بهترین هتل های همدان

بهترین هتل های همدان

آیا به دنبال بهترین هتل های همدان هستید؟ همدان یکی از قدیمی ترین شهرهای ایران است. این احتمال وجود دارد که در 1100 ق.م توسط آشوریان اشغال شده باشد. مورخ یونان باستان، بیان می کند که این شهر پایتخت مادها در حدود 700 سال قبل از میلاد بوده است. همدان دارای یک منطقه کوهستانی سرسبز در دامنه کوه ۳۵۷۴ متری الوند در میانه غرب ایران است. ارتفاع این شهر از سطح دریا 1850 متر است. طبیعت خاص این شهر قدیمی و مکان‌های تاریخی آن در طول تابستان گردشگران را به این شهر که تقریباً در 360 کیلومتری جنوب غربی تهران قرار دارد، جذب می‌کند.

تصویر-بهترین-هتل-های-همدان-8964

هتل خاتم از بهترین هتل های همدان

هتل خاتم را می توان از بهترین هتل های همدان که سه ستاره است معرفی کرد. این هتل سه ستاره در همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران است که در سال 1386 افتتاح و برای خدمت رسانی بهتر در سال 1397 بازسازی شد.

امکانات و خدمات این هتل همواره رضایت میهمانان را به خود جلب کرده است. از واحد اقامتی خود در این هتل، منظره ای زیبا از شهر همدان را پیش روی خود خواهید دید. موقعیت هتل خاتم یکی از مزیت های آن بود. هتل خاتم همدان دسترسی مناسبی به دیدنی های همدان مانند گنبد علویان و آرامگاه بابا طاهر دارد.

فرودگاه همدان علاوه بر این در 8 کیلومتری هتل خاتم قرار دارد. از دیگر مزایای این هتل آپارتمان سه ستاره قیمت مناسب اتاق ها و خدمات آن است. کادر مجرب هتل خاتم همدان سعی دارد اقامتی دلنشین و خاطره انگیز را برای شما عزیزان رقم بزند.

اگر به دنبال بهترین هتل های اهواز  هستید از این صفحه دیدن کنید. 

این هتل 3 ستاره اقامتی مقرون به صرفه را ارائه می دهد. اتاق ها شامل یخچال، تهویه مطبوع، تلویزیون، تلفن، صندوق امانات، حمام اختصاصی، سرویس روزانه اتاق، صندلی، وای فای اتاق و صبحانه می باشد.

اگر می خواهید از این شهر تاریخی و دلنشین دیدن کنید و فراز و نشیب های تاریخ را از نزدیک لمس کنید و از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و طبیعی همدان دیدن کنید، یکی از ساده ترین هتل ها برای اقامت شما در همدان، هتل خاتم است.

هتل باباطاهر از بهترین هتل های همدان

هتل بابا طاهر یک هتل 5 ستاره در همدان است که در لیست بهترین هتل های این شهر قرار دارد. هتل بابا طاهر همدان از نظر لوکیشن نزدیک به مناطق گردشگری و نقاط توریستی و تاریخی شهر همدان قرار دارد و با امکانات اقامتی و تفریحی خوب مانند رستوران های متنوع می تواند مکان مناسبی برای اقامت میهمانان باشد.

هتل بابا طاهر با 130 سوئیت و اتاق استاندارد که با جدیدترین تکنولوژی ها مبله شده اند و به مهمانان خود خدمات رسانی می کند. این واحدها در اتاق های یک، دو، سه و 4 تخته و سوئیت های امپراتوری چیده شده اند که همگی مجهز به امکانات رفاهی کامل هستند. این سوئیت ها با امکانات و فضای بیشتر، اقامت را برای مهمانان آرام تر می کند.

یکی از سوئیت هایی که این هتل 5 ستاره برای مهمانان خود تهیه می کند، سوئیت امپریال است. سوئیت امپریال هتل بابا طاهر همدان در فضایی فوق العاده شیک و مجلل دارای ظرفیت شش نفر می باشد. دکوراسیون این هتل در عین لوکس بودن، این یک سبک منحصر به فرد و صمیمی است و ممکن است از اقامت در آنجا احساس خوبی داشته باشید.

