بهترین هتل های قشم

بهترین هتل های قشم

آیا قصد سفر به قشم، را دارید و به دنبال بهترین هتل های قشم هستید؟ قشم بزرگترین جزیره ایران است. این جزیره غول‌پیکر ماهی‌شکل مکان‌های گردشگری زیادی برای بازدید دارد. از آثار تاریخی گرفته تا پدیده های طبیعی. فرصت بازدید از یکی از عجایب هفتگانه جزیره قشم را از دست ندهید!

جنگل‌های حرا قشم جاذبه ‌ای بی‌ نظیر نه تنها در ایران بلکه در جهان است. چیزی که این جنگل ها را منحصر به فرد می کند این است که در زمان های خاصی از روز ناپدید می شوند و دوباره ظاهر می شوند. همه اینها به خاطر جزر و مدهای کم و زیاد است. تماشای پرندگان مهاجر می تواند یکی دیگر از سرگرمی های شما در بازدید از جنگل های حرا قشم باشد. اگر شما هم به دنبال بهترین هتل های قشم هستید، این مطلب را مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید:

هتل های برتر ایران

بهترین هتل های تهران

جزیره هرمز

جزیره هرمز را جزیره کوچک خلیج فارس می نامند. جزیره ای زیبا و پر از رنگ های مختلف با فرهنگ کاملا متفاوت به طوری که با ورود به هرمز وارد سیاره ای دیگر می شوید.

جزیره هرمز، سرزمین رنگ‌ها و شگفتی‌ها، دارای مناظر دیدنی از خاک‌های رنگارنگ تا معماری خارق‌العاده، با داستانی جذاب برای شنیدن و دیدنی است. جالب است بدانید که خاک هرمز در هفتاد رنگ مختلف دیده می شود، خاکی خوردنی با اثرات شفابخش که یکی از شگفتی های این مکان است.

 

لیست بهترین هتل های قشم

هتل فولتون از بهترین هتل های قشم

هتل فولتون قشم یک هتل 4 ستاره لوکس در جزیره زیبای قشم است. از این هتل می توانید به راحتی به برخی از مراکز خرید معروف قشم مانند مرکز خرید ستاره قشم و مرکز خرید پردیس دسترسی داشته باشید. همچنین می توانید به راحتی به خلیج نیلگون و زیبای فارس بروید.

شما می توانید برای اطلاع از بهترین هتل های تبریز از این لینک دیدن کنید.

هتل ایرمان از بهترین هتل های قشم

هتل ایرمان بوتیک هتل 4 ستاره قشم است. مهمانان در طول اقامت خود در هتل بوتیک ایرمان از پذیرایی ایرانی و صبحانه رایگان لذت خواهند برد.

هتل بوتیک ایرمان فعالیت خود را از بهمن ماه 1394 در قشم آغاز کرد. ایرمان اولین هتل بوتیک قشم با معماری و طراحی زیبا برگرفته از هنرمندان ایرانی و بین المللی است. دسترسی آسان به سواحل باشکوه خلیج فارس و مراکز خرید اصلی مانند سیتی سنتر 1 و 2 از امتیازات این هتل است. هتل بوتیک ایرمان مفتخر است با پرسنلی مجرب میزبان گردشگران باشد و سعی دارد خاطره ای فراموش نشدنی را برای میهمانان رقم بزند. شایان ذکر است استعمال دخانیات در محوطه و اتاق های هتل به دلیل شرایط خاص هتل ممنوع می باشد.

شما می توانید جهت اطلاع از بهترین هتل های آنتالیا به این صفحه مراجعه کنید. 

هتل آتامان از بهترین هتل های قشم

هتل آتامان یکی از هتل های نوساز جزیره قشم است که در اسفند ماه سال 1396 افتتاح شد.این هتل چهار ستاره در هفت طبقه ساخته شده و امکانات رفاهی کاملی را در اختیار میهمانان خود قرار می دهد.

اگر به دنبال بهترین هتل های کیش هستید از این لینک دیدن کنید.

هتل مارینا از بهترین هتل های قشم

هتل مارینا 1 قشم یکی از شعبه های گروه هتل مارینا است و یکی از بهترین مراکز اقامتی قشم می باشد. هتل مارینا 1 دارای محیطی تمیز و آرام است و به ویژه برای اقامت خانوادگی مناسب است. این هتل همچنین از آنجایی که در نزدیکی مراکز خرید از جمله بازار سنتی قشم قرار دارد، گزینه خوبی برای علاقه مندان به خرید است و میهمانان می توانند با پنج دقیقه پیاده روی به مرکز شهر برسند. هتل مارینا 1 دارای یک لابی زیبا است و آبنمای واقع در محوطه بر جذابیت این هتل افزوده است.

هتل خلیج فارس از بهترین هتل های قشم

هتل خلیج فارس قشم یک هتل چهار ستاره لوکس است که فعالیت خود را از سال 1389 آغاز کرده است. از آنجایی که ارائه امکانات بالا همیشه اولویت هتل بوده است، در سال 1395 بازسازی شده است. هتل خلیج فارس شامل یک ساختمان مرکزی و چهار بلوک مجزا در اطراف ساختمان مرکزی است. ساختمان مرکزی به لابی، رستوران، سالن کنفرانس و مراسم و … اختصاص یافته است. بلوک ها واحدهای مسکونی با ظرفیت های مختلف اتاق های یک نفره، دو تخته و سوئیت های یک و دو خوابه را در اختیار میهمانان قرار می دهند تا میهمانان بتوانند بر اساس تعداد خود انتخاب کنند.

