بهترین هتل های ساحلی ایران

بهترین هتل های ساحلی ایران

بهترین هتل های ساحلی ایران کدامند؟ بهترین هتل های ساحلی مازندران کدامند ؟ بهترین هتل های ساحلی گیلان کدامند؟ هنگام بازدید از ایران، یکی از بهترین راه ها برای لذت بردن از فرهنگ متنوع و آب و هوای عالی آن، بازدید از استراحتگاه های ساحلی متعدد در ایران است. با وجود تعداد بسیار زیادی برای انتخاب، ممکن است مطمئن نباشید از کجا شروع کنید. توصیه می کنیم هر یک از استراحتگاه های ساحلی زیر را بررسی کنید. هر کدام می توانند فرصتی عالی برای دیدن برخی از مناظر استثنایی و استراحت در آب و هوای فوق العاده ایران فراهم کنند، شما می توانید برای اطلاع از پاسخ این پرسش ها تا انتهای این متن با ما همراه شوید.

شاید ایران اولین جایی نباشد که در مورد سواحل به آن فکر می کنید، اما 2400 کیلومتر (1491 مایل) خط ساحلی این کشور بسیار متنوع است. از ساحل محبوب بانوان در جزیره جنوبی کیش گرفته تا شمال تا ساحل گیسوم در استان گیلان، گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد که در این بین هتل های بی نظیر بسیاری برای اقامت موجود است.

لیست بهترین هتل های ساحلی ایران

هتل ترنج کیش ایران

هتل دریایی ترنج یکی از بهترین مکان ها برای استراحتگاه ساحلی است. این اقامتگاه که در جزیره کیش واقع شده است به شما این امکان را می دهد که زندگی عالی در جزیره را تجربه کنید. ویژگی های زیبا و مدرن طراحی شده، اقامت را آسان می کند، در حالی که استراحتگاه ساحلی خود دارای سه سبک اتاق است، از کلاسیک گرفته تا گزینه های سلطنتی . شما می توانید بر اساس علایق خود هر کدام از آن ها را انتخاب کنید.

هتل ترنج کیش، از بهترین هتل های کیش است که،  منظره آکواریوم مانندی را در هر اتاق ارائه می دهند و همچنین دسترسی به ساحل معروف، مرکز تناسب اندام و اسپا را فراهم می کنند.

هتل آهوان چابکسر

اگر می‌خواهید بهترین هتل های ساحلی ایران را پیدا کنید، این اقامتگاه در رامسر مکان خوبی برای شروع است. اتاق خواب‌های مجلل همراه با طیف وسیعی از فعالیت‌ها و امکانات بالا، اقامت در اینجا را واقعاً آسان می‌کند. یک استخر بزرگ، یک سالن ضیافت، یک کافی شاپ و یک سالن کنفرانس وجود دارد که می توان از آن برای مقاصد تجاری استفاده کرد. هر کسی که در این بهترین هتل ساحلی ایران اقامت داشته باشد، فرصت کافی برای استراحت خواهد داشت.

اگر به دنبال بهترین هتل های قشم هستید از این لینک دیدن کنید.

هتل مارینا پارک کیش

یکی دیگر از گزینه های اقامت در جزیره کیش، هتل مارینا پارک خواهد بود که در لیست بهترین هتل های کیش قرار دارد. این استراحتگاه بزرگ توسط سواحل مرجانی زیبا احاطه شده است و طیف وسیعی از بخش‌های مهمان‌نوازی را برای خانواده‌ها و افراد حرفه‌ای در سفر فراهم می‌کند.

آن‌ها همچنین طیف وسیعی از فعالیت‌های تفریحی قایق رانی را در کنار مراکز ورزشی، اجاره دوچرخه و سوئیت‌های درجه یک ارائه می‌دهند. این هتل مناسب برای همه کسانی که می خواهند به ایران بیایند و به سادگی استراحت کنند، کاوش کنند و مدتی را در ساحل بگذرانند و از سفر خود لذت ببرند، می باشد.

تصویر-بهترین-هتل-های-ساحلی-ایران-5860

هتل پارسیان خزر

این مکان که در نمک آبرود واقع شده است، مناظر فوق العاده ای را از هر اتاق ارائه می دهد. استراحتگاه هتل به خودی خود اقامت در آن و داشتن یک پایگاه عملیاتی راحت را آسان می‌کند که می‌توانید از آنجا بروید و کاوش کنید. این هتل دارای یک ساحل خصوصی بزرگ، حمام های آب گرم، یک رستوران خیره کننده، و سایر امکانات است.

