بهترین هتل های تبریز

فهرست مطالب

بهترین هتل های تبریز

آیا شما هم به دنبال لیست بهترین هتل های تبریز هستید؟ تبریز به عنوان یکی از شهرهای مهم ایران، از جنبه های مختلف از جمله اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و تاریخی دارای اهمیت است. مردم تبریز ترک هستند و علیرغم اینکه زبان فارسی در ایران زبان رسمی است، در زندگی روزمره خود حتی در مدارس به ترکی صحبت می کنند.

موزه‌ها و مکان‌های طبیعی بی‌شماری مانند مسجد کبود، بازار بزرگ تبریز، ارگ تبریز و پارک ائل گلی برای بازدید در تبریز ضروری هستند. توجه داشته باشید که تبریز به غذاهای لذیذش نیز شهرت دارد. کوفته تبریزی، آش ماست و دلمه از دیگر غذاهای لذیذی هستند که در سفر به تبریز حتما باید امتحان کنید. به همین دلایل سالانه افراد زیادی به تبریز سفر می کنند که به دنبال بهترین هتل های تبریز می باشند. اگر شما هم تصمیم به سفر به تبریز دارید و یا برای جلسات کاری به این شهر سفر می کنید و به دنبال بهترین هتل های تبریز هستید، تا انتهای این متن همراه ما باشید.

تصویر-بهترین-هتل-های-تبریز-8512

لیست بهترین هتل های تبریز

هتل ارگ تبریز

هتل ارگ تبریز یکی از بهترین هتل های تبریز است. هتل ارگ در مرکز شهر تبریز واقع شده است. این هتل در مجاورت بازار تبریز قرار دارد که در آن می توانید مجموعه ای از کالاهای سنتی و امروزی را می بینید.

هتل آذربایجان تبریز

یکی دیگر از بهترین هتل های تبریز، هتل آذربایجان می باشد. این هتل از آن جهت پر طرفدار است که در یک مکان پرجنب ‌و جوش است و در نزدیکی انواع جاذبه‌های تاریخی شهر تبریز قرار دارد.

هتل دریا تبریز

هتل دریا برای مسافرانی که مایلند در تعطیلات از تمرینات ورزشی خود غافل نشوند، بسیار مناسب است. این هتل دارای یک استخر فوق‌العاده خوب و یک سالن بدنسازی کاملاً مجهز است.

هتل بین المللی تبریز

هتل بین المللی تبریز از بهترین هتل های تبریز است که، در پنج طبقه در بخش مرکزی شهر تبریز واقع شده است. این هتل 4 ستاره امکانات بسیار جالبی را در اختیار گردشگران قرار می دهد. معماری این هتل هم مدرن و هم سنتی است. یکی دیگر از مواردی که این هتل را به مکانی فوق العاده برای اقامت تبدیل می کند این است که شما به بسیاری از جاذبه های تبریز مانند مسجد کبود و مسجد تبریز دسترسی دارید.

بیشتر بخوانید:

بهترین هتل های اصفهان

بهترین هتل های یزد

هتل استقلال تبریز

هتل استقلال یکی از قدیمی ترین هتل های این شهر است که، نزدیک چند مکان تاریخی است. این هتل در محله ششگلان واقع شده است.

هتل کایا لاله تبریز

هتل ها و استراحتگاه های کایا، بزرگترین هتل های زنجیره ای ترکیه با 30 سال تجربه منحصر به فرد در مهمان نوازی هستند. دهمین هتل را در سال 1395 در تبریز تأسیس کردند. موقعیت هتل دسترسی راحت به پارک القلی و فرودگاه تبریز را برای شما فراهم می کند. فاصله آن تا ایستگاه قطار 27 کیلومتر و 324 متر، فاصله تا فرودگاه 18 کیلومتر و 324 متر و تا مرکز خرید جواهرات 9 کیلومتر و 952 متر است.

هتل سینا تبریز

هتل سینا که در اواخر سال 1393 ساخته شده، در خیابان امام خمینی، گذرگاه اصلی که از قلب تبریز می گذرد، واقع شده است. این هتل همچنین نزدیک به بازار تبریز است که در آن می توانید انواع کالاهای سنتی و مدرن را پیدا کنید. هتل سینا تبریز را می توان به عنوان یکی از بهترین هتل های تبریز معرفی کرد.

