بهترین هتل های تهران از نظر مسافران

فهرست مطالب

بهترین هتل های تهران از نظر مسافران

لیست بهترین هتل های تهران از نظر مسافران چیست؟ بهترین هتل های تهران که باید در آن اقامت کنید کدامند؟ یکی از تصمیماتی که هر کسی که قصد سفر دارد باید بگیرد این است که کجا بماند. با این حال، لازم نیست مضطرب شوید زیرا در این مقاله قوانین هتل های ایران، برترین هتل های تهران برای اقامت و بهترین هتل های تهران از نظر مسافران را به شما خواهیم گفت.

سفر همواره یکی از لذت بخش ترین فعالیت ها برای مردم در طول تاریخ بوده است، ایران یکی از این مقاصد است. از این رو اقامت مسافران در هتل های ایران از جایگاه ویژه ای در ایرانگردی برخوردار است. بهترین هتل های ایران به گونه ای پدید آمده اند که شرایطی را برای آسایش مسافران و گردشگران فراهم کنند.

اگر قصد سفر به ایران را دارید و می خواهید در شهر مقصد خود در برترین هتل های ایران با امکانات استثنایی اقامت کنید، به این مقاله توجه کنید.

به گفته بسیاری از گردشگرانی که به ایران سفر کرده اند، این سرزمین و زیبایی های آن به قدری جذاب و منحصر به فرد است که گردشگران آن سوی مرزها را وسوسه می کند تا چمدان های خود را ببندند و به این کشور سفر کنند.

سرزمینی که می توانید در هر گوشه و کنار آن بگردید و از زیبایی ها و جذابیت های آن شگفت زده شوید، از شگفتی های معماری گرفته تا گشت و گذار در میان جنگل های سرسبز شمال و حتی لذت خوابیدن در زیر آسمان پر ستاره کویر.

گذشته از همه این شگفتی ها، ایرانی ها به مهمان نوازی معروف هستند. این امر منجر به ایجاد اقامتگاه‌ها و هتل‌های مجلل، مقرون به صرفه، سنتی و … برای پذیرایی از مهمانان از سراسر ایران شده است، هتل‌هایی که هر کدام نمادی از هنر و معماری خاص این ملت بی‌نظیر هستند.

اگر قصد سفر به تهران را دارید و نگران انتخاب هتل برای اقامت هستید، پنج هتل برتر تهران را به شما معرفی می کنیم.

این قوانین را در هتل های تهران رعایت کنید!

قوانینی در مورد هتل های ایران وجود دارد که قبل از رزرو باید بدانید.

1. پذیرش زوجین

اگر با شریک زندگی خود سفر می کنید و می خواهید در یک اتاق مشترک بمانید، یکی از شما باید یک کارت شناسایی به هتل بدهد تا بدانند شما متاهل هستید. اگر ازدواج نکرده اید، باید اتاق های جداگانه رزرو کنید.

اگر به طور موقت ازدواج کرده اید، باید یک سند معتبر برای گرفتن اتاق مشترک به هتل بدهید.

2. حداقل سن رزرو

شما باید حداقل 18 سال فرصت داشته باشید تا بتوانید به تنهایی یک اتاق هتل رزرو کنید.

هنگام ورود به هتل، باید کارت شناسایی، ویزا یا پاسپورت خود را به هتل تحویل دهید، بنابراین اگر زیر 18 سال هستید، امکان پنهان کردن سن شما وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

معروف ‌ترین هتل های لوکس ایران

بهترین هتل های مشهد

  1. زمان ورود و خروج

اکثر هتل های تهران و ایران ساعت 2 بعد از ظهر تحویل می گیرند. بنابراین، اگر زودتر از ساعت 2 بعد از ظهر رسیدید، بهترین زمان برای مشغول نگه داشتن خود با گشت و گذار در شهر است.

اگر بخواهید زودتر از ساعت 14 اتاق خود را تحویل بگیرید، باید 50 درصد هزینه یک شب را بپردازید.

4. هزینه های رزرو

اگر می خواهید برای یک روز خاص در بهترین هتل های تهران رزرو کنید، باید نیمی از قیمت شب را بپردازید.

با توجه به سیاست های هتل ها، اگر بخواهید رزرو خود را لغو کنید، درصدی از نرخ شب از شما کسر می شود.

5. خط مشی های مهمان

شما نمی توانید مهمانان خود را به اتاق خود بیاورید. با این حال، شما فقط می توانید آنها را در لابی ملاقات کنید. این سیاست، ایمنی ساکنین هتل را در نظر می گیرد.

اینها مهمترین سیاست هایی است که قبل از رزرو اتاق در هتل های تهران باید بدانید.

بهترین هتل های تهران از نظر مسافران کدامند؟

برای تعیین بهترین هتل های تهران باید معیارهای معقولی مانند ستاره های هتل و امکاناتی که ارائه می دهند داشته باشیم.

این لیست شما را با هتل های پنج ستاره با امکانات لوکس و مناسب آشنا می کند.

هتل اسپیناس پالاس از بهترین هتل های تهران از نظر مسافران

این هتل در شمال تهران واقع شده و شناخته شده ترین هتل این شهر است. هتل اسپیناس پالاس تهران در سال 2015 در سعادت آباد، یکی از معتبرترین مناطق شهر افتتاح شد.

