بهترین هتل های اهواز

فهرست مطالب

بهترین هتل های اهواز

بهترین هتل های اهواز کدامند؟ آیا شما هم به دنبال لیست بهترین هتل های اهواز هستید؟ قبل از سفر به اهواز باید اقامت خود را در نظر بگیرید و یکی از هتل های اهواز را انتخاب کنید و لذت ببرید. مناظر دیدنی شهر اهواز و اطراف آن بسیار خیره کننده است.

در این متن بهترین هتل های اهواز را به شما معرفی کنیم تا بتوانید بر اساس نیاز خود هر کدام از آن ها را رزرو کنید.

بهترین زمان برای سفر به اهواز

برای خیلی ها این سوال پیش می آید که چه زمانی سفر بهتر است؟ باید بگوییم که هر لحظه می توانید، در فصل زمستان و روزهایی که هوای تهران و اکثر شهرهای ایران سرد و برفی است و وضعیت جاده های شمالی نیز مناسب نیست، می توانید به فکر گذراندن وقت و تفریح ​​در بهترین نقاط جنوب شهر باشید.

شهر اهواز در فصول پاییز، زمستان و بهار فضای دلپذیری دارد. سفر به این شهر زیبا، قدم زدن در مسیر رودخانه کارون، اقامت در بهترین هتل های اهواز، تجربه ای هیجان انگیز و فراموش نشدنی برای همیشه در ذهن شما خواهد بود.

سفر به اهواز یکی از بهترین انتخاب ها در فصل سرد سال است که می تواند سفری خاطره انگیز را رقم بزند. شهر اهواز با شب های زنده، رودخانه خاطره انگیز و دیدنی های فراوان یکی از اصلی ترین گزینه های سفر است.

 در سفر به اهواز می توانید طعم غذاهای محلی جنوب را بچشید و با رفتن به بازارهای قدیمی، موزه ها، خانه های قدیمی و … با سبک زندگی در این شهر قدیمی آشنا شوید.

هتل های مجلل اهواز

اگر قصد اقامت در مجلل ترین هتل های اهواز را دارید و به امکانات آن اهمیت می دهید می توانید اتاق هتل پارس اهواز، هتل نیشکر و یا هتل سومیه اهواز رزرو کنید. هتل ها دارای امکانات متنوعی مانند استخر، سالن بدنسازی، بیلیارد، سالن اجتماعات، کافه، رستوران و … هستند.

اگر به دنبال بهترین هتل های تهران از نظر مسافران هستید به این صفحه بروید.

هتل های اهواز با قیمت های مناسب

در اهواز تعدادی هتل هستند که نه پنج ستاره و چهار ستاره هستند. شیک و مجلل نیستند اما امکانات مناسبی دارند و با هزینه کمتری می توان در آنها اقامت کرد. هتل های اکسین، ایرانیکا، فجر سپاه، نادری، پرشیا اهواز از بهترین هتل های اهواز با قیمت های مناسب هستند. این هتل ها دارای امکاناتی مانند کتابخانه، رستوران، کافی شاپ، خشکشویی و در برخی موارد سالن بیلیارد هستند و برای اقامتی راحت کاملاً مناسب هستند.

مطالب مرتبط:

بهترین هتل های رشت

بهترین هتل های قشم

هتل های ارزان اهواز

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که به امکانات و تجملات اقامت خود اهمیت نمی دهید و ترجیح می دهید بیشتر روز را به بازدید از اماکن گردشگری شهر بگذرانید و شب را در هتل ارزان اهواز بگذرانید.

برخی هتل ها با نظافت قابل قبولی هستند که امکانات ورزشی و تفریحی خاصی ندارند. پس اگر علاقه ای به گذراندن وقت در هتل و استفاده از امکانات مختلف ندارید، می توانید با خیال راحت به رزرو اتاق در هتل های ارزان اهواز فکر کنید.

هتل های باغ معین، هتل ایران، هتل آپارتمان هدیه، مهمانپذیر پارک نو و هتل کارون اهواز از جمله این هتل ها هستند.