هتل کندوان لاله تبریز

این هتل،​​هتلی لوکس 5 ستاره تاریخی با معماری متمایز است که در امتداد حومه کوهستانی روستای معروف کندوان تبریز واقع شده است. این هتل یکی از تنها سه هتل صخره ای جهان است. همچنین دارای اقامتگاه برای 120 مهمان از جمله سوئیت سلطنتی و امپراتوری با جکوزی و موارد دیگر است. هتل کندوان لاله تبریز از بهترین هتل های تبریز است.

اگر به دنبال بهترین هتل های شیراز هستید روی این لینک بزنید.

هتل پارس ائل گلی تبریز

هتل پارس شاهگلی تبریز در سال 1379 ساخته شده و در 17 طبقه و بیش از 170 اتاق آماده پذیرایی از مسافران می باشد. می توان این هتل را از بهترین هتل های تبریز معرفی کرد. این ها لیستی از بهترین هتل های تبریز بود که ارائه کردیم، چنانچه تجربه اقامت در هر کدام از آن ها را دارید، لطفا در نظر سنجی ما شرکت کنید و بهترین هتل های تبریز را انتخاب کنید.

 

بهترین هتل های تبریز از نظر شما کدام است؟

تبریز چه چیزی برای ارائه دارد؟

تبریز جاذبه های تاریخی و طبیعی زیادی دارد که حتی تصورش را هم نمی کنید. علاوه بر این، غذاهای خوشمزه ای دارد که در هیچ جای دنیا نمی توانید طعم همانند آن را بچشید.

شما می توانید برای اطلاع از بهترین هتل های تهران همین حالا به این صفحه بروید.

زیبایی های تاریخی برای کاوش در تبریز

بازار بزرگ تبریز - ایران

بازار تبریز به طول حدود یک کیلومتر بزرگترین بازار سرپوشیده جهان است، این بازار در سال 1779 پس از زلزله در آتش و در خاک سوخت. اما طولی نکشید که معماران چیره دست آن را بازسازی کردند. قدمت بازار فعلی به اواخر دوران زندیه و قاجاریه می رسد.

آنچه در این بازار می بینید ترکیبی عالی از معماری اسلامی و شرقی است. همچنین می ‌توانید از سازه‌های آجری به هم پیوسته، چیدمان مغازه‌ها، سقف‌های طاق ‌دار آجری کاملاً طراحی شده و تعداد زیادی مدرسه و مسجد واقع در کنار مغازه‌ها شگفت زده شوید. این بازار از شرق به علی‌ قاپو، از غرب به مسجد جامع و از شمال به بخش‌هایی از رودخانه مهرانرود می‌رسد.

بیشتر بخوانید در مطلب بهترین هتل های تبریز:

مسجد کبود تبریز - ایران

مردم این مسجد را با نام‌های مختلفی مانند گای ماچید (در زبان ترکی همان مسجد آبی)، مسجد شاه جهان و مسجد مظفریه می ‌شناختند. مسجد کبود در ابتدا بخشی از یک مجموعه معماری بزرگتر به نام مظفریه بود. این مجموعه شامل مسجد، خانقاه، صحن، کتابخانه و بخشهای دیگر بود. اما اکنون از تمام این قسمت ها تنها ویرانه های یک مسجد باقی مانده است.

مسجد کبود در اثر زلزله سال 1780 به شدت آسیب دیده و گنبدهای آن فروریخته است. هر چند امروزه جز سردر و چند پایه از این بنا چیزی باقی نمانده است. اما این بقایای کوچک گواه بر شکوه و زیبایی این مسجد از روزهایی است که در سال 1465 به دستور جهانشاه آن را برپا کردند.

در نهایت باید گفت، تبریز یکی از بهترین شهر های ایران است که باید حتما از آن دیدن کنید، اگر شما هم به دنبال بهترین هتل های تبریز و رنکینگ هتل های ایران هستید، حتما ما را دنبال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IRPersian
پیمایش به بالا