بهترین هتل های ترکیه

فهرست مطالب

بهترین هتل های ترکیه

بهترین هتل های ترکیه از نظر شما کدامند؟ آیا تصمیم به سفر به ترکیه را دارید؟  ترکیه یکی از محبوب ترین کشورهای خاورمیانه است و هر ساله مسافران زیادی ترکیه را به عنوان مقصد خود انتخاب می کنند. در چند سال اخیر تعداد گردشگرانی که به ترکیه سفر می کنند افزایش یافته است و سالانه میلیون ها نفر برای سفر و لذت بردن از تعطیلات به ترکیه می آیند. اگر به دنبال بهترین هتل های ترکیه برای رزرو هستید با ما تا انتهای این متن همراه شوید.

گردشگری در ترکیه

گردشگری یکی از منابع اصلی درآمد در اقتصاد ترکیه است. اهمیت گردشگری در اقتصاد ترکیه این کشور را به سمت سرمایه گذاری زیادی در تجارت گردشگری سوق داده است.

در ترکیه هتل های زیادی از 5 ستاره گرفته تا اقامت اقتصادی وجود دارد. در این مقاله می خواهیم در مورد رویایی ترین هتل های ترکیه صحبت کنیم و با معرفی مختصری در مورد آنها به شما کمک کنیم تا مکان مناسبی برای اقامت متناسب با نیاز خود پیدا کنید.

شما می توانید جهت اطلاع از بهترین هتل های تهران از نظر مسافران به این صفحه مراجعه کنید.

لیست بهترین هتل های ترکیه

هتل لوکس پایدار از بهترین هتل های ترکیه

این هتل در یکی از مناطق توریستی ترکیه به نام کاپادوکیا قرار دارد و یکی از بی نظیرترین و رویایی ترین هتل های ترکیه به حساب می آید. اقامتگاه لوکس پایدار بر روی صخره ای غول پیکر در وسط کاپادوکیه واقع شده است.

اقامتگاه لوکس پایدار تنها 11 اتاق دارد اما به نوعی توانسته است یکی از بهترین هتل های جهان باشد. این هتل در سال 2015 به عنوان یکی از پر زرق و برق ترین هتل های جهان انتخاب شد و دلیل آن منظره و موقعیت خیره کننده آن است.

درست است که در این هتل فقط 11 اتاق وجود دارد، اما این بدان معنا نیست که امکانات رفاهی در این هتل کمتر از هر هتل 5 ستاره دیگری است. سالن بدنسازی، رستوران، کافی شاپ، پارک و بسیاری امکانات دیگر در این هتل در اختیار مهمانان قرار دارد.

هدف اصلی سازندگان و طراحان این هتل، ساخت یک هتل سازگار با محیط زیست برای مقاومت در برابر اتلاف و مصرف بی رویه انرژی بوده است.

عمارت Hagia Sophia Istanbul از بهترین هتل های ترکیه

این یکی از چندین شعبه هتل هیلتون در ترکیه و یکی از خاص ترین هتل های 5 ستاره این کشور است. دلیل خاص بودن عمارت های هوگیا سوفیا طراحی داخلی آن است. اتاق ها و فضاهای داخلی هتل هوگیا سوفیا به سبک باروک طراحی شده اند.

17 عمارت در این مجموعه وجود دارد که در هر اتاق یک حمام ترکی وجود دارد. اقامت در این هتل تجربه ای مشابه با سبک زندگی اصیل ترکی را برای شما به ارمغان می آورد. این هتل باشکوه کمتر از ده دقیقه پیاده تا موزه هوگیا صوفیه و میدان سلطان احمد فاصله دارد.

هتل لند آو لجندز کینگدام آنتالیا از بهترین هتل های ترکیه

یکی از بهترین هتل های ترکیه هتل The Land of Legends Kingdom است. حتی می توان گفت این هتل اختیاری ترین هتل آنتالیا است. این هتل یک سافاری زیر آب، یک پارک آبی بزرگ، سینمای 5 بعدی، تلویزیون در هر اتاق، تهویه مطبوع و… را ارائه می دهد.

این هتل تنها 12 دقیقه با ساحل فاصله دارد.اگر با خانواده به ترکیه می آیید، این هتل یک انتخاب عالی است. بخش ها و فعالیت های مختلفی برای کودکان و بزرگسالان وجود دارد که می توانند از آن لذت ببرند.

اگر به دنبال معروف ‌ترین هتل های لوکس ایران هستید، به این صفحه بروید. 

تصویر بهترین هتل های ترکیه-9875

هتل امانرویا از بهترین هتل های ترکیه

این هتل در نزدیکی آمفی تئاتر معروف بدروم واقع شده است. هتل امانرویا یکی از مجلل ترین هتل های ترکیه و یکی از 5 هتل برتر بدروم است.

