بهترین هتل های آنتالیا

بهترین هتل های آنتالیا

بهترین هتل های آنتالیا کدامند؟ بهترین هتل های لوکس برای رزرو در آنتالیا چه ویژگی هایی دارند؟ در حالی که آنتالیا به‌ دلیل سواحل طلایی و چشم‌اندازهای درخشان دریای مدیترانه شهرت دارد، ویرانه‌های پوشیده از کاج شهرهای یونان، گنبدهای عثمانی بازسازی‌شده و صخره‌های شعله‌ور به تعطیلات ساحلی معمولی شما جذابیت می‌ بخشد. اقامت در بهترین هتل های آنتالیا،  در حین گشت و گذار در خط ساحلی ترکیه به ایجاد سفری خاطره انگیز برایتان کمک می کند. اگر شما هم تصمیم به سفر به آنتالیا دارید، ما در رنکینگ بهترین هتل های ایران به بررسی بهترین هتل های آنتالیا می پردازیم، با ما همراه باشید.

آنتالیا در ابتدا با نام آتالیا در قرن دوم قبل از میلاد تأسیس شد. در طول قرن ها بخش هایی از بسیاری از امپراتوری های مختلف را تشکیل داده است، به همین دلیل است که می توانید آثار بسیاری از معماری یونانی، رومی و عثمانی را در سراسر آن مشاهده کنید.

برخی از جالب ‌ترین هتل‌های آنتالیا بر فراز خرابه‌های باستانی ساخته شده‌اند، بنابراین حتی لازم نیست لابی را برای نگاهی اجمالی به زمان‌های گذشته ترک کنید! به‌علاوه، هر کجا که بخواهید اقامت کنید، نزدیک‌ ترین مکان باستان‌شناسی به ندرت، بیشتر از یک رانندگی کوتاه فاصله دارد.

آنتالیا دارای انواع استراحتگاه های پنج ستاره لوکس، هتل های مناسب برای خانواده و اقامتگاه های بوتیک جذاب است. در واقع، تعداد زیادی از بهترین هتل های آنتالیا، برای انتخاب وجود دارد.برای کمک به تصمیم گیری، ما لیستی از  بهترین هتل های آنتالیا را برای شما گردآوری کرده ایم!

تصویر-بهترین-هتل-های-آنتالیا-9859

محل اقامت در آنتالیا

آنتالیا منطقه وسیعی را با تعداد زیادی استراحتگاه جداگانه پوشش می دهد که هر کدام شخصیت و حال و هوای خاص خود را دارند. اگر اولین بار است که به این منطقه می‌روید، توصیه می‌کنیم در منطقه کالیچی، شهر قدیمی در مرکز آنتالیا اقامت کنید. یکی از زیباترین نقاط شهر، کالیچی، جایی است که خرابه های جذاب، مسیرهای پیاده روی خوش منظره، ساختمان های تاریخی و برخی از جذاب ترین هتل های بوتیک آنتالیا را خواهید دید.

اگر برای تفریحات شبانه از آنتالیا دیدن می کنید، اقامت در بلک را در نظر بگیرید. این شهر تفریحی میزبان بارها، سالن‌های استراحت، و کلوب‌های برتر است. همچنین دارای زمین‌های گلف معتبر، باشگاه‌های ساحلی مجلل، و پارک موضوعی زیبا است.

شما می توانید جهت اطلاع از بهترین هتل های کیش به این صفحه مراجعه کنید. 

بهترین هتل های آنتالیا

هتل اکرا از بهترین هتل های آنتالیا

اگر می خواهید تعطیلات خود را با بالاترین میزان رضایت سپری کنید، در هتل آکرا اقامت کنید. این هتل یک مکان باورنکردنی برای اقامت است، این هتل همه چیزهایی را دارد که می توانید برای استراحت و احساس تازه بودن به آن نیاز داشته باشید!

این هتل دارای مجموعه ای از درمان های آرامش بخش و برنامه های تغذیه سالم است .همچنین AkraFit با تجهیزات پیشرفته و مربی‌های خصوصی برای کمک به تناسب اندام شما وجود دارد.

این هتل همچنین دارای دو سالن فوق العاده شیک است، به علاوه یک نانوایی که در آن انواع غذاهای شیرین در محل پخته می شود، وجود دارد.

