بهترین هتل های سنتی شیراز

بهترین هتل های سنتی شیراز

بهترین هتل های سنتی شیراز کدامند؟ شیراز یکی از پربازدیدترین شهرهای ایران از سوی مردم محلی و بازدیدکنندگان بین المللی است که به امید بازدید از باشکوه ترین مکان های دیدنی شهر و اطراف آن به شیراز سفر می کنند. اگر قصد سفر به ایران را دارید و شیراز در برنامه سفرتان است، ممکن است در مورد محل اقامت خود فکر کنید.

در اینجا لیستی از بهترین هتل های سنتی شیراز را با معرفی مختصری در مورد آنها آورده ایم. اگر به اطلاعات بیشتری در مورد هر یک از آنها نیاز دارید، می توانید وب سایت رنکینگ هتل های ایران را دنبال کنید.

هتل بوتیک خانه فیل از بهترین هتل های سنتی شیراز

هتل بوتیک خانه فیل شیراز یکی از جدیدترین و مجلل ترین هتل های سنتی شیراز است. این هتل در قلب شهر در محیطی مناسب واقع شده است. با بیش از 250 سال سابقه، این ملک ثبت شده میراث فرهنگی، پذیرای همه مسافران است تا اقامتی عالی در این مکان داشته باشند. در حالی که قدمت این ساختمان به قرن نوزدهم بازمی‌گردد، اما در هر چهار گوشه مکان می‌توانید تجملاتی با ترکیبی از اقلام معتبر پیدا کنید.

هتل بوتیک خانه فیل در خیابان زند واقع شده است و در نتیجه به بازار وکیل، مسجد وکیل، حرم شاه چراغ، مسجد صورتی (مسجد نصیرالملک)، خانه قوام (نارنجستان)، باغ فین و باغ فین دسترسی دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین هتل های آبادان

هتل بین المللی اسپیناس تهران

این هتل دارای رستوران و کافه می باشد. خدماتی مانند خشکشویی، خانه داری، حمل و نقل فرودگاهی، پذیرش 24 ساعته و صندوق امانات را به میهمانان ارائه می دهد. تمامی اتاق ها به طور کامل مجهز به یخچال و مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، توالت و حمام هستند. صبحانه و اینترنت وای فای نیز خدمات رایگان هستند.

شما می توانید جهت کسب اطلاع در رابطه با هتل های لوکس شیراز به این لینک بروید.

خوابگاه همایونی از بهترین هتل های سنتی شیراز

خوابگاه همایونی شیراز یکی از قدیمی ترین بناهای شیراز و از بهترین هتل های شیراز است که حدود 200 سال پیش در زمان قاجار ساخته شده است. این بنا در سال های 2017 و 2018 بازسازی شد تا بتواند پذیرای مهمانانی از سراسر جهان باشد تا فرهنگ ایرانی را به آنها معرفی کنند. خوابگاه همایونی دارای سبک معماری سنتی با حیاط بزرگ و حوضی در وسط آن بعد از درب ورودی اصلی است.

تصویر-بهترین-هتل-های-سنتی-شیراز-8373

دو رستوران در هاستل وجود دارد، یکی در فضای داخلی و دیگری در فضای باز. آنها انواع مختلف غذاها و نوشیدنی های محلی را ارائه می دهند. علاوه بر این، این هتل دارای پارکینگ است، بنابراین اگر قصد دارید با ماشین شخصی خود به شیراز سفر کنید، نیازی به نگرانی در مورد پارکینگ ندارید.

تمامی اتاق ها دارای پنجره ای است که به حیاط زیبا باز می شود، یخچال با مینی بار، سیستم تهویه مطبوع و حمام اختصاصی. همچنین می توانید از صبحانه رایگان و وای فای پرسرعت بهره مند شوید. از آنجایی که خوابگاه همایونی در مرکز شهر شیراز واقع شده است، تقریباً تمام جاذبه های اصلی و دیدنی های شهر در نزدیکی خانه قرار دارند.

خانه سنتی سپهری از بهترین هتل های سنتی شیراز

خانه سنتی سپهری شیراز یکی از زیباترین خانه های شیراز است که در سال 2018 بازسازی شد تا میزبان مسافرانی از سراسر جهان باشد. این بنای تاریخی بیش از 100 سال قدمت دارد که در دوره قاجار ساخته شده است. مکان دنج و پرسنل خوش برخورد آن لذت زیادی را به سفر شما به شیراز می بخشد.

این ساختمان یک طبقه و ۷ اتاق خواب جذاب با دکوراسیون سنتی دارد. در تمامی اتاق ها می توانید سیستم تهویه مطبوع، گرمایش، یخچال با مینی بار، تلویزیون LCD با کانال های خبری ماهواره ای و پخش کننده دی وی دی، رخت آویز و حمام اختصاصی پیدا کنید. وای فای نامحدود رایگان، صبحانه و پارکینگ از خدمات رایگان خانه سنتی سپهری است.

این هتل دارای رستوران سنتی و کافه می باشد. در هر دوی آنها می توانید انواع مختلف غذاها و نوشیدنی های ایرانی و محلی را پیدا کنید. تنها حدود 10 دقیقه پیاده تا ارگ کریم خان فاصله دارد.

شما می توانید جهت اطلاع از رزرو هتل در ایران به این لینک بروید.

