بهترین هتل های ایران برای ماه عسل

بهترین هتل های ایران برای ماه عسل

بهترین هتل های ایران برای ماه عسل  کدامند؟ ایران که در طول تاریخ 7000 ساله خود شاهد دوران‌ها و سلطنت‌های بزرگی بوده، سازه‌های تاریخی و عمارت‌های خیره‌کننده‌ای را پذیرفته است که به خوبی می‌تواند نمایانگر ظرافت‌های معماری ایرانی باشد. از سوی دیگر، این گنجینه‌های تاریخی، طرح‌ها و نقشه‌های آنها می‌تواند جزییات و ظرافت‌های سبک زندگی ایرانی را در پرتو معماری آن به تصویر بکشد. چه چیزی معتبرتر و لذت بخش تر از گذراندن شب ها در هتلی است که نشان دهنده تاریخ و سبک زندگی باستانی یک ملت در سفر به یک مقصد جدید است؟ اگر موافق هستید، پس ایران یکی از بهترین مقاصد برای شماست.

هتل بوتیک لاله کندوان از بهترین هتل های ایران برای ماه عسل

در فاصله حدود 60 کیلومتری تبریز، در روستای باستانی کندوان، یکی از میراث ملی ایران، قرار می گیرید که به خاطر خانه های کنده کاری شده در داخل صخره های آتشفشانی کوه سهند شهرت دارد. اگر دوست دارید شب را در روستای صخره ای کندوان سپری کنید، البته باید اقامت در هتل لاله کندوان را انتخاب کنید تا ویژگی ها و شگفتی های زندگی در اتاقی غار مانند را تجربه کنید. جذابیت این هتل در، معماری متمایز آن است.

شما می توانید برای شناخت هتل های برتر ایران به این صفحه بروید. 

این هتل که از از بهترین هتل های ایران برای ماه عسل است، علاوه بر اینکه ایده زندگی در یک دهکده صخره‌ای را به شما می‌دهد، به تمام خدمات لازم به علاوه امکانات رفاهی مانند جکوزی، سرویس CIP و رستوران مجلل زیبا مجهز است. هتل لاله بوتیک با تمام جاذبه های ظریف و اصیل خود یک موزه هنر است. پس از گذراندن یک شب عالی در این بوتیک هتل، می توانید از زیبایی های صبحگاهی در سرسبزی های اطراف کندوان لذت ببرید.

تصویر-بهترین-هتل-های-ایران-برای-ماه-عسل-8990

هتل بوتیک سرای عامریها از بهترین هتل های ایران برای ماه عسل

هتل سرای عامریها که به عنوان یکی از میراث ملی ایران ثبت شده است، نه تنها یک هتل 5 ستاره درجه یک است، بلکه یک جاذبه فوق العاده در شهر باستانی کاشان است. شکوه و عظمت معماری، طاق های حکاکی شده، و شیشه های رنگی متقارن بالای ورودی اتاق ها، وقتی وارد این بوتیک هتل باشکوه می شوید، نفس شما را بند می آورد.

خانه Ameriha که در داخل محله سنتی شهر واقع شده است، الهام بخش یک سبک زندگی سنتی هماهنگ است که مانند ماشین زمان شما را به 200 سال پیش، زمانی که برای اولین بار ساخته شد، می برد. گذراندن شب در اطراف باغ‌ها و حیاط‌های ایرانی یا حتی نوشیدن یک فنجان چای روی پشت بام در حالی که به ستاره‌ها خیره می‌شوید، تجربه‌ای به یاد ماندنی برای شما در این هتل بوتیک خواهد بود، به همین دلیل می توان آن را از بهترین هتل های ایران برای ماه عسل معرفی کرد.

این مجتمع مسکونی، قرن هجدهم در ابتدا به فرماندار شهر تعلق داشت. سال ها بعد، بازسازی شد و به یک بوتیک هتل مجلل و خیره کننده تبدیل شد. اتاق ها و خدمات به همان اندازه که انتظار می رود عالی است. همه چیز در این هتل مرتب است.

بیشتر بخوانید:

برترین هتل های ساحلی دبی

بهترین هتل های اهواز

هتل ترنج کیش

هتل 5 ستاره ترنج در جزیره معروف کیش که به خاطر سواحل بکرش معروف است، یکی از مجلل ترین هتل های ایران و از بهترین هتل های کیش است که، رقیب هتل های مالدیو یا کارائیب است.