اتاق‌های مجلل مهمان، ساحل خصوصی، استخر بی‌نهایت بزرگ، اجاره دوچرخه رایگان، و چندین زمین ورزشی را به این ترکیب اضافه کنید و متوجه خواهید شد که چرا این هتل جزو بهترین هتل های آنتالیا است.

هتل آی سی گرین پالاس

این هتل از بهترین هتل های ترکیه و آنتالیا است.علی رغم آنچه از نام آن پیداست، هتل آی سی گرین پالاس یکی از جالب ترین هتل های آنتالیا است. هتل آی سی گرین پالاس، یک اقامتگاه بزرگ و عمارت مانند است که تنها 10 دقیقه با ماشین از مرکز شهر فاصله دارد.

یکی از ویژگی های برجسته این هتل استخر غول پیکر آن است که با درختان سر به فلک کشیده نخل احاطه شده است، صندلی های لوکس و سایه دار که می توانید در آن چرت بزنید یا چند حرکت یوگا تمرین کنید، در محوطه وجود دارد و  منطقه فراگیر پوشیده از چمن‌های سرسبز، درختان و گل‌ها است که مکانی فوق‌العاده را برای گردش در طبیعت فراهم می‌کند.

اگر به دنبال برترین هتل های ساحلی دبی  هستید کافی است از این صفحه دیدن کنید. 

هتل ناکس سوئیت آنتالیا

هتل ناکس سوئیت در لارا، یکی از آرام ‌ترین بخش‌های آنتالیا، مکانی عالی برای اقامت است، اگر به اقامتگاه‌های مدرن و پیچیده با فضای زیاد علاقه دارید. در اینجا می‌توانید از میان مجموعه‌ای از سوئیت‌های کوچک انتخاب کنید، که هر کدام به اندازه‌ای بزرگ هستند که یک خانواده پرجمعیت برای یک یا دو هفته اقامت کنند.

هر سوئیت با رنگ‌های آبی تیره، ارغوانی، و چوب رز با رنگ‌های شاد زرد تزئین شده است و شیک و امروزی است. هر گزینه ای را که انتخاب کنید، با تلویزیون های LED بزرگ در اتاق نشیمن و اتاق خواب، وای فای رایگان و حمام های خنک با سنگ مرمر سیاه و آینه های با نور پس زمینه مواجه خواهید شد.

تمامی سوئیت ها دارای آشپزخانه ای به سبک آمریکایی و اجاق گاز، یخچال، ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی هستند. اگر می خواهید مواد تازه و فصلی را انتخاب کنید و غذاهای خوشمزه ترکی خود را درست کنید، این مکان عالی است.

هر روز صبح یک بوفه صبحانه غول پیکر، مملو از غذاهای محلی سرو می شود. همچنین مجموعه‌ای عالی از کافه‌ها، بارها و رستوران‌ها را در فاصله کوتاهی خواهید دید.

بیشتر بخوانید در بهترین هتل های آنتالیا:

هتل اکرا وی از بهترین هتل های آنتالیا

اتاق های هتل اکرا وی ساده اما خیره کننده هستند. دارای دیوارهای کم رنگ، کفپوش پارکت چند لایه و پنجره های کف تا سقف که اجازه می دهد نور زیادی به فضا جریان یابد، محل اقامت در اینجا فوق العاده است. همه اتاق‌ها دارای تخت‌های بزرگ، امکانات تهیه چای و قهوه، تلویزیون صفحه ‌تخت، مینی‌بار، و دسترسی Wi-Fi هستند.

اگر کمی فضای بیشتری می خواهید، اتاقی با یک بالکن بزرگ و چشم‌اندازهای فوق‌العاده دریا، که فضای بزرگ تری‌ خواهید داشت، را انتخاب کنید.

شما به عنوان مهمان هتل آکرا وی به تمامی خدمات و امکانات هتل اصلی آکرا از جمله بارها، رستوران ها، اسپا و استخر دسترسی خواهید داشت.

این ها تنها تعداد محدودی از بهترین هتل های آنتالیا هستند که لیست شد، ما در ادامه شما را با گزینه های بیشتری آشنا می کنیم.

از نظر شما بهترین هتل های آنتالیا کدامند؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IRPersian
پیمایش به بالا