هتل سنتی فروغ از بهترین هتل های سنتی شیراز

هتل سنتی فروغ شیراز در یکی از محله های قدیمی شهر واقع شده است. چندین ایستگاه اتوبوس و تاکسی در نزدیکی هتل وجود دارد، بنابراین می توانید به راحتی از وسایل حمل و نقل عمومی برای گردش در شهر استفاده کنید. این هتل بوتیک علاوه بر حیاط روباز، تراس‌های زیبا، فواره‌های زیبا و کاشی‌کاری‌های ماهرانه، نزدیک بودن به جاذبه‌های گردشگری شیراز را نیز دارد.

این هتل از اقامتگاه سنتی ارزان در شیراز است که دارای یک رستوران و یک کافه است که انواع غذاها و نوشیدنی های ایرانی در آن سرو می شود. اگر قصد دارید با ماشین شخصی خود به شیراز سفر کنید، هتل سنتی فروغ با داشتن پارکینگ می تواند انتخاب خوبی باشد.

مهمانسرا بوتیک آنا

مهمانسرا بوتیک آنا در شیراز خانه ای زیبا و سنتی است که بیش از 100 سال قدمت دارد. این شهر به خوبی در بخش تاریخی شهر قرار گرفته است و دسترسی عالی به اکثر جاذبه های گردشگری شیراز دارد. شما می توانید سبک زندگی سنتی ایرانی را در این مکان فوق العاده با کارکنانی خوش برخورد تجربه کنید.

در مهمانخانه آنا بوتیک 10 اتاق وجود دارد که هر کدام با اندازه، رنگ و سبک متفاوت هستند. همه اتاق ها منظره ای شگفت انگیز به حیاط دارند. تمامی اتاق ها رو به حیاط هستند. علاوه بر سرویس اتاق 24 ساعته، می توانید از صبحانه رایگان و وای فای نیز بهره مند شوید. مهمانسرا بوتیک آنا در نزدیکی بهترین مکان های تاریخی، سنتی و همچنین منطقه ای مانند خانه قوام، مسجد صورتی و بازار وکیل قرار دارد.

مهمانخانه نیلوفر آبی

مهمانسرای نیلوفر در شیراز بنایی 200 ساله در وسط محله مسکونی سنتی شیراز است. این ساختمان اخیراً با استانداردهای مدرن بازسازی شده است و در عین حال به معماری اصلی وفادار مانده است. بسیاری از مکان‌های تاریخی و باغ‌های زیبا در فاصله چند قدمی این خانه قرار دارند.

یکی از چیزهایی که در مورد این مکان بسیار محبوب و شناخته شده است، رستوران های عالی آن است. که در آن می توانید غذاهای گیاهی و وگان را علاوه بر انواع مختلف غذا پیدا کنید. اسنک و نوشیدنی نیز موجود است. همچنین می توانید از موسیقی زنده سنتی و سایر رویدادهای فرهنگی که در مهمانخانه لوتوس برگزار می شود، لذت ببرید.

این مکان ظرفیت پذیرش 40 مهمان را دارد. اگرچه مهمانخانه لوتوس دارای هشت اتاق است، اما مهمانان انتخاب های مختلفی از خوابگاه تا اتاق های خصوصی دارند. صبحانه، سرویس اتاق روزانه، اینترنت پرسرعت و سرویس ترانسفر از فرودگاه از جمله خدمات این هتل هستند.

 قیمت بهترین هتل های سنتی شیراز

تعیین قیمت هتل‌ها ممکن است تحت تأثیر موارد مختلفی باشد. برخی از عواملی که ممکن است بر تعیین قیمت هتل‌ها در شیراز تأثیرگذار باشند، عبارتند از:

  1. مکان هتل: مکان قرار گرفتن هتل در شیراز و امکانات اطراف آن از جمله پیشرفته بودن شهر، دسترسی به اماکن توریستی و سایر امکانات شهری می‌تواند بر قیمت تأثیر بگذارد.

  2. امکانات و خدمات: امکانات و خدماتی مانند رستوران، استخر، سرویس اینترنت، صبحانه، پارکینگ و سرویس اتاق می‌توانند در تعیین قیمت هتل تأثیرگذار باشند.

  3. ارزش افزوده‌ها: مواردی مانند منظره، طراحی داخلی و خارجی هتل، و امکانات خاصی مثل استخر یا سونا نیز ممکن است بر قیمت تأثیر بگذارند.همچنین شما می توانید جهت اطلاع از گران ترین هتل های ایران به این لینک بروید.

  4. فصل و تقاضا: در فصل‌های پربازدید یا رویدادهای خاص، هتل‌ها ممکن است قیمت‌ها را بالا ببرند. همچنین، در شرایط تقاضای کمتر، ممکن است تخفیف‌ها و قیمت‌های مناسب‌تری ارائه شود.

  5. سطح خدمات: تفاوت‌های درجه و سطح هتل، از هتل‌های لوکس تا هتل‌های ساده تأثیرگذار بر تعیین قیمت‌ها هستند.

  6. امتیازات و امتیازدهی: برخی از هتل‌ها بر اساس امتیاز و امتیازدهی‌های خود میزان قیمت خود را تعیین می‌کنند.

به طور کلی، هر یک از این عوامل ممکن است به طور مستقل یا ترکیبی بر روی تعیین قیمت هتل‌های شیراز تأثیر بگذارند.

به نظر شما بهترین هتل های شیراز کدام است؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IRPersian
پیمایش به بالا