بهترین هتل های رشت

فهرست مطالب

بهترین هتل های رشت

بهترین هتل های رشت کدامند؟ چگونه می توان بهترین هتل های رشت را رزرو کرد؟ رشت مرکز استان گیلان و بزرگترین شهر ساحلی دریای خزر است. این شهر از طریق بندر انزلی به مرکز تجاری اصلی بین قفقاز، روسیه و ایران تبدیل شده است. همچنین یکی از مراکز مهم گردشگری است. ماسوله در کوه های مجاور سواحل دریای خزر به عنوان یکی از جاذبه های اصلی این شهر شناخته می شود. اگر شما هم تصمیم به سفر به رشت دارید و به دنبال بهترین هتل های رشت هستید، با ما همراه باشید.

اقامت در هتل های رشت

طیف گسترده ای از هتل ها و مراکز اقامتی در رشت موجود است. به غیر از هتل ها و مراکز رسمی، اجاره اتاق و ویلا نیز امکان پذیر است، اما محدوده قیمتی خاصی ندارند و بر اساس زمان و تعداد مسافران و موقعیت مکانی، قیمت متفاوت است. برخی از هتل های رشت به شرح زیر می باشد:

ارزان ترین هتل های رشت

تعدادی هتل ارزان در مرکز شهر، جنوب میدان شهرداری و خیابان امام خمینی قرار دارند. خیلی از افراد در زمان سفر به رشت به دنبال هتل با قیمتی پایین هستند، به همین دلیل قبل از معرفی بهترین هتل های رشت، ارزان ترین هتل های رشت را معرفی می کنیم.

مهمانسرای کناره، که یک ساختمان نوساز در نزدیکی موزه رشت و البته در مرکز شهر واقع شده است.

هتل کیهان، که هتلی یک ستاره است جز هتل های ارزان رشت می باشد. این هتل نیز در مرکز رشت واقع شده است و دارای امکاناتی همچون تلویزیون و اینترنت است.

هتل تک ستاره غدیر نیز از ارزان ترین هتل های رشت است.  این هتل امکاناتی همچون کافی شاپ، رستوران و اینترنت رایگان را دارا می باشد. که می توان آن را از بهترین هتل های ارزان قیمت رشت معرفی کرد.

هتل پارک، نیز هتلی با 2 ستاره است که دارای پارکینگ و اینترنت رایگان اسا. همچنین اگر تصمیم به رفتن به مراکز تفریحی رشت را دارید این هتل نزدیک به مراکز تفریجی رشت است، که می توان آن را از مزایای این هتل 2 ستاره دانست.

هتل سه ستاره پامچال در بلوار امام خمینی رشت واقع شده و دسترسی آسانی به مراکز گردشگری دارد. دسترسی به اینترنت در اتاق و صندوق امانات هتل، سرویس ناهار در اتاق و تاکسی سرویس بیست و چهار ساعته از جمله امکانات هتل است.

هتل آپارتمان صبوری، که هتلی 3 ستاره است در محدوده ساختمان تاریخی شهرداری است و نزدیک به خدمات کرایه اتومبیل می باشد. شما می توانید در زمان سفر به رشت این هتل 3 ستاره تقریبا نوساز را برای اقامت انتخاب کنید.

مهمانسرای مهر در رشت، که یک اقامتگاه تک ستاره در خیابان معلم واقع شده و در واقع یک ویلای لوکس دو طبقه است که خدمات عالی ارائه می دهد.

تصویر-بهترین-هتل-های-رشت-4566

بهترین هتل های رشت

هتل کادوس

هتل کادوس هتلی 5 ستاره در رشت است که اگر به دنبال تجربه ای عالی در زمان سفر به رشت هستید، توصیه می کنیم این هتل را برای اقامت انتخاب کنید. این هتل به مراکز تفریحی و تاریخی رشت دسترسی دارد و در محدوده باغ محتشم رشت قرار دارد.

