بهترین هتل های ارزان تهران

فهرست مطالب

بهترین هتل های ارزان تهران

بهترین هتل های ارزان تهران کدامند؟ آیا شما هم به دنبال اقامتی ارزان در تهران هستید؟ افراد از سراسر ایران به پایتخت سفر میکنند در این بین ممکن است برخی از افراد به دنبال بهترین هتل های ارزان تهران باشند. اگر شما هم به دنبال شناخت بهترین هتل های تهران و البته مقرون به صرفه ترین آن ها هستید تا انتهای این متن با ما همراه شوید.

هتل 3 ستاره مروارید تهران (الماس سابق)

هتل مروارید از بهترین هتل های ارزان تهران در سال 1342 در میدان هفت تیر تأسیس و در سال 1392 با هدف ارائه خدمات مناسب تر و به روزتر مورد بازسازی قرار گرفت.

هتل مروارید تهران در محدوده ترافیکی قرار دارد اما دسترسی آسانی به مترو هفت تیر و مراکز تجاری، تفریحی و ورزشی مانند استادیوم شهید شیرودی و بازار بزرگ تهران دارد و دسترسی آسانی به بزرگراه مدرس دارد، که این ها یکی از بهترین ویژگی های این هتل است.

هتل مروارید تهران دارای 2 طبقه و 95 اتاق می باشد. همچنین این هتل مزایایی همجون پرسنلی مجرب با امکانات رفاهی و خدماتی مانند: رستورانی آرام و دلنشین با انواع غذاهای ایرانی، کافی شاپ در محیطی دنج و صمیمی و انواع دسر و نوشیدنی سرد و گرم، تاکسی سرویس، خدمات خانه داری می باشد. دسترسی به اینترنت، پارکینگ اختصاصی، تاکسی سرویس و … از دیگر امکانات این هتل است.

شما می توانید جهت اطلاع از بهترین هتل های تهران از نظر مسافران به این صفحه بروید.

هتل 3 ستاره پرشیا تهران

هتل 3 ستاره پرشیا از بهترین هتل های ارزان تهران است و طبق استانداردهای روز دنیا خدمات خود را به عنوان هتل پرشیا گسترش داد. این هتل نیز در سال 1395 جهت رفاه حال میهمانان بازسازی شد و با ارتقاء به گردشگران عرضه شد.

فاصله اندک هتل پرشیا تهران از برخی مکان ها و جاذبه های مهم مانند دانشگاه امیرکبیر، دانشگاه تهران، وزارت صنعت و معدن، تالار وحدت و تالار شهرداری، موزه باستانی، موزه آبگینه، کاخ گلستان، بازار بزرگ تهران و عمارت مسعودیه، باعث شده این هتل از نظر موقعیت مکانی در تهران از وضعیت خوبی برخوردار باشد.

هتل پرشیا تهران دارای 5 طبقه و 82 واحد می باشد. هتل پرشیا تهران فضایی آرام و دلنشین دارد، همچنین رستوران این هتل انواع غذاهای ایرانی و خارجی را سرو می کند. سالن های تشریفات و کنفرانس، کافی شاپ، آرایشگاه، اینترنت پرسرعت رایگان، پارکینگ اختصاصی و پرسنل مجرب نیز از دیگر مزایای این هتل است تا مهمانان و مسافران احساس خوبی داشته باشند.

یکی از مهم ترین ویژگی های جانبی هتل پرشیا تهران، برگزاری جشن باشکوه و باشکوه در سالن چند منظوره آن است. هتل پرشیا دارای سالنی بسیار مجلل با انواع تجهیزات و لوازم جانبی آماده پذیرایی از مهمانان شما در مجالس عروسی، سمینارها، دوره های آموزشی و انواع مهمانی ها با ظرفیت های مختلف می باشد.

هتل شهر تهران

هتل 3 ستاره شهر تهران از بهترین هتل های ارزان تهران است که در سال 1372 افتتاح و در سال 1393 بازسازی شده است.

هتل شهر دسترسی آسانی به پارک ملی سرخه حصار یکی از زیباترین مناظر طبیعی تهران دارد. می توانید در عرض چند دقیقه پیاده روی کنید و از طبیعت لذت ببرید. سایر جاذبه های گردشگری را می توان در نزدیکی باغ لویزان و باغ پرندگان یافت.

این هتل 4 طبقه دارای 110 اتاق در سه سطح مجلل، درجه یک و سنتی می باشد. از دیگر امکانات هتل شهر تهران می توان به اینترنت وای فای، پارکینگ و فضای سبز اشاره کرد.

رستوران هتل شهر با فضایی کلاسیک و خاطره انگیز با غذاهای ایرانی آماده پذیرایی از مهمانان می باشد. علاوه بر این، هتل دارای محیطی آرام با انواع غذاهای اروپایی و غذاهای دریایی در تراس سنتی طبقه چهارم هتل می باشد و همچنین خدمات اتاق 24 ساعته در هتل شهر تهران ارائه می شود.

