بهترین هتل های آبادان

بهترین هتل های آبادان

بهترین هتل های آبادان کدامند؟ آیا شما هم تصمیم به سفر به آبادان دارید؟ آبادان شهری در استان خوزستان است که در مرکز غرب ایران قرار دارد.این جزیره از غرب به آبراه اروند و از شرق به خروجی بهمنشیر رودخانه کارون محدود می شود. تابستان‌ها خشک و بسیار گرم است، دمای بالای 45 درجه سانتی‌گراد تقریباً روزانه و دمای بالای 50 درجه سانتی‌گراد، تقریباً رایج است. لازم به ذکر است که یک فرودگاه بین المللی در آبادان وجود دارد. در رنکینگ و معرفی بهترین هتل های ایران به بررسی بهترین هتل های آبادان می پردازیم، با ما تا انتهای این متن همراه شوید.

هتل کاروانسرای پارس از بهترین هتل های آبادان

هتل کاروانسرای پارس آبادان یکی دیگر از هتل های پارس واقع در آبادان است. هتلی مناسب برای اقامت در آبادان با امکانات مناسبی که دارد  باعث شده است این هتل به عنوان یکی از بهترین هتل های آبادان معرفی شود.

این هتل 4 ستاره اقامتی مقرون به صرفه را ارائه می دهد. اتاق ها دارای یخچال، تهویه مطبوع، تلویزیون، تلفن، صندوق امانات، حمام اختصاصی، سرویس اتاق روزانه، قسمت نشیمن، وای فای اتاق و صبحانه می باشند.

هتل چهار ستاره کاروانسرای پارس آبادان وابسته به هتل پارس گروپ واقع در منطقه زیبا، مرکز اقامتی مناسبی برای کسانی است که به جنوب غربی شهر آبادان در استان خوزستان سفر می کنند. این هتل با قدمتی طولانی به 40 سال پیش بازمی گردد و با نمای سنتی و معماری ساسانی به طور قابل توجهی بازسازی شد. این هتل در دوران جنگ ایران و عراق با دوران مهمی روبرو بود که سربازان در اینجا اقامت داشتند و اکنون نمایشگاه جنگ یادآور آن دوران قابل حساس است.

بیشتر بخوانید:

معرفی ارزانترین هتل های ایران

بهترین هتل های 5 ستاره کاشان

در زمان سفر به آبادان و اقامت در هتل کاروانسرای پارس می توانید اقامت و سفری خاطره انگیز را در سوییت های معمولی، لوکس و رویال تجربه کنید. توجه کنید در صورت اقامت در اتاق های رویال هتل کاروانسرای پارس می توانید از فضای سبز اطراف همراه با فواره های زیبا و درختان نخل که فضاهای تفریحی برای پیاده روی و لذت بردن از آن وجود دارد، لذت ببرید.

شما می توانید جهت اطلاع از بهترین هتل های ساحلی قشم  به این لینک بروید.

رستوران و کافه های هتل کاروانسرای پارس

این هتل مجهز به رستوران‌های فوق‌العاده ارکیده، شقایق و نسترن است که انواع غذاهای ایرانی و دریایی را در محیطی آرام به همراه یک کافه عالی و چایخانه سنتی سرو می‌کنند.

اگر به دنبال بهترین هتل های تاریخی ایران هستید همین حالا به این صفحه بروید.

هتل پارسیان آزادی از بهترین هتل های آبادان

هتل چهار ستاره پارسیان در سال 1347 به نام هتل پارسیان تاسیس شد، این هتل به دلیل داشتن کلوپ شبانه معروف در سراسر جهان یکی از بزرگترین جاذبه های گردشگری بود، در دوران جنگ تحمیلی ایران و عراق، پس از جنگ به شدت ویران شد. بازسازی آن در سال 1372 آغاز شد و پس از آن در سال 1374 به نام آزادی آبادان کار خود را آغاز کرد و اکنون با همین نام دوباره در حال بازسازی است. فاصله هتل تا مرکز شهر 10 دقیقه، تا بندر هوایی 10 دقیقه، حمل و نقل از آبادان 5 دقیقه و از شهر خرمشهر 15 دقیقه است.

شما می توانید جهت اطلاع از بهترین هتل های همدان به این صفحه بروید.

هتل امیرکبیر آبادان

هتل امیرکبیر آبادان یکی از هتل‌های قدیمی و باسابقه شهر آبادان است که در سال 1354 ساخته شده است. این هتل 4 طبقه‌ای دارای 32 اتاق است و در خیابان امیری واقع شده است. هتل امیرکبیر از نظر موقعیت مکانی در مرکز شهر قرار دارد و به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری آبادان مانند موزه آبادان، ارگ کارون و بازار ته لنجی نزدیک است.

هتل امیرکبیر امکانات رفاهی مختلفی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد، از جمله:

رستوران

کافی شاپ

استخر

سونا

جکوزی

سالن بدنسازی

پارکینگ

اینترنت Wi-Fi

هتل امیرکبیر به دلیل قیمت مناسب و خدمات قابل قبولی که ارائه می‌دهد، گزینه مناسبی برای اقامت در شهر آبادان است.

انتخاب بهترین هتل به سلیقه و نیازهای شما بستگی دارد. اگر به دنبال هتلی لوکس و مدرن هستید، هتل امیرکبیر شاید گزینه مناسبی برای شما نباشد. اما اگر به دنبال هتلی با قیمت مناسب و خدمات قابل قبول هستید، هتل امیرکبیر می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

همچنین بخوانید:بهترین هتل های جنوب ایران

هتل کیوان یکی از بهترین هتل های آبادان

این هتل 2 ستاره اقامتی مقرون به صرفه را ارائه می دهد. اتاق ها دارای یخچال، تلویزیون و حمام خصوصی هستند. رستوران، لابی، آسانسور، نمازخانه، اینترنت، تاکسی خدمات نیز در هتل موجود است.