 به دلیل موقعیت ایده آل هتل، می توانید از چشم اندازهای زیبای خلیج فارس لذت ببرید. اگر می خواهید غذا بخورید، نیازی به بیرون رفتن از هتل نیست. رستورانی در داخل هتل وجود دارد که غذاهای لذیذ سرو می کند. کافی شاپ داخل هتل مکانی دنج و راحت است و طیف وسیعی از نوشیدنی ها را ارائه می دهد.

جزیره قشم به دلیل زیبایی های طبیعی و اخیراً به دلیل نام گذاری آن به عنوان ژئوپارک یونسکو که توسعه پایدار را در کنار حفظ میراث زمین شناسی ترویج می کند، شناخته شده است. جاذبه‌های گردشگری زیادی وجود دارد که می‌توانید با اقامت در جزیره قشم از آن دیدن کنید.

هتل آرتا از بهتربن هتل های قشم

هتل چهار ستاره آرتا در سال 1395 در جزیره قشم تاسیس شد. خلیج فارس باشکوه چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند و چشم انداز ساحلی اتاق ها و فضای دنج بی نظیر، اقامتگاهی فراموش نشدنی را برای مهمانان ارزشمندش ساخته است.

برای اینکه اقامت شما راحت تر باشد، رستوران داخل هتل طیف وسیعی از غذاهای با طعم عالی و کیفیت بالا را ارائه می دهد. کافی شاپ 24 ساعته یکی دیگر از مزیت های هتل آرتا است.

تصویر-بهترین-هتل-های-قشم-5226

قیمت بهترین هتل های قشم

معمولاً عوامل متعددی بر نرخ هتل تأثیر می گذارد. این عوامل شامل تعداد ستاره ها، خدمات و امکانات ارائه شده، موقعیت مکانی، فاصله تا مکان های دیدنی تهران و تاریخ رزرو هتل می باشد. بنابراین نمی‌توانیم نرخ دقیقی برای هتل‌های قشم ارائه کنیم.

هتل های ارزان قشم کدامند؟

هتل های ارزان قشم معمولا هتل هایی با شروع کمتر و خدمات محدود هستند. در حالی که هتل‌های ارزان‌ تر در مقایسه با هتل‌های لوکس و 5 ستاره خدمات محدودی دارند، لزوماً به این معنا نیست که اقامت در هتل‌های ارزان قشم تجربه خوبی را به همراه نخواهد داشت.

ممکن است تنوع کمتری در صبحانه داشته باشید یا هتل فاقد امکاناتی مانند استخر، سونا یا سالن بیلیارد باشد، که مسافرانی که در سفرهای کاری یا اقتصادی هستند از آنها استفاده نمی کنند.

به طور کلی برای رزرو هتل ارزان قشم می توانید از بین هتل های 1 تا 3 ستاره و همچنین هتل آپارتمان ها یکی را انتخاب کنید.

شما می توانید برای اطلاع از بهترین هتل های تهران از نظر مسافران  به این صفحه بروید.

ورود و خروج هتل های قشم چه زمانی است؟

هر هتلی در قشم سیاست ورود و خروج خود را دارد، اما تقریباً همه هتل‌ها سیاست‌های مشابهی را اجرا می‌کنند. تحویل هتل های قشم ساعت 14 می باشد. زمان ورود به اتاق، زمانی است که کلید اتاق هتل خود را دریافت می کنید و خروج، زمانی است که اتاق خود را ترک کرده و کلید را به کارکنان هتل تحویل می دهید.

لطفا توجه داشته باشید که اگر قبل از ساعت 14 به هتل برسید، قبل از ساعت 14 امکان پذیرش وجود ندارد و باید در لابی هتل منتظر بمانید. در برخی شرایط استثنایی، اگر اتاق رزرو شده شما رایگان است اما برخی از هتل ها هزینه ورود زودهنگام را دریافت می کنند.

در نهایت ما لیستی از بهترین هتل های قشم را تهیه کرده ایم، چنانچه تجربه اقامت در هر کدام از این هتل ها را دارید، لطفا در نظر سنجی رنکینگ بهترین هتل های ایران شرکت کنید.

 

دره ستاره ها در قشم

یکی از محبوب ترین و جادویی ترین مکان های قشم، دره ستاره ها است. دره ستارگان منطقه ای در جزیره قشم است که بیش از 2 میلیون سال قدمت دارد. در طی این سال‌های متمادی، باران‌های فصلی، آب‌های سطحی، طوفان‌ها، و سایر بلایای طبیعی و معمول، با شستن یا شکل دادن به خاک (عمدتاً در اثر فرسایش) نقطه عطفی اسرارآمیز ایجاد کرده‌اند.

در دره ستارگان، ستون‌هایی که از خاک ساخته شده‌اند شکل‌های مختلفی وجود دارد و باد بین ستون‌ها صدایی مرموز و ترسناک ایجاد می‌کند. مردم محلی قشم بر این باورند که صدایی که از دره ستارگان می آید از ارواح ساکن در میان ستون هاست. دره ستارگان یکی از اسرارآمیزترین مکان های روی زمین است و شب ها بسیار ترسناک می شود.

بهترین هتل قشم از نظر شما کدام است؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IRPersian
پیمایش به بالا