هتل شهر تهران انواع دسرها و نوشیدنی های (گرم و سرد) سرو می کند و همچنین در فضایی دلنشین و آرام در لابی هتل، از مهمانان پذیرایی می شود.

هتل 3 ستاره مارلیک تهران

هتل 3 ستاره مارلیک از بهترین هتل های ارزان تهران است که در سال 1343 افتتاح شد و در سال 1389 به طور کامل بازسازی شده و مجهز به تجهیزات مدرن و دکوراسیون مدرن می باشد.

هتل مارلیک تهران در 5 طبقه و 84 واحد اقامتی شامل اتاق های یک تخته، دو تخته، اتاق سه تخته و سوئیت واقع شده است. این هتل دارای امکانات و خدمات متنوعی از جمله رستوران در فضایی دلنشین با غذاهای متنوع ایرانی و خارجی، کافی شاپ در لابی، سالن سمینار و جشن عروسی با ظرفیت 300 نفر، مجموعه ورزشی شامل سونا، جکوزی و ماساژ می باشد.

 سرویس دهی، روم سرویس 24 ساعته، اینترنت پرسرعت رایگان، خشکشویی، تاکسی سرویس و خدمات مسافرتی و گردشگری، اقامتی دلپذیر در فضایی دلنشین را برای میهمانان فراهم کرده است.

شما می توانید برای اطلاع از بهترین هتل نزدیک به فرودگاه از این صفحه دیدن کنید.

هتل اسکان تهران

هتل 3 ستاره اسکن از بهترین هتل های ارزان تهران (فرصت سابق) است که در سال 1387 در نزدیکی خیابان انقلاب افتتاح شد.

هتل 3 ستاره اسکن دارای 42 واحد است که همگی دارای اتاق های یک نفره و دو نفره و سوئیت های دوقلو هستند. تمامی اتاق های هتل اسکان مجهز به تلویزیون، یخچال، تلفن، کولر و سیستم اعلام حریق می باشد.

تصویر-بهترین-هتل-های-ارزان-تهران-6547

هتل سه ستاره بهار تهران

هتل سه ستاره بهار تهران از بهترین هتل های ارزان تهران است و در زمستان 1396 راه اندازی شد. هتل بهار تهران در موقعیت مکانی مناسبی قرار دارد و برای افرادی که زیاد در شهر رفت و آمد دارند مناسب است.

علاوه بر این، هتل بهار با قرار گرفتن در مرکز شهر، دسترسی بسیار خوبی به مکان‌های مختلف دارد، از جمله ایستگاه‌های اتوبوس، ایستگاه‌های مترو، خدمات تاکسی در نزدیکی و دسترسی آسان به تمام نقاط شهر دارد. هتل بهار تهران همچنین به بازار پوشاک نوزاد، بازار هفت تیر، بازار تهران، بازارهای مختلف، سفارتخانه ها، درمانگاه ها و ادارات دولتی نزدیک است.

رستوران هتل بهار تهران انواع غذاهای ایرانی و اروپایی را سرو می کند. کافی شاپ دنج و آرام، انواع نوشیدنی های سرد و گرم را ارائه می دهد. کادری مجرب در تلاش هستند تا اقامتی دلپذیر را برای شما در پایتخت فراهم کنند.

بیشتر بخوانید:

هتل 3 ستاره هالی تهران

هتل 3 ستاره هالی از بهترین هتل های ارزان تهران است که یکی از قدیمی ترین هتل های پایتخت است و از سال 1330 فعالیت خود را آغاز کرد و در سال 1394 برای اقامت بهتر مورد بازسازی قرار گرفت.

دسترسی هتل هالی تهران به سایر مراکز از دیگر امکانات این هتل است.

هتل هالی تهران با پنج طبقه و 39 اتاق اقامتی شامل اتاق های یک نفره، دو تخته و سه تخته با امکانات کامل نشیمن ساخته شد. هتل دارای فضایی آرام با امکانات شخصی، صمیمی و مدرن مانند خشکشویی، تاکسی سرویس، اینترنت پرسرعت رایگان، کافه نت، صرافی و پارکینگ اختصاصی است.

 در طول اقامت در هتل هالی تهران می توانید انواع غذاها را در رستوران تجربه کنید و هر روز در کافی شاپ هتل انواع نوشیدنی های سرد و گرم را امتحان کنید. پرسنل هتل در تلاش هستند تا محیطی راحت را برای مسافران عزیز ایجاد کنند.در نهایت ما لیستی از بهترین هتل های ارزان تهران را آماده کرده ایم چنانچه تجربه اقامت در هر کدام از این هتل ها را دارید لطفا در نظر سنجی زیر شرکت کنید.

بهترین هتل های ارزان تهران از نظر شما کدام است؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IRPersian
پیمایش به بالا