هتل داریوش کیش

این هتل در جزیره کیش واقع در میدان داریوش، واقعاً بسیار محبوب است. اگر به دنبال مکانی برای استراحت رمانتیک هستید، این مکان ممکن است بهترین مکان برای انتخاب در سراسر ایران باشد. اتاق‌ها بزرگ، مدرن و دارای چشم‌انداز خیره‌کننده اقیانوس هستند. همچنین می توانید از ساحل فوق العاده بزرگ آنها لذت ببرید، از امکاناتی مانند باشگاه بدنسازی و همچنین از مرکز تجاری مدرنی که راه اندازی شده است استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

هتل جهانگردی در بندر انزلی

هتل جهانگردی بندرانزلی، اقامتگاهی ساحلی در نزدیکی دریای خزر است. این هتل در 5 کیلومتری بندر انزلی به آستارا با منظره ای بسیار زیبا و آلاچیق های ساحلی مکانی مناسب برای استراحت و گذراندن اوقات خوش به شمار می رود. بیشتر اتاق های این هتل رو به دریا هستند. همچنین به دلیل نزدیک بودن به هتل امکان پیاده روی در ساحل وجود دارد. فاصله هتل تا بازار 6 کیلومتر است.

فاصله هتل تا تالاب انزلی 16 کیلومتر است. تالاب بین المللی انزلی یکی از زیباترین نقاط آبی منطقه است.

هتل دلفین در بندر انزلی

هتل 4 ستاره دلفین بندر انزلی واقع در ساحل قو در سال 1390 در 4 طبقه افتتاح شده است. این هتل با چشم اندازی زیبا به دریای اختصاصی و ساحل، بهترین هتل های شمال کشور و از بهترین هتل های ساحلی می باشد و دارای بهترین خدمات و امکانات اقامتی بر اساس استانداردهای جهانی می باشد. همچنین این هتل دسترسی مناسبی به ساحل شنی، مرکز خرید و مرکز شهر دارد و آماده پذیرایی از میهمانان عزیز می باشد.

همچنین شما می توانید جهت اطلاع از بهترین هتل های بندر انزلی به این لینک مراجعه کنید. 

هتل دلفین در منطقه شهل قو بندرانزلی واقع شده است. این مجموعه مجهز به ساحل اختصاصی و همچنین رفت و آمد به مراکز خرید را برای میهمانان فراهم کرده است.

هتل سفید کنار انزلی

هتل سفیدکنار بندر انزلی یکی دیگر از  بهترین هتل های ساحلی ایران است. اتاق‌ها منظره‌ای فوق‌العاده از منطقه را ارائه می‌دهند، در حالی که خود امکانات واقعی نه تنها یک ساحل عالی، بلکه امکانات مختلفی را برای شما فراهم می‌کند. این شامل اتاق جلسه، امکانات صبحانه رایگان و خدمات خشکشویی در صورت نیاز است. می توان هتل سفیدکنار بندر انزلی را از بهترین هتل های ساحلی ایران دانست.

این هتل انتخاب ایده آل برای هر کسی است که به دنبال لذت بردن از سفر خود در این منطقه منحصر به فرد است. اتاق های راحت و درجه یک هستند که در شرایط عالی نگهداری می شوند.

استراحتگاه های ساحلی فوق چیزی بیش از شن های طلایی را در زیر آسمان زیبا برای استراحت فراهم می کنند. از امکانات تجاری برای مسافران گرفته تا اتاق های اسپا، هر یک از استراحتگاه های ساحلی فوق در ایران آرامش را به همان اندازه که باید، آسان می کنند. شما می توانید از این لیست برای انتخاب بهترین هتل های ساحلی ایران استفاده کنید. اگر به دنبال شناخت بهترین هتل های ایران و جهان هستید وب سایت ما را دنبال کنید ما رنکینگ بهترین هتل های ایران و جهان را بررسی می کنیم.

به نظر شما کدام یک از این هتل ها را می توان به عنوان هتل های برتر ایران معرفی کرد؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IRPersian
پیمایش به بالا