در هتل ترنج می‌توانید سوئیت‌های خصوصی، با تراس و کف‌های شیشه‌ای و همچنین یک هتل ساحلی مدرن با چشم‌اندازهای دیدنی از خلیج فارس پیدا کنید.

هتل اسپیناس پالاس تهران

این مروارید 5 ستاره یک هتل در یکی از محله های منتخب تهران قرار دارد و با معماری منحصر به فرد خود بازدیدکنندگان را شگفت زده می کند. هتل 20 طبقه اسپیناس پالاس دارای 400 اتاق و سوئیت زیبا است که همگی به زیبایی تزئین شده اند. این هتل همچنین رستوران های مختلفی از جمله فرانسوی، تایلندی یا ایرانی و همچنین استخر بزرگ، سالن بدنسازی، سالن ماساژ و البته مرکز خرید را ارائه می دهد.

اگر به دنبال بهترین هتل های آنتالیا  هستید به این صفحه بروید.

هتل بوعلی همدان

هتل پارسیان بوعلی همدان یکی از بهترین هتل های گروه هتل های پارسیان با سابقه است که در مرکز شهر و در خیابان بوعلی افتتاح شد و در سال 1357 پس از انقلاب اسلامی ایران به مالکیت بنیاد مستضعفان و یکی از هتل های شرکت هتل های بین المللی پارسیان درآمد.

هتل بوعلی از سال 1332 میزبان گردشگران و مسافران در همدان بوده و آخرین بازسازی آن در سال 1394 انجام شده است. موقعیت جغرافیایی مناسب هتل دسترسی آسان به مرکز شهر زیبا همدان را فراهم کرده است و بازدید از محبوب ترین مکان های دیدنی و تاریخی شهر، موزه گاردن و …از جمله مکان های دیدنی و تاریخی همدان را برای مهمانان فراهم کرده است.

برای خرید در همدان، مرکز خرید میلاد و مرکز خرید آرین نیز گزینه های نزدیک به هتل پارسیان بوعلی هستند. فاصله هتل تا فرودگاه همدان حدود 20 دقیقه با ماشین است.

شما می توانید جهت اطلاع از بهترین هتل های 7 ستاره جهان به این صفحه مراجعه کنید. 

ساختمان مرکزی هتل توسط دو باغ زیبا احاطه شده است. این هتل از دو ساختمان یک طبقه مجزا تشکیل شده و در مجموع دارای 38 اتاق و سوئیت لوکس و مجهز به کلیه امکانات رفاهی می باشد. لازم به ذکر است که هر دو ساختمان فاقد آسانسور بوده و ورودی هتل دارای تعدادی پله می باشد.

هتل الماس ۲ مشهد

هتل الماس ۲ در سال ۱۳۹۶ در شهر مشهد ساخته شده و دارای ۲۱۶ اتاق در ۲۶ طبقه می باشد. این هتل دارای معماری منحصر به فردی است که عناصر سنتی ایرانی را با عناصر روسی، ترکی یا عربی ترکیب کرده است. این هتل به دلیل دارا بودن سالن های چند منظوره متنوع برای سفرهای کاری نیز مناسب است.

هتل بوتیک خانه ایرانیان از بهترین هتل های ایران برای ماه عسل

نه چندان دور از هتل سرای عامریها عمارتی زیبا با قدمت 250 سال قرار دارد که ثابت کرده است فضایی دنج و دوستانه برای اقامت است. هتل خانه ایرانیان جذابیت و زیبایی خود را مدیون سادگی شیک و فضای صمیمی آن است. زرق و برق شب، بر سطح حوض کوچک وسط حیاط می درخشد.

قدمت خانه هتل ایرانی نه تنها با معماری چشمگیر حفظ شده است، بلکه در تک تک اتاق های این هتل جاری است. ویژگی منحصر به فرد این هتل این است که شما می توانید نماد فرهنگ و هنر ایرانی را در تمام قطعات و حتی مبلمان درک کنید. فقط به گذراندن یک شب سرد در یکی از بهترین هتل های ایران برای ماه عسل فکر کنید در حالی که پتو و کورسی در مرکز اتاق قلب و روح شما را گرم می کند.

اگر به دنبال بهترین هتل های ارزان تهران هستید همین حالا به این صفحه بروید.

