بهترین هتل های شیراز

فهرست مطالب

بهترین هتل های شیراز

بهترین هتل های شیراز کدامند؟ شیراز به شهر عشق و شعر معروف است و یکی از زیباترین شهرهای ایران، سرشار از معماری، تاریخ و طبیعت است. جایی که می توانید از بقایای امپراتوری هخامنشی، مقبره شاعران بزرگ حافظ و سعدی و بسیاری دیگر از جاذبه های دیدنی، دیدن کنید. پس در سفر به این شهر باشکوه، شایسته اقامت در بهترین هتل های شیراز هستید. ما با افتخار لیستی را برای شما تهیه کرده ایم تا در سفر به شهر باشکوه شیراز بهترین مکان را برای اقامت انتخاب کنید.

بهترین زمان برای سفر به شیراز

آیا قصد سفر به  شیراز را دارید؟ خوب، قبل از تهیه بلیط، باید بهترین زمان سفر به  شیراز را بررسی کنید. بسیاری از تمدن‌ها،مانند پارس‌ها، اشکانیان و صفویان  قرن‌ها قبل از ملت مدرن آمده و رفته‌اند. شکوه و ثروت آنها به القای حس منحصر به فرد غرور و ثبات ملی کمک کرده است و هنوز هم می توانید ردپایی از شکوه آنها را در ساختارهای تاریخی مشاهده کنید.

شما می توانید جهت اطلاع از بهترین هتل های ارزان تهران همین حالا به این صفحه بروید.

برای ایرانیان امروز، این نشان می‌دهد که کشور به سرعت به سوی آینده می‌رود و در عین حال گذشته درخشان خود را نیز حفظ کرده است. این یک دوگانگی عجیب و غریب است که در کل کشور نفوذ می کند. ایران به دلیل معماری زیبا و مهمان نوازی دوستانه مردم به عنوان یکی از زیباترین کشورهای جهان شناخته شده است. این سرزمین از تمدن های قدیمی و روزهای مهم گذشته صحبت می کند. با باغ‌های باشکوه و بازارهای پر جنب و جوش، یکی از آن کشورهای خاورمیانه است که باید در فهرست هر مسافری باشد.شیراز در هر فصلی از سال قشنگی های خود را دارد.

هتل زندیه یکی از بهترین هتل های شیراز

هتل مجلل زندیه در قلب شهر شیراز ساخته شده است. این هتل نام خود را از سلسله زندی گرفته است که در آن زمان شیراز را به عنوان پایتخت خود انتخاب کردند. این هتل ظاهری منحصر به فرد دارد که از معماری شگفت انگیز تاریخی شیراز الهام گرفته شده است. این هتل فضای چشم نواز و آرامش بخشی را برای گردشگران ایجاد می کند. علاوه بر این، شما برخی از بزرگترین جاذبه های شیراز را در نزدیکی خود دارید، از جمله ارگ ​​آجری باشکوه، کاخ سلطنتی زند، مناره های آبی مسجد و بازار وکیل.

موقعیت مکانی هتل زندیه بهترین است، و به راحتی می توان به جاذبه های اصلی شهر دسترسی داشت.

پرسنل این هتل بسیار کاربلد و مودب هستند، اتاق های راحت و فضایی پر جنب و جوش، همه گرد هم آمده اند تا اقامتی فراموش نشدنی را برای شما در یکی از بهترین هتل های شیراز رقم بزنند.

هتل بزرگ شیراز از بهترین هتل های شیراز

هتل 5 ستاره بزرگ شیراز به معنای واقعی کلمه همه چیز را برای اقامتی مجلل برای شما فراهم کرده است. از ویژگی های برجسته این هتل باشکوه تجهیزات و باشگاه بدنسازی آن است. منظره ای پانوراما از شهر خواهید داشت که واقعا بی نظیر است. علاوه بر این، با داشتن 5 رستوران در هتل، طیف گسترده ای از غذاهای خوشمزه را در اختیار دارید. همچنین می توانید از فضای شگفت انگیز روی پشت بام با فضای بیرونی و داخلی، مناسب برای چای عصر لذت ببرید.

هتل الیزه شیراز

هتل الیزه شیراز یکی دیگر از بهترین هتل های شیراز است. هتل 4 ستاره الیزه در خیابان مرتفع مالی آباد واقع شده است. یکی از ویژگی های اصلی این هتل موقعیت فوق العاده آن، نزدیک به مراکز خرید و بالاتر از همه، ایستگاه مترو است. مدیریت و پرسنل مجرب هتل سعی می کنند تا شما احساسی همچون خانه خود داشته باشید.

خود هتل کوچک است و به نوعی از جاذبه‌های تاریخی دور است، اما اتاق‌های راحت خوب، کارکنان مفید و صبحانه شگفت‌انگیز ارزش آن را دارد.

هتل بزرگ چمران از بهترین هتل های شیراز

هتل بزرگ چمران یکی دیگر از بهترین هتل های شیراز است و در حقیقت، مرتفع ترین هتل شیراز، در قصوردشت با چشم اندازی زیبا از شهر واقع شده است. پرسنل و مدیریت هتل با رعایت تمام استانداردهای بین المللی این اطمینان را به شما می دهند که اقامتی فراموش نشدنی را در بلندترین هتل شیراز تجربه کنید.