هتل پوریا

هتل پوریا رشت در سال 1380 ساخته شده است.این هتل دارای پنج طبقه و 80 واحد اقامتی است که در طبقات اول تا سوم توزیع شده است.

فاصله کم هتل تا دریا، مراکز خرید و منطقه آزاد بندرانزلی از مزایای هتل چهار ستاره پوریا رشت می باشد. اتاق ها مجهز به امکانات و امکانات رفاهی مورد انتظار در یک هتل 4 ستاره می باشند.

بیشتر بخوانید:

بهترین هتل های تبریز 

بهترین هتل های اصفهان

هتل شبستان

هتل 4 ستاره شبستان در یکی از بهترین مناطق رشت، گلسار در سال 1391 ساخته شده است. هتل نوساز شبستان در 6 طبقه با 20 اتاق با تمامی امکانات می باشد. این هتل مدرن دارای اتاق‌های درجه‌بندی متفاوتی است که تمام خواسته‌ها را برآورده می‌کند. یکی از مزیت های اصلی این هتل دسترسی آسان آن به فرودگاه و مرکز شهر است. همچنین فاصله این هتل تا شهرهای معروف شمالی مانند انزلی، فومن، لاهیجان و تالش حداکثر یک ساعت است.

هتل پامچال

هتل پامچال با سابقه طولانی در بهترین منطقه شهر رشت در سال 1343 ساخته و در سال 1395 در منطقه ای آرام با چشم اندازی زیبا و دلنشین بازسازی شده است. دسترسی آسانی به مرکز شهر رشت و بازار سنتی آن دارد. در فاصله کمی تا مکان های تاریخی و مراکز خرید قرار دارد. این هتل دو طبقه و دارای 29 اتاق می باشد. این هتل با قیمت متوسط ​​مکانی جذاب برای اقامت است.

اگر به دنبال معروف ‌ترین هتل های لوکس ایران هستید به این صفحه بروید.

هتل آپارتمان صبوری

هتل آپارتمان صبوری در یک مرکز اقامتی راحت در شهر زیبای رشت پذیرای مهمانان می باشد. این هتل 3 ستاره در 7 طبقه و 11 سوئیت در سال 1394 ساخته شده است و دارای دو نوع سوئیت درجه یک و وی آی پی با امکانات کامل می باشد.

پنجره های برخی از اتاق ها مشرف به پارک زیبا است. با توجه به در دسترس بودن آشپزخانه و ظروف پخت و پز، مهمانان می توانند به دلخواه خود غذا بپزند یا در رستوران از غذا میل کنند. این هتل به دو شهر رشت و بندر انزلی دسترسی دارد تا مهمانان از جاذبه های هر دوی آن ها لذت ببرند. همچنین می توانند به راحتی به برخی مکان های مذهبی و تاریخی بروند.

شما می توانید جهت اطلاع از  بهترین هتل های قشم به این صفحه بروید.

هتل پردیس

هتلی بسیار شیک در قلب شهر، هتل پردیس در سال 1364 ساخته شد، در آن زمان تنها 4 طبقه با 28 اتاق داشت و به تدریج تعداد آنها در سال 1384 به 50 رسید که اکثر آنها دوقلو و سه تخته هستند. امکانات رفاهی و امکانات این هتل 3 ستاره ساده اما منظم است. هتل از یک طرف نزدیک فرودگاه و ترمینال اتوبوسرانی است و از طرف دیگر جاذبه های شهر مانند قلعه رودخان و تالاب انزلی به راحتی از هتل قابل دسترسی است.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با بهترین هتل های ایران ما را دنبال کنید تا در زمان سفر به تمام نقاط ایران اقامتی عالی داشته باشید. در نهایت لیستی از بهترین هتل های رشت آماده کرده ایم، چنانچه تجربه اقامت در هر یک از این هتل ها را داشته اید در نظر سنجی شرکت کنید.

 

 

بهترین هتل های رشت از نظر شما کدام است؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IRPersian
پیمایش به بالا