یکی از مواردی که هتل امانرویا را بسیار خاص کرده است و به آن لقب بهترین هتل های ترکیه را داده است، ساحل اختصاصی آن است. ساحلی چشم نواز در طبیعت زیبای بدروم که فقط در اختیار مهمانان هتل امانرویا است را ارائه می دهد.

با وجود ساحل خصوصی، گزینه ها و امکانات دیگری نیز وجود دارد که این هتل را خاص تر می کند مانند صبحانه رایگان، سالن بدنسازی، رستوران، استخر و ….

بیشتر بخوانید: 

بهترین هتل های یزد 

هتلهای نزدیک مراکز خرید کیش

هتل هیلتون دالامان ساریگرم ریزورت اند اسپا از بهترین هتل های ترکیه

یکی از اختیاری ترین و عالی ترین هتل های 5 ستاره ترکیه قطعا این هتل است. این هتل دارای زمینی بزرگ با 650 متر مربع ساحل اختصاصی می باشد.

می توانید اتاقی با منظره اقیانوس با منظره دریای مدیترانه یا اتاقی با منظره کوه با منظره جنگل و کوه داشته باشید.

می توانید یک روز دوچرخه یا اتومبیل از هتل قرض بگیرید و از شگفتی های شهر دالامان دیدن کنید.

از دیگر امکانات هتل هیلتون دالامان می توان به وای فای رایگان، سرویس غذای بین المللی در رستوران ها، اسپا و حمام خصوصی در برخی اتاق ها، استخر روباز و … اشاره کرد.

شما می توانید برای اطلاع از لیست هتل های کیش به این صفحه بروید.

هتل چهار فصل استانبول از بهترین هتل های ترکیه

یکی از مجلل ترین هتل های استانبول ترکیه. هتل فور سیزن بسفروس استانبول یک هتل بین المللی و یکی از شعبه های هتل های چهار فصل است . این هتل رویایی دارای چشم اندازی عالی بر روی تنگه بسفر است که آسیا را به اروپا متصل می کند.

اگر به دنبال هتلی باشکوه برای اقامت در تعطیلات خود به استانبول هستید، باید حداقل یک شب را در هتل فور سیزن استانبول بگذرانید. این هتل در اصل قلعه ای از دوران امپراتوری عثمانی در دهه 1900 است. این قلعه در چند سال اخیر بازسازی و به هتل تبدیل شده است.

مغازه های متعددی در این هتل وجود دارد که محصولات متنوعی را به مهمانان عرضه می کنند. به غیر از آن، رستوران ها و کافی شاپ هایی با غذاهای بین المللی از سراسر جهان وجود دارد. از دیگر گزینه های این هتل می توان به مرکز اسپا، استخر، وای فای رایگان، حمام ترکی و … اشاره کرد.

در نهایت لیستی از بهترین هتل های ترکیه را آماده کرده ایم، چنانچه تجربه اقامت در هر کدام از این هتل ها را دارید لطفا در نظرسنجی شرکت کنید، تا سایر افراد نیز از نظرات شما مطلع شوند.

بهترین زمان برای سفر به ترکیه چه زمانی است؟

ترکیه یک کشور با اقلیم متنوع است و زمان مناسب برای سفر به آن بسته به ترجیحات شخصی و مقصد مورد نظر ممکن است متفاوت باشد. با این حال، در کل، بهترین زمان برای سفر به ترکیه معمولاً از بهار تا پایان پاییز می‌باشد.

فصل بهار (آوریل تا ژوئن) و پاییز (سپتامبر تا نوامبر) در ترکیه بسیار دلپذیر هستند. دما در ترکیه معمولاً ملایم بوده و برای گردشگری و استراحت در شهرها یا تماشای طبیعت، مثل روستاها و طبیعت‌های زیبای ترکیه، بسیار مناسب هستند.

شما می توانید جهت اطلاع از بهترین هتل نزدیک به فرودگاه به این لینک بروید.

تابستان (ژوئن تا اوت) نیز می‌تواند زمان مناسبی برای سفر باشد، اما برخی مناطق مانند سواحل جنوبی دریای مدیترانه ممکن است خیلی گرم شوند.

زمستان (نوامبر تا مارس) در برخی مناطق سرد و برفی است، اما اگر علاقه‌مند به تجربه‌ی ورزش‌های زمستانی مانند اسکی در کوهستان‌های ترکیه هستید، می‌توانید در این فصل نیز سفر کنید.

در آخر، در نظر داشته باشید که فصل‌های پربازدید و گرمتر ممکن است هزینه‌های اقامت و پرواز را افزایش دهند و همچنین در فصل‌های پربازدید به دلیل شلوغی بیشتر و نیاز به رزرو هتل و بلیط زود هنگام، باید زمان کافی برای پلن‌بندی سفر داشته‌باشید.

بهترین هتل ترکیه از نظر شما کدام است؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IRPersian
پیمایش به بالا