بهترین هتل های ایران به ترتیب

بهترین هتل های ایران به ترتیب

بهترین هتل های ایران به ترتیب کدامند؟ بسیاری از مسافران ماجراجو هر ساله ایران را به عنوان مقصد خود انتخاب می کنند و هتل های 5 ستاره ایران در سفر به کشوری که مهد تمدن و فرهنگ بشری به شمار می رود، مکانی مجلل برای اقامت آنها است.  با ما همراه باشید تا با بهترین هتل های ایران به ترتیب آشنا شوید.

در ایران، ما در هر گوشه از کشور طیف وسیعی از هتل ها را داریم. شما می توانید هتل های مدرن بر اساس سطح ستاره ها را در کلان شهرها پیدا کنید. لاکچری ترین هتل تهران، هتل های سنتی، خانه ها، بومگردی ها و انواع دیدنی مانند صخره ی روستای کندوان.

ایران جایی است که اسطوره‌های بزرگ، پیروزی‌های بزرگ و شکست‌های وحشتناک همگی خانه مشترک دارند. اوج معنوی اسلام و وارث میراث ایرانی است. این کشور هنوز هم بسیاری از جذابیت های زیبایی شناختی خود را حفظ کرده است و مردم آنجا برخی از دوستانه ترین و برونگراترین مردم روی کره زمین هستند. در کاخ‌های بکر، زیگورات‌ها و مساجد، شکوه و عظمت باستانی را تجربه کنید یا با مردم محلی دوستانه با چای استراحت کنید.

 

هتل های 5 ستاره ایران

بهترین مکان برای اقامت در سفر به ایران ممکن است یکی از هتل های برتر ایران باشد. به دلیل تحریم ها، پول ملی ایران به طور قابل توجهی با دلار متفاوت است و حتی مجلل ترین هتل های آنجا را برای مسافران از سراسر جهان مقرون به صرفه است. با کمترین هزینه می توانید در بهترین اتاق ها اقامت کنید.

بهترین هتل های تهران

هتل اسپیناس پالاس

اگر بخواهیم بهترین هتل های ایران به ترتیب نام ببریم، یکی از بهترین هتل های تهران اسپیناس پالاس است. برای راحتی بازدیدکنندگان VIP که از هلیکوپتر استفاده می کنند، این برج 24 طبقه یک منطقه فرود نیز ارائه می دهد.

سوئیت اسکای در هتل اسپیناس پالاس یکی از 400 اتاق و سوئیت این هتل است که در آن می توانید دید بهتری از آسمان داشته باشید. با انتخاب این اتاق رویایی 250 متری، به منظره ای خیره کننده از کوه های البرز دسترسی خواهید داشت و از امکانات رفاهی مجللی برخوردار خواهید شد. سوئیت پرزیدنت و سایر سوئیت های این هتل نیز، نمونه هایی از تجمل هستند. سالن رویال هال در این هتل قرار دارد،  بزرگترین و زیباترین سالن آمفی تئاتر تهران، جایی که بزرگترین کنسرت ها و رویدادها در آن برگزار می شود و در اولین افتتاحش سر و صدای زیادی به پا کرد. تالار رویال 2500 نفر ظرفیت دارد.

رستوران های هتل اسپیناس پالاس از بهترین و مجلل ترین غذاخوری های تهران به شمار می روند. رستوران دیبا نیز در محیطی مجلل با موسیقی زنده و دکور سنتی طعم فوق العاده ای از ایران کلاسیک را به شما می دهد.

اسپیناس که به معنی اقامت در ییلاق است از نام قله ای در شمال ایران گرفته شده است. هتل 5 ستاره اسپیناس پالاس منظره ای دیدنی از شهر را به مهمانان خود ارائه می دهد.

تصویر-بهترین-هتل-های-ایران-به-ترتیب-7363

هتل پارسیان آزادی

در مطلب بهترین هتل های ایران به ترتیب، هتل پارسیان آزادی از دیگر هتل های محبوب تهران است. هتل پارسیان آزادی، یکی از مجلل ترین هتل های 5 ستاره ایران، یکی از بزرگترین و مرتفع ترین هتل های بین المللی کشور است که در شمال تهران واقع شده است. این هتل بر اساس استانداردهای روز جهانی، عضوی از گروه هتل های پارسیان است که سابقه طولانی در صنعت هتلداری دارد.

یک تیم بین المللی متشکل از متخصصان سوئیس، ایتالیا و چین در سال 2006 هتل پارسیان آزادی را بازسازی کردند. این کار شامل تثبیت نمای ساختمان، معماری داخلی و کلیه تجهیزات و امکانات بود.