هتل بوتیک بخردی از بهترین هتل های ایران برای ماه عسل

یکی دیگر از جواهرات درخشان در قدیمی ترین محله های اصفهان، هتل بوتیک تاریخی بخردی است. در این بوتیک هتل می توانید از تجملات زندگی مدرن در چارچوب زمانی قدیمی که به دوران صفویه بازمی گردد، لذت ببرید. خانه بخردی که قدمت آن به قرن هفدهم بازمی‌گردد، اولین و تنها خانه تاریخی صفوی است که بازسازی شده و به این هتل بوتیک خیره‌کننده تبدیل شده است.

 آقای بخردی این بنا را به گونه ای بازسازی کرده است که آسایش را تضمین کند و در عین حال به شایستگی های معماری دوره صفویه پایبند باشد. هر یک از اتاق‌های این ساختمان به گونه‌ای طراحی شده‌اند که دارای ویژگی‌های خاص خود در ارائه تجربیات منحصر به فرد تاریخی به شما هستند.

اتاق ها حیاط زیبایی را در بر گرفته اند که گل های عجیب و غریب حوضی را احاطه کرده اند. می توانید زیر طاق نما بنشینید و از بازی رنگی نور خورشید با آب، گل ها و پنجره های رنگی لذت ببرید. سوئیت ها و اتاق های این هتل تمیز، مرتب و خوش طراحی هستند. پرسنل خوش برخورد و مفید هستند و صبحانه این هتل به بسیار خوشمزه بودن شهرت دارد.

شما می توانید برای اطلاع از بهترین هتل های اصفهان به این صفحه بروید.

هتل کوثر اصفهان

هتل کوثر اصفهان، در سال ۱۳۴۸ هتل ۵ ستاره بین‌المللی پارسیان کوثر اصفهان، معروف به شرایتون قدیمی، در اصفهان در نزدیکی پل تاریخی سی وسه پل در حاشیه زیبای زاینده رود افتتاح شد. این هتل قبل از انقلاب 1357 تحت مدیریت گروه هتل های شرایتون با نام هتل کوروش فعالیت می کرد. از انقلاب سال 1357 تاکنون توسط گروه هتل های بین المللی پارسیان اداره می شود.

هتل کوثر از یک بنای مدرن هفت طبقه و یک ساختمان قدیمی تشکیل شده است که هر دو شامل 194 اتاق مجلل مهمان با تمامی امکانات و خدمات می باشد. این هتل دارای امکاناتی مانند سفره خانه سنتی سرو، رستوران ایتالیایی، رستوران زرین، کافی شاپ، سالن استراحت، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، پارکینگ چند طبقه سرپوشیده، پارکینگ در فضای باز، خشکشویی می باشد.

هتل بوتیک کیان پور از بهترین هتل های ایران برای ماه عسل

یکی دیگر از هتل های بوتیک پیشنهادی در اصفهان، خانه تاریخی کیانپور است، یکی از خانه های تاریخی بازسازی شده که می توانید پس از یک روز پرماجرا در آن استراحت کنید و از اقامت خود لذت ببرید. این خانه تاریخی که در قلب یکی از قدیمی‌ترین محله‌های اصفهان قرار دارد، فاصله چندانی با میدان نقش جهان ندارد و می‌توانید با تاکسی یا اتوبوس به نقاط برجسته تاریخی و فرهنگی اصفهان برسید.

چیزی که این هتل بوتیک را متمایز می کند کارکنان فوق العاده صمیمی و محیط و فضای متواضع این مکان است. به قدری از شما استقبال می شود و آنقدر صمیمی با شما برخورد می شود که می توانید وقت خود را صرف صحبت با کارکنان صرفاً برای لذت بردن از آن کنید. اقامت در هر یک از اتاق های بالا با تراس به شما امکان تماشای رقص فواره ها و پرندگان را در وسط حیاط می دهد. توجه به حفظ تمام جزئیات مربوط به دوران قاجار خیره کننده است. همچنین، خوردن یک غذای خاطره انگیز را در کنار ظرافت معماری ایرانی در اتاق غذاخوری از دست ندهید.

در نهایت لیستی از بهترین هتل های ایران را آماده کرده ایم، شما می توانید با کمک این لیست بهترین هتل های ایران و جهان را بشناسید.

به نظر شما کدام یک از این هتل ها را می توان به عنوان هتل های برتر ایران معرفی کرد؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IRPersian
پیمایش به بالا