بهترین هتل نزدیک به فرودگاه

فهرست مطالب

بهترین هتل نزدیک به فرودگاه

بهترین هتل نزدیک به فرودگاه کدام است؟ آیا شما هم به دنبال بهترین هتل های نزدیک به فرودگاه امام خمینی هستید؟  هتل رکسان با مهمان نوازی 5 ستاره می تواند از شما در تهران پذیرایی کند. این هتل شیک روبروی ترمینال اصلی فرودگاه بین المللی امام خمینی، فقط 45 دقیقه با ماشین از مرکز تهران فاصله دارد، این هتل زیبا برای راحتی و لذت مسافران تجاری و خانواده ها ایده آل است.

هتل نووتل تهران، اولین هتل فرودگاهی ایران

هتل رکسان (نووتل سابق) بهترین هتل نزدیک به فرودگاه است.  هتل نووتل تهران یکی از هتل های پنج ستاره لوکس تهران است. این هتل در مجاورت فرودگاه بین المللی امام واقع شده است. فرودگاه امام خمینی یکی از دو فرودگاه تهران است. هتل نووتل تهران توسط یک پل عابر پیاده به فرودگاه متصل می شود. هتل نووتل دومین هتلی است که توسط گروه هتل های فرانسوی آکور در ایران راه اندازی شده است. این هتل در ضلع جنوبی ترمینال اصلی فرودگاه واقع شده است.

درباره هتل نووتل تهران

این هتل در 11 طبقه ساخته شده و دارای 296 اتاق مدرن با امکانات درجه یک می باشد. اتاق ها و سوئیت های این هتل بسیار شیک و تمیز هستند. این هتل فرودگاهی در منطقه پرند در نزدیکی تهران واقع شده است. فاصله تقریبی هتل نووتل تا مرکز تهران 45 دقیقه است. تاکسی و اتوبوس نیز برای رساندن شما به تهران در دسترس هستند. این موقعیت مناسب به دور از شلوغی شهر، فضای بسیار آرامش بخشی را برای مهمانان هتل ایجاد کرده است.

این یک هتل ایده آل برای کسانی است که قبل و بعد از پرواز خود نیاز به استراحت دارند. هتل نووتل تهران نیز بهترین گزینه برای افرادی است که پرواز ترانزیت دارند، می توانند بین دو پرواز خود در این هتل استراحت کنند. امکانات رفاهی مانند آرایشگاه، سالن ماساژ، استخر و رستوران های مجلل این هتل را به اقامتگاهی خیره کننده در تهران تبدیل کرده است. هتل نووتل تهران مجهز به امکانات رفاهی مدرن و استانداردهای جهانی به همراه پرسنل مجرب آماده پذیرایی از مهمانان گرانقدر می باشد.

مهمانان عزیزی که برای بازدید از جاذبه های گردشگری ایران به تهران سفر کرده اند می توانند در این هتل اقامت کرده و از امکانات آن بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید در مطلب بهترین هتل نزدیک به فرودگاه:

معروف ‌ترین هتل های لوکس ایران

هتل های برتر ایران

چرا هتل نووتل یکی از بهترین هتل های تهران است؟

هتل 5 ستاره نووتل کمتر از 5 دقیقه با ماشین تا فرودگاه بین المللی امام خمینی فاصله دارد. این هتل مجلل، مدرن و مجهز است. مهمانان خارجی یا ایرانی می توانند اوقات خوشی را در هتل نووتل تهران سپری کنند. هتل نووتل تهران گزینه های زیادی برای مهمانان عزیز خود دارد. به عنوان مثال، یک گزینه این است که شما می توانید اقامت 6 ساعته تا پرواز بعدی خود را انتخاب کنید.

گزینه دیگر اقامت 6 ساعته با صبحانه بوفه، ناهار بوفه یا شام است. همچنین گزینه های بیشتری برای راحتی مسافران در دسترس است. مهمانان می توانند علاوه بر غذاهای لذیذ از امکانات ورزشی هتل نیز استفاده کنند. این مجموعه لذت بخش شامل استخر، سونا، جکوزی و سالن بدنسازی می باشد. میهمانان می توانند ساعت ها از زمان خود در این مکان به ورزش و استراحت لذت ببرند. ماساژ همچنین می تواند برای رفع خستگی جسمی بسیار لذت بخش باشد، بنابراین هتل رکسان (نووتل سابق) تهران این گزینه را نیز در نظر گرفته است.