تصویر-بهترین-هتل-های-اهواز-9896

هتل نیشکر از بهترین هتل های اهواز

این هتل در سال 1375 افتتاح گردیده اما در سال 1389 با نظارت معماران زبده بازسازی شده است و در 2 طبقه با 55 اتاق ساخته شده است. این هتل تنها هتل 4 ستاره اهواز است. اتاق های هتل به خوبی مبله و تمیز هستند. هر یک از اتاق های هتل دارای تهویه مطبوع هستند. علاوه بر این، اتاق ها دارای امکانات دیگری مانند تلویزیون، سشوار هستند و همه اتاق ها دارای حمام اختصاصی هستند.

همه کارکنان ماهر هستند و می توانند انگلیسی صحبت کنند. یک رستوران ویژه در محل وجود دارد که انواع غذاهای ایرانی و خارجی را ارائه می دهد. می توانید از خوردن انواع قهوه، دمنوش های گیاهی، آب میوه های تازه و کلوچه های محلی در کافی شاپ هتل لذت ببرید.

دارای امکانات ورزشی و تفریحی مختلف مانند استخر سرپوشیده بسیار بزرگ و تمیز و مسیری برای پیاده روی است.

هتل پارس از بهترین هتل های اهواز

هتل پارس تنها هتل 5 ستاره اهواز است. زیر نظر معمار ماهر در سال 1392 بازسازی شده است و در 5 طبقه با 136 اتاق ساخته شده است. اتاق های هتل به خوبی مبله و تمیز هستند. هر یک از اتاق های هتل دارای تهویه مطبوع هستند. علاوه بر این اتاق ها دارای امکانات دیگری مانند تلویزیون، اتو، سشوار هستند و همه اتاق ها دارای حمام اختصاصی هستند.

این هتل دارای امکانات ورزشی و تفریحی مختلف مانند استخر روباز و مسیری برای پیاده روی است.

موقعیت مکانی هتل عالی است، به تمام مکان های دیدنی شهر نزدیک است. شما می توانید به راحتی با 2 دقیقه پیاده روی به رودخانه کارون که بزرگترین رودخانه ایران است بروید. همچنین به پل سفید و موزه هنرهای معاصر نزدیک است.در فضای دلپذیر و آرام این هتل اقامتی بسیار راحت را تجربه خواهید کرد.

شما می توانید جهت اطلاع از بهترین هتل های ارومیه  به این صفحه بروید.

هتل اکسین از بهترین هتل های اهواز

هتل اکسین در سالهای اخیر بازسازی شده و دارای استانداردهای ایمنی می باشد. در دو طبقه با 50 اتاق ساخته شده است. اتاق های هتل به خوبی مبله و تمیز هستند. اتاق ها دارای امکاناتی  مانند تلویزیون، سشوار هستند و همه اتاق ها دارای حمام اختصاصی هستند.

این هتل می تواند انتخاب بسیار خوبی باشد، در منطقه ای آرام و به دور از مکان های شلوغ واقع شده است، علاوه بر آن به یکی از معروف ترین جاذبه های اهواز نزدیک است. آبشار پل هفتم شما به راحتی به نمایشگاه بین المللی و فرودگاه دسترسی دارید. در فضای آرام و صمیمی هتل اکسین اقامتی دلپذیر و راحت خواهید داشت.

 حال با اطلاعات مفیدی که در این مقاله مطالعه کردید، پیشنهاد می کنیم هر چه زودتر برنامه ریزی برای یک سفر هیجان انگیز به اهواز را آغاز کنید و از لذت شب های کارون لذت ببرید و در هتل های شیک و زیبای اهواز اقامت کنید. در نهایت لیستی از بهترین هتل های اهواز را آماده کرده ایم لطفا در نظر سنجی بهترین هتل های اهواز شرکت کنید و سایرین را از نظرات خود مطلع سازید.

بهترین هتل های اهواز از نظر شما کدامند؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IRPersian
پیمایش به بالا