هتل امیران از بهترین هتل های همدان

هتل امیران یک انتخاب فوق العاده برای مسافرانی است که به همدان سفر می کنند و محیطی خانوادگی دوستانه را در کنار بسیاری از امکانات رفاهی که برای تقویت اقامت شما طراحی شده اند، ارائه می دهد. هتل چهار ستاره امیران همدان برای اولین بار در سال 1396 تاسیس شد و در بلوار بعثت همدان واقع شده است.

شما می توانید جهت اطلاع از بهترین هتل های ساحلی قشم به این لینک مراجعه کنید. 

هتل امیران از بهترین هتل های همدان است که ویو این هتل از یک طرف مشرف به منظره زیبای کوه الوند و از طرف دیگر مشرف به چشم‌انداز همدان است.

این ملک همچنین دارای یک رستوران در محل است تا اقامت شما را لذت بخش تر کند. فرودگاه بین المللی همدان در فاصله 13 کیلومتری قرار دارد. در حین بازدید خود، حتماً رستوران های معروف همدان مانند شاندیز حاجی را امتحان کنید که فاصله کمی با هتل امیران دارد.

طراحی این هتل برگرفته از تمدن و فرهنگ زیبا و کهن ایرانی است و دارای 60 اتاق زیبا با امکانات رفاهی مناسب می باشد. اتاق های مهمان دارای امکاناتی مانند تهویه مطبوع، تلفن، تلویزیون، یخچال و قاشق هستند. Wi-Fi رایگان است و شما می توانید تمام فعالیت های آنلاین خود را بدون مشکل انجام دهید. خدمات اتاق به صورت 24 ساعته در بازار ارائه می شود. فقط در صورت استفاده از مینی بار باید هزینه اضافی پرداخت کنید.

هتل امیران به عنوان یک ملک 4 ستاره خدمات و امکاناتی را برای مهمانان خود در نظر گرفته است که از آن جمله می توان به سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، سالن ورزشی و جکوزی اشاره کرد.

هتل پارسیان آزادی یکی دیگر از بهترین هتل های همدان

هتل چهار ستاره پارسیان آزادی  از بهترین هتل های همدان است. این هتل نیز در سال 1396 برای ارائه خدماتی بهتر بازسازی شد. هتل پارسیان آزادی 4 طبقه دارد که می توانید بر اساس نیاز خود از اتاق ها و سوئیت ها استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

لاکچری ترین هتل تهران

بهترین بوتیک هتل های ایران

این هتل نیز همانند سایر هتل های معرفی شده، چشم اندازی زیبا از کوه ها و دامنه های سر سبز را دارد.  همچنین دسترسی آسانی به بیمارستان بهشتی همدان، مرکز شهر، زیباترین بلوار شهر، بلوار ارم، دوچرخه سواری و پیاده روی، همدان، دوچرخه سواری و پیاده روی دارد. تپه های دیدنی آبشار عباس آباد، مجتمع تفریحی رنگینکمان گنج نامه، تله کابین، تپه های هگمتانه و پیست اسکی تاریک دره. این هتل در گذشته با نام‌های هتل آزادی، هتل انقلاب و هتل ارم نیز شناخته می‌شد. هتل پارسیان همدان جزء گروه هتل های بین المللی پارسیان می باشد.

اتاق ها و سوئیت های لوکس هتل مجهز به کلیه امکانات رفاهی مانند ماهواره، وای فای، تلویزیون، صندوق امانات، حمام با وان (بعضی اتاق ها)، بالکن (بعضی از اتاق ها)، مینی بار، سشوار و … می باشد و چشم انداز برخی از اتاق ها به درختان بلند کوه الوند مشرف است و تعدادی دیگر از اتاق ها رو به بلوار ارم است.

برخی از امکانات عالی و منحصر به فرد هتل عبارتند از، پارکینگ، سرویس حمل و نقل، کافی شاپ با امکان سرو انواع نوشیدنی و دسرهای خوشمزه، سالن کنفرانس دریای نور با ظرفیت 600 نفر، رستوران های لوکس فصلی و دائمی مانند رستوران پارسه در ضلع جنوبی لابی با ظرفیت 150 نفر و با رستوران های بین المللی و ایرانی، زمین بازی کودکان، آسانسور و … است.

شما می توانید با انتخاب هر کدام از این هتل ها اقامتی لذت بخش در همدان داشته باشید، شما برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با بهترین هتل های ایران کافی است، رنکینگ بهترین هتل های ایران را دنبال کنید.

بهترین هتل های همدان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IRPersian
پیمایش به بالا