برای طراحی و ساخت این هتل 28 طبقه زمینی به مساحت 50000 مترمربع استفاده شده است. این هتل قبل از انقلاب 1979 بخشی از هتل های زنجیره ای هایت بود و با نام هایت شناخته می شد، اما پس از انقلاب به هتل آزادی تغییر نام داد.

در تقاطع دو بزرگراه اصلی تهران، بزرگراه چمران و بزرگراه یادگار قرار دارد که امکان دسترسی آسان و سریع به شمال، غرب و مرکز تهران را برای مهمانان فراهم می کند.

این هتل پس از بیش از 50 سال ساخت و طراحی همچنان در رده هتل های پرمیوم و 5 ستاره ایران قرار دارد.

تمامی اتاق‌ها و سوئیت‌های مجلل هتل پارسیان آزادی تهران منظره‌ای از آسمان تهران یا کوه‌های البرز را ارائه می‌دهند.

هتل ویستریا

یکی از دوست داشتنی ترین محله های تهران، دربند، جایی است که هتل ویستریا در آن واقع شده است. اگر بخواهیم بهترین هتل های ایران به ترتیب معرفی کنیم هتل ویستریا در مرحله سوم قرار دارد. یکی از جدیدترین هتل های 5 ستاره در پایتخت ایران، این هتل در سال 2016 ساخته شده است، اما امکانات رفاهی درجه یک را ارائه می دهد.

این هتل در یکی از دیدنی ترین مناطق تهران، در نزدیکی رشته کوه های البرز و در بلندترین نقطه شهر، با دسترسی آسان به چندین مقصد گردشگری دوست داشتنی، مراکز تجاری و تفریحی قابل توجه، مسیرهای پیاده روی و موزه ها واقع شده است. کاخ سعدآباد، کاخ نیاوران، موزه کتابخانه سلطنتی، باغ فردوس، موزه سینما، موزه خودروهای انحصاری پهلوی، موزه دکتر حسابی، موزه جهان نما و … از جمله جاذبه‌های اطراف هستند. همچنین مراکز خریدی مانند پالادیوم، ارگ، تندیس، قائم، الهیه و جردن و همچنین استراحتگاه هایی مانند دربند، درکه و پیست اسکی شمشک وجود دارد.

شما می توانید جهت اطلاع از بهترین هتل های آنتالیا به این لینک مراجعه کنید. 

بازدیدکنندگان ممکن است در یکی از رستوران ها یا کافی شاپ های مجلل هتل لذت ببرند، از اتاق کنفرانس، اتاق چند منظوره و مرکز تجاری استفاده کنند، یا یک رویداد ویژه را در یکی از دو سالن ضیافت باشکوه میزبانی کنند. مرکز آبگرم و سلامتی هتل دارای امکانات رفاهی متعددی از جمله استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی و همچنین سالن بدنسازی کاملا مجهز، اتاق ماساژ، حمام ترکی و کافه می باشد که محیطی زیبا و آرام را به بازدیدکنندگان می دهد.

بیشتر بخوانید:

هتل پارسیان استقلال

یکی از هتل های بین المللی پارسیان که در سال 1962 به عنوان هتل قدیمی هیلتون افتتاح شد، هتل بین المللی 5 ستاره پارسیان استقلال است. هتل استقلال دارای 15 طبقه و زمینی به مساحت 70 هزار متر مربع در تهران است. سال افتتاح برج های غربی و شرقی هتل به ترتیب 1962 و 1972 بود.

برج شرقی هتل استقلال در سال 1997 مورد بازسازی قرار گرفت، در حالی که برج غربی در دهه 1980 بازسازی شد.

از سوئیت های برج شرقی کوه های شمالی تهران و از سوئیت های برج غربی، شهر را می توان دید. برج غربی اتاق‌های دو نفره اضافی و سوئیت‌های جمع و جور ارائه می‌دهد.

ناگفته نماند که دسترسی هتل استقلال تهران به مکان های کلیدی یکی از شاخص ترین ویژگی های آن است. در حالی که میدان تجریش و خیابان ولیعصر نزدیک به هتل هستند، وجود بزرگراه های متعدد در این منطقه این تصور را برای مهمانان این هتل مجلل ایجاد کرده است که تنها در فاصله اندکی از مهم ترین مکان های دیدنی شهر هستند. این ها تنها لیستی محدود از  بهترین هتل های ایران به ترتیب بود که معرفی شد، برای کسب اطلاعات بیشتر وب سایت رنکینگ هتل های ایران را دنبال کنید.

به نظر شما کدام یک از این هتل ها را می توان به عنوان هتل های برتر ایران معرفی کرد؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IRPersian
پیمایش به بالا