اگر به دنبال اقامتی مجلل به دور از هیاهوی مرکز شهر هستید، هتل باشکوه اسپیناس پالاس انتخاب مناسبی برای شماست. این هتل تعطیلات شما را به شبی خاطره انگیز تبدیل می کند.

هتل اسپیناس پالاس به لطف طراحی شیک، راحتی و اتاق‌های باشکوه با چشم‌اندازی خیره‌کننده از تهران، بدون شک از هتل های برتر ایران  است.

هتل پنج ستاره اسپیناس پالاس شامل 400 اتاق در 21 طبقه است که ظاهری شیک از معماری معاصر القا می کند.

این هتل از چند رستوران و کافه مجلل تشکیل شده است که از بهترین هتل های تهران برای چشیدن غذاهای لذیذ ایرانی یا جهانی می باشد.

این هتل طیف گسترده ای از فعالیت ها را ارائه می دهد: استخر، سونا، جکوزی، و سالن بدنسازی. در صورت تمایل یک مربی خصوصی نیز موجود است.

در نزدیکی هتل می توانید در دو پارک معروف پرواز و پارک ژوراسیک وقت خود را بگذرانید.

همانطور که قبلا گفته شد، به دلیل قرار گرفتن این هتل در شمال تهران، آب و هوای مساعدتری دارد و منظره ای از شهر و کوه های اطراف را فراهم می کند.

اگر قصد بازدید از برج میلاد را دارید، این هتل تنها 20 دقیقه با ماشین از آن فاصله دارد.

اتاق ها با تزئینات هنرمندانه و دارای پنجره های شیشه ای بزرگ هستند.

اتاق های این هتل دارای تهویه مطبوع مناسب، اینترنت، تلویزیون، تخت های استاندارد، میز تحریر، مبلمان شیک، یخچال، مینی بار و حمام می باشد. این هتل از بهترین هتل های تهران از نظر مسافران است.

شما می توانید جهت اطلاع و رزرو هتل ایبیس تهران به این صفحه بروید. 

هتل پارسیان استقلال از بهترین هتل های تهران از نظر مسافران

هتل پرشین استقلال در سال ۱۳۴۱ در تهران افتتاح شد. هتل پارسیان استقلال،  هتلی معروف در تهران است. این هتل که زمانی بسیار معروف بود هنوز هم جزو بهترین هاست. در حال حاضر مجموعا 552 اتاق و 15 طبقه دارد.

هتل استقلال یک هتل بین المللی است و کارکنان آن همگی انگلیسی می دانند، پس نگران زبان این هتل نباشید.

طبق گفته مسافرانی که در آنجا اقامت داشتند، اتاق ها روشن و به زیبایی تزئین شده بودند و صبحانه بسیار عالی بود. همچنین هتل دارای کارکنان مودب و با تجربه است.

می توانید روز خود را با استراحت در جکوزی یا اسپا در این هتل شروع کنید.

امکانات هتل بین المللی پارسیان استقلال تهران

این هتل دارای امکانات تفریحی و ورزشی مانند استخر، سونا، جکوزی، مرکز تناسب اندام، ماساژ، تاکسی سرویس، اینترنت، مراکز تجاری، بانک، خدمات پزشکی و ده ها امکانات رفاهی دیگر می باشد.

 یکی از مهم ترین امکانات رفاهی هتل، زمین تنیس هتل استقلال است. آکادمی تنیس هتل بین المللی پارسیان استقلال تهران دارای 2 زمین سرپوشیده می باشد. به دلیل اینکه مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی می باشد در تمام فصول سال قابل استفاده می باشد. این زمین با استفاده از فناوری مه مشکل هوای گرم را حل کرده است. این سیستم علاوه بر خنک کردن هوا، رطوبت خوبی به هوا اضافه کرده و تنفس را آسان می کند. وجود آب در منطقه باعث افزایش اکسیژن و آب رسانی به همه چیز می شود که برای ورزشکاران بسیار مطلوب است.

 به همین دلیل زمین تنیس هتل بین المللی پارسیان استقلال تهران بسیار مورد توجه بازیکنان قرار گرفته است.

از امکانات معروف این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

استخر، سونا و باشگاه ورزشی

زمین تنیس مجهز

شعب بانک های معتبر در تهران و صرافی

جواهر فروشی و عتیقه فروشی

نمایشگاه و فروشگاه نقاشی

نمایشگاه و فروشگاه صنایع دستی

آرایشگاه

مغازه چرم فروشی

خدمات تشریفاتی

پارکینگ 24 ساعته و تاکسی سرویس

فروشگاه کت و شلوار

آجیل فروشی و…

هتل پارسیان آزادی از بهترین هتل های تهران از نظر مسافران

هتل پنج ستاره پارسیان آزادی تهران که زمانی با نام هتل حیات شناخته می‌شد، یکی از شیک‌ترین هتل‌های تهران  و از بهترین هتل های تهران از نظر مسافران است.

به نظر شما کدام یک از این هتل ها را می توان به عنوان هتل های برتر ایران معرفی کرد؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IRPersian
پیمایش به بالا