اتاق‌ها لوکس هستند و از طراحی‌های داخلی آرامش‌ بخش تشکیل شده‌اند. امکانات شامل تخت خواب راحت، حمام تمیز، میز و صندلی، مینی بار، تلویزیون و غیره است. هتل نووتل تهران فاصله چندانی با مرکز شهر تهران و بازار خلیج فارس ندارد، این هتل بهترین انتخاب برای گروه های توریستی ایرانی است که به دنبال خدمات لوکس هستند. هتل رکسان یک انتخاب عالی برای مسافران تجاری است که نیاز به یک اتاق جلسه یا کنفرانس دارند.

تصویر-بهترین-هتل-نزدیک-به-فرودگاه-5896

اتاق ها و سوئیت های هتل رکسان فرودگاه

هتل رکسان فرودگاه، دارای اقامتگاه های فوق العاده ای است. 296 اتاق در هتل Novotel Airport در 3 نوع مختلف طراحی شده است.

1. اتاق های دو نفره استاندارد

هتل نووتل دارای اتاق های دو نفره استاندارد شامل یک تخت بزرگ است. این اتاق علاوه بر امکانات ذکر شده، دارای طراحی منحصر به فرد، منظره ای شگفت انگیز و سرویس بهداشتی مناسب نیز می باشد.

شما می توانید برای اطلاع از لیست هتل های کیش به این لینک بروید.

2. اتاق های دونفره استاندارد

نوع دیگر اتاق، اتاق دو نفره با 2 تخت یک نفره است. همانطور که از عنوان آن پیداست، دو تخت یک نفره راحت در کنار سبکی ایده آل و چشم اندازی زیبا از فرودگاه برای این اتاق ها در نظر گرفته شده است.

3. اتاق های ویژه معلولین

این هتل دارای طیف وسیعی از امکانات رفاهی برای راحتی میهمانان معلول است. این امکانات اقامت و لذت را برای معلولان آسان تر می کند. (ساکنان این نوع اتاق می توانند از استخر، سونا و جکوزی هتل به صورت رایگان استفاده کنند.)

اگر به دنبال گرانترین هتل های کیش هستید، همین حالا به این صفحه بروید.

 

4. اتاق خانوادگی (سوئیت)

خانواده ها همچنین می توانند در اتاق خانوادگی هتل رکسان فرودگاه اقامت کنند. دارای یک اتاق دو نفره شامل یک تخت دو نفره، یک مبل تختخواب شو، و یک تراس خصوصی با منظره ای باشکوه است. تخت کودک در صورت درخواست ارائه می شود.

5.سوئیت هتل نووتل تهران

امکانات و خدمات ارائه شده در اقامتگاه های هتل رکسان فرودگاه ، اقامتی آرام و راحت را برای میهمانان تضمین می کند.

رستوران ها و کافه های هتل رکسان (بهترین هتل نزدیک به فرودگاه)

هتل برتر نووتل که بهترین هتل نزدیک به فرودگاه  است، دارای رستوران‌های مجلل و کافه‌ای دلپذیر با انواع سروهای لذیذ است. این رستوران ها، غذاهای محلی و بین المللی را به همراه نوشیدنی ها، پیش غذاها و دسرهای خاص ارائه می دهند. محیط این مکان ها مناسب و دلنشین است که مهمانان می توانند اوقاتی با کیفیت داشته باشند.

رستوران گلکسی، رستوران وادی، کافه هتل نووتل تهران از رستوران های هتل رکسان می باشد.

هتل نووتل تهران، بهترین هتل نزدیک به فرودگاه  مجهز به امکانات رفاهی درجه یک و امکانات مدرن است که آسایش مطلق را برای هر مهمان فراهم می کند. از بهترین امکانات تفریحی گرفته تا امکانات رفاهی، این هتل لوکس 5 ستاره تمامی امکانات لازم را دارد. اگر شما هم تجربه اقامت در این هتل را دارید لطفا در نظر سنجی زیر شرکت کنید.

 

 

آیا شما در هتل رکسان(نووتل سابق) تهران اقامت داشته اید؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IRPersian
پیمایش به بالا