هتل آریو برزن شیراز

هتل آریو برزن که در محله ای زیبا بنا شده است، خدمات استثنایی را ارائه می دهد تا بازدید شما را دلپذیرتر کند. بناهای دیدنی اطراف مانند خانه قوام و خانه زینت الملک، هتل آریو برزن را به مکانی عالی برای اقامت و لذت بردن از شیراز تبدیل کرده است. مسجد نصیرالملک، باغ ارم و زیارتگاه شاه چراغ از دیگر جاذبه‌های دیدنی هستند که در چند قدمی، هتل آریو برزن  یکی از بهترین هتل های شیراز قرار دارند.

هتل کریمخان از بهترین هتل های شیراز

هتل کریمخان از نظر موقعیت استراتژیک در قلب شهر قرار دارد و در زمان اقامت می توانید از تمام مکان های دیدنی شیراز دیدن کنید. بازار بزرگ، آرامگاه حافظ و حمام وکیل تنها برخی از جاذبه های نزدیک به این هتل شگفت انگیز هستند. موقعیت مکانی خوب، کارکنان مهربان، غذای شگفت انگیز و اتاق های راحت همه دلایلی هستند که هتل کریمخان می تواند انتخاب عاقلانه ای برای گشت و گذار در شیراز باشد و آن را به یکی از بهترین هتل های شیراز تبدیل کند.

هتل بین الحرمین (BOH)

BOH هتلی نوساز در قلب بافت شیراز است. مسجد عتیق، مجموعه زندیه، نارنجستان قوام و مسجد صورتی تنها تعدادی از جاذبه های برتر در نزدیکی این هتل هستند. علاوه بر این، این هتل نزدیک به مرکز تجاری BOH، مناسب برای خرید سوغاتی است. این هتل 4 ستاره خدمات هتل 5 ستاره را با قیمت های شگفت انگیز و اتاق های راحت ارائه می دهد.

هتل رویال شیراز

هتل رویال شیراز علاوه بر چشم انداز فوق العاده اتاق ها، کافه و رستورانی شگفت انگیز با انواع غذاهای ایرانی، تمامی امکانات لازم را ارائه می دهد. این هتل 4 ستاره در بلوار شهید ربانی واقع شده است و یکی از بهترین هتل های شیراز است.

تصویر--بهترین-هتل-های-شیراز-8522

هتل ارگ از بهترین هتل های شیراز

هتل ارگ یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین رستوران های شهر تاریخی شیراز است. بازسازی های اخیر آن را به مکانی هیجان انگیزتر برای مهمانان تبدیل کرده است تا خاطره ای فراموش نشدنی را تجربه کنند. این هتل در قلب شهر، خیابان تختی قرار دارد و تا اکثر جاذبه های گردشگری فاصله دارد. این هتل از اتاق‌های مدرن و دنج و رستورانی پر از غذاهای لذیذ، نوشیدنی‌ها و دسرها تشکیل شده است که همگی با کمک کارکنانی ارائه می شوند.

بیشتر بخوانید در مطلب بهترین هتل های شیراز:

بهترین هتل های تهران

بهترین هتل های یزد

هتلهای نزدیک مراکز خرید کیش

خانه سنتی پنج دری یکی از بهترین هتل های شیراز

خانه سنتی پنج دری با قدمتی 120 ساله به دوران قاجار می رسد. اکنون پس از بازسازی به یکی از بهترین هتل های شیراز تبدیل شده است. فضای منحصر به فرد، معماری سنتی و اتاق‌های راحت آن، ارزش امتحان کردن را برای اقامت در شیراز دارد.

هتل فروغ

صبح های دوست داشتنی خود را در شیراز با صبحانه تازه در هتل فروغ آغاز کنید و سپس روز پرماجرا خود را در شهر تاریخی شیراز آغاز کنید. موقعیت عالی این هتل این امکان را برای شما فراهم کرده است که با 15 دقیقه پیاده روی از برترین جاذبه های شیراز از جمله ارگ ​​کریم خان، حمام وکیل و بازار وکیل دیدن کنید.

اگر به دنبال هتل های برتر ایران هستید همین حالا به این صفحه بروید.

هتل سنتی عمارت فیل

هتل باشکوه عمارت فیل در قلب شهر شیراز واقع شده است. قدمت آن به حدود 260 سال پیش بازمی‌گردد و تاریخچه ‌ای طولانی در خود دارد که می ‌توانید با طراحی شگفت‌انگیز آن از اقامت در آن لذت ببرید.

این هتل ترکیبی از هنر مدرن و سنتی با اتاق های راحت، غذاهای لذیذ و کارکنان خوش برخورد دارد.

شما می توانید برای آشنایی با بهترین هتل های اصفهان به این صفحه بروید. 

هتل وکیل

هتل وکیل در بافت تاریخی شیراز با فاصله پیاده روی تا برترین جاذبه های شیراز از جمله مجتمع زندیه، امامزاده شاه چراغ، نارنجستان قوام و مرکز خرید  ساخته شده است. خود هتل ارزش یک بار دیدن را دارد، برای اقامت در آن و لذت بردن از وقت خود در هنگام بازدید از شهر عشق و شعر، این هتل انتخاب خوبی است. قدمت معماری این هتل به حدود سه قرن پیش برمی گردد.

این ها تنها بخشی از معرفی بهترین هتل های شیراز بودند که بیان کردیم، شما می توانید برای آشنایی بیشتر با رنکینگ بهترین هتل های ایران ما را دنبال کنید. چنانچه تجربه اقامت در هر کدام از این هتل ها را دارید لطفا در نظر سنجی زیر شرکت کنید و سایر دوستان را از نظرات خود مطلع سازید.

 

به نظر شما بهترین هتل های شیراز کدام است؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IRPersian
پیمایش به بالا