکتوس را در این محل پیدا کنید. می توانید از دلفین ها، شیرهای دریایی و نهنگ ها دیدن کنید.نمایش هایی وجود دارد که می توانید در آن زمان دلفین های آموزش دیده را تماشا کنید. در واقع این مکان اولین دلفیناریوم در ایران است.

بهترین هتل های کیش از نظر مسافران

هتل مارینا پارک

هتل مارینا پارک 5 ستاره و استراحتگاه ساحلی است که یکی از بهترین سواحل جزیره کیش است. دارای ساحل مرجانی خصوصی با انواع ورزش های آبی و باغی سرسبز است. این هتل تنها هتل مارینا در ایران است و امکانات بسیار خوبی برای افراد دارد.

این هتل دارای مرکزی برای آموزش ورزش های آبی، کافه های ساحلی، پارک های ساحلی و باشگاه های ورزش های آبی است.

دسترسی بسیار خوبی به پارک دلفین کیش دارد و تا فرودگاه بین المللی کیش 13 دقیقه با ماشین فاصله دارد.هتل مارینا پارک یکی از بهترین هتل های کیش از نظر مسافران است.

هتل ایران کیش

این هتل در هفت طبقه ساخته شده و دارای دو برج مجزا است. موقعیت مکانی هتل، بازدید از مناطق تفریحی شهر، از جمله مراکز خرید و سواحل را برای مهمانان راحت کرده است.

این دو برج در طبقه هفتم و همکف به هم متصل شده اند. برخی از واحدهای هتل رو به دریا و برخی مشرف به پارک شهر هستند. هتل ایران به دلیل مجاورت با مراکز خرید کیش و مراکز تفریحی جزیره از موقعیت مکانی مناسبی برخوردار است.

هتل بزرگ داریوش

این هتل نماد تمدن ایرانی و تاریخ بزرگ ایرانیان است. هتل بزرگ داریوش به دلیل شباهت به کاخ های آپادانا و تخت جمشید، به نام داریوش بزرگ هخامنشی نامگذاری شده است.

دارای 190 اتاق و سوئیت بزرگ و نفیس است. تمامی اتاق ها دارای تمامی امکانات مدرن مانند اینترنت، سشوار، مینی بار، بالکن با منظره دریا یا باغ و وان هستند.

می توان گفت: این هتل یکی از جاذبه های جزیره کیش است و بسیاری از کسانی که به این جزیره سفر می کنند از این مکان دیدن می کنند. ویژگی منحصر به فرد هتل تجلی تمدن و فرهنگ یک ملت بزرگ است.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد  بهترین هتل های کیش همین حالا به این لینک بروید.

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش یکی دیگر از بهترین هتل های کیش از نظر مسافران است که در سال 1393 در جزیره کیش افتتاح شد.

تمان اتاق های هتل ترنج، همراه با کف شیشه ای هستند که امکان مشاهده اقیانوس و ماهی ها را حتی در اتاق ها هم فراهم می کند.

این هتل مجموعه ای از 100 سوئیت روی آب به ابعاد 40 متر، 60 متر و 120 متر است. قرار گرفتن این هتل بر روی آب یکی از ویژگی های منحصر به فرد آن است و باعث شده تا مهمانان بتوانند از مناظر فوق العاده زیبا و منحصر به فردی لذت ببرند.

هتل ترنج در 2 فاز طراحی شده است. فاز اول روی آب و فاز دوم در ساحل است، و می توان گفت، این هتل یکی از مجلل ترین هتل های کیش است. تمام سوئیت های هتل به وسیله ی اسکله چوبی متصل به هم شده اند، که طراحی زیبایی در آب ایجاد شده است.

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش یکی دیگر از بهترین هتل های کیش به انتخاب مسافران است که از قدیمی ترین هتل های لوکس و مجلل در کیش شناخته شده است.

تمام اتاق های هتل شایان یا رو به دریا و یا رو به باغی زیبا هستند. یکی از مزیت های دیگر این هتل در این است که پذیرش برای کودکان در رده سنی زیر5 سال نیاز به پرداخت هزینه ای ندارد.

بهترین زمان برای سفر به جزیره کیش

برای لذت بردن از آب و هوای عالی جزیره کیش می توانید از اوایل دی ماه تا اوایل اردیبهشت ماه به جزیره کیش سفر کنید. به طور کلی، زمستان بهترین زمان برای بازدید از جزیره است، اما شما نمی توانید در زمستان شنا کنید. در تابستان برای سفر به جزیره کیش هوا بسیار گرم است. دمای هوا بالای 40 درجه است و هوای مرطوب دارد .شما می توانید برای اطلاع از رنکینگ هتل های کیش ما را دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IRPersian
پیمایش به بالا