هتل آزادی از بهترین هتل های آبادان

این هتل 2 ستاره محل اقامت خوبی را ارائه می دهد. اتاق ها دارای امکانتات رفاهی قابل قبول برای یک سفر خاطره انگیز است.

لابی، اعلام حریق، نمازخانه، پارکینگ، اینترنت نیز در هتل موجود است.

هتل نخل از بهترین هتل های آبادان

این هتل 3 ستاره اقامتی مقرون به صرفه را ارائه می دهد. اتاق ها دارای تهویه مطبوع، تلویزیون، تلفن، حمام اختصاصی، سرویس اتاق روزانه، قسمت نشیمن، وای فای اتاق و صبحانه می باشد. رستوران، فضای سبز، لابی، اعلام حریق، پارکینگ، اینترنت نیز در هتل موجود است.

به نظر شما بهترین هتل آبادان کدام است؟

بهترین زمان سفر به آبادان چه زمانی است؟

 

آبادان شهری در استان خوزستان واقع شده است و دمای هوا و شرایط آب و هوایی آن به فصل‌ها و ماه‌های سال بستگی دارد. برای تعیین بهترین زمان سفر به آبادان، می‌توانید به موارد زیر توجه کنید:

  1. بهار (آوریل-مه): بهار نسبت به تابستان دمای کمتری دارد و آب و هوای معتدلی دارد. در این ماه‌ها، دما در حدود 20-30 درجه سانتی‌گراد است و بیشترین بارش‌های سال در این فصل ثبت می‌شود. اگر برنامه سفرتان به آبادان با فعالیت‌هایی مانند بازدید از جاذبه‌های طبیعی در اطراف شهر همراه باشد، بهار می‌تواند بهترین زمان باشد.

  2. پاییز (سپتامبر-اکتبر): پاییز نیز یک فصل مناسب برای سفر به آبادان است. دماها در حدود 25-35 درجه سانتی‌گراد و آب و هوای خشک و معتدل با روزهای آفتابی و شب‌های خنک را تجربه خواهید کرد.

برای اطلاع از وضعیت دقیق آب و هوا و دمای هوا در آبادان، بهتر است قبل از سفر وب سایت‌های هواشناسی معتبر را مشاهده کنید. همچنین، در صورتی که برنامه خاصی برای سفرتان دارید (مثلاً بازدید از مکان‌های تاریخی و دیدنی)، مناسب است قبل از سفر با مراجعه به منابع معتبر و نقشه‌های گردشگری اطلاعات لازم را دریافت کنید.

شما می توانید جهت اطلاع از بهترین هتل های مرکز تهران به این لینک بروید.

جاذبه های آبادان

موزه آبادان

موزه مذکور واقع در خیابان احمد آباد آبادان است، این موزه یک  بنای یک طبقه همراه با گنبد است. این موزه در سال 59 افتتاح شد و در زمان جنگ تحمیلی ایران و عراق آسیب دید. آثار آن فعلاً در مکانی امن نگهداری می شود تا تعمیرات در موزه به پایان برسد.

کلیسای ارامنه سنت گاراپت در آبادان

کلیسای ارامنه گاراپت مقدس یکی از آثار و جاذبه های ملی آبادان است که همواره پذیرای گردشگران و بازدیدکنندگان داخلی بسیاری بوده است. این کلیسا زیر نظر شورای خلیفه گری ارامنه جنوب و اصفهان فعالیت می کند و بنای آن در نهم اردیبهشت 1382 به شماره ثبت 8352 در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

کلیسای گریگوری ارامنه آبادان که در سال 1958 (سال 1336 هجری شمسی) تأسیس شد و  بزرگترین آمفی تئاتر ارامنه مقیم آبادان به شمار می رفت. کلیسا در طول جنگ آسیب دید اما توسط سازمان بازسازی مناطق درگیری تعمیر شد.

کلیسای آبادان دارای سالنی است که در آن سفره هایی برای نمازگزاران تعبیه شده است و در حال حاضر یکی از بانوان ارمنی خوش نام مدیریت آن را بر عهده دارد.کلیسای آبادان به عنوان یک اثر ملی با ارزش به ثبت رسیده است.

مسجد رنگونی‌های آبادان

پالایشگاه آبادان در سال 1291 هجری شمسی به عنوان اولین واحد پالایش نفت ایران و مرکز اصلی صادرات فرآورده های نفتی در نیمکره شرقی فعالیت خود را آغاز کرد. آبادان که به عنوان یکی از شهرهای صنعتی شناخته شد، هزاران شهروند انگلیسی، هندی و پاکستانی به این شهر مهاجرت کردند. یکی از اولین گروه هایی که به آبادان مهاجرت کردند، کارکنان پالایشگاه رانگون از کشور فعلی میانمار بودند و اکثریت آنها اصالتاً اهل رنگون و مسلمان بودند.

به همین منظور تصمیم گرفتند در زمین های شرکت نفت مکانی برای اقامه نماز ایجاد کنند. سرانجام با موافقت این شرکت، ساخت مسجد توسط کارکنان پاکستانی پالایشگاه آبادان آغاز شد و بنای آن در سال 1300 هجری شمسی صورت گرفت. قدمت این مسجد به اواخر دوره قاجار و اوایل دوران پهلوی می رسد.

اگر شما هم تصمیم به سفر به آبادان دارید، می توانید در یکی از بهترین هتل های آبادان که معرفی کردیم اقامت داشته باشید و از سفر خود لذت ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IRPersian
پیمایش به بالا