اقامتگاه سنتی ارزان در شیراز

اقامتگاه سنتی ارزان در شیراز

آیا به دنبال اقامتگاه سنتی ارزان در شیراز هستید؟ چگونه می توان به اقامتگاه های سنتی ارزان در شیراز دسترسی داشت؟ هزینه اقامتگاه سنتی در شیراز چقدر است؟ شیراز، شهری پر از جاذبه های گردشگری فوق العاده، شهری که متعلق به شاعران، ادبیات و حتی گل هاست، شهر باغ و عشق است که طرفداران بسیاری دارد. اگر شما هم به دنبال اقامتگاه سنتی ارزان در شیراز هستید توصیه می کنیم در رنکینگ بهترین هتل های ایران با ما باشید تا با اقامتگاه سنتی ارزان در شیراز آشنا شوید.

سالانه هزاران بومی و گردشگر، از شیراز دیدن می کنند. از میان این اعداد، برخی تازه وارد هستند و برخی دیگر بار دوم یا سوم به شیراز سفر می کنند. مسلما شما هم به دیدن این شهر، از شیراز سیر نمی شوید.

تصویر-اقامتگاه-سنتی-ارزان-در-شیراز-7865

بهترین زمان سفر به شیراز

باید بدانید کدام فصل از سال برای سفر به شیراز مناسب است. برای درک بهترین زمان، می توانید در اینترنت جستجو کنید و جزئیات مربوط به اقامتگاه سنتی ارزان در شیراز، هزینه های آنها و حتی فاصله آنها از مقصد گردشگری مورد نظر خود را دریافت کنید.

همه ما تمایلی به بازدید از شیراز و اقامت در بهترین هتل های شیراز نداریم. همیشه موضوع پول نیست؛ گاهی اوقات، برای نزدیک شدن به فرهنگ مردم، از اقامت در اقامتگاه های سنتی در شیراز احساس راحتی بیشتری می کنیم.

بهترین اقامتگاه سنتی ارزان در شیراز کدام است؟

همانطور که قبلا هم گفته شد، شیراز هتل های بسیار عالی دارد. به همین ترتیب، اقامتگاه های سنتی بسیار خوبی نیز دارد که شما نیز از اقامت در آنها لذت خواهید برد. همه چیز در مورد بهداشت، رفتار غذایی و محیط عالی است. همه هاستل های شیراز همه این موارد را دارند.

برخی از بهترین هاستل های شیراز که می توانید از اقامت در آنها لذت ببرید در زیر به آنها اشاره کرده ایم مانند:

بهترین اقامتگاه سنتی ارزان در شیراز ، خوابگاه سنتی سهراب

همان طور که از نامش پیداست، خوابگاهی سنتی در شیراز است که با آغوش باز پذیرای همه است.

خبر خوب این است که این هاستل خاص برای تمام بازدیدکنندگانش بودجه بسته ارزشی فراهم می کند و شما را در موقعیت مرکزی شیراز پذیرایی می کند. مطمئن هستیم این اقامتگاه سنتی ارزان در شیراز را که در یکی از مکان های تاریخی شیراز است انتخاب خواهید کرد.

امکانات اضافی که این هاستل برای راحتی بیشتر در اختیار شما قرار می دهد، خدمات خشکشویی و دسترسی به Wi-Fi است تا بتوانید در فاصله کمی پیاده روی از مکان های مرکزی شیراز متصل شوید.

هتل سنتی یاسین

هتل سنتی یاسین شیراز عمارتی 300 ساله است. این بنا با توجه به سبک سنتی ایرانی ساخته شده است. تمام اتاق ها دارای پنجره های رنگی زیبا، سقف های بلند و تزئینات تزئینی هستند. یک حیاط زیبا با درختان، گل ها و یک حوض آبنما وجود دارد. در نتیجه همه این موارد، هتل یک محیط سنتی شگفت انگیز را به مهمانان ارائه می دهد.

در مجموع 9 اتاق در هتل سنتی یاسی وجود دارد. همه اتاق ها مجهز به سیستم های گرمایش و سرمایش مرکزی مدرن، وای فای رایگان و حمام اختصاصی هستند.

سه رستوران و پنج کافه عالی درست در کنار هتل وجود دارد و بنابراین، می توانید از این اقامتگاه شهری با فضای آرام آن لذت ببرید. از آنجایی که این هتل در مرکز شهر شیراز واقع شده است، به بسیاری از جاذبه های گردشگری شهر بسیار نزدیک است.

اگر به دنبال بهترین هتل های مرکز تهران هستید از این لینک استفاده کنید.

اقامتگاه توتی شیراز

خوابگاه توتی شیراز ازبهترین اقامتگاه های سنتی و ارزان در شیراز است.

یکی دیگر از خوابگاه‌های سنتی خارق‌العاده در شیراز است که، به دوران قاجار برمی‌گردد، زیرا یک خانه قدیمی قاجاری بوده است. این هاستل قدمتی طولانی در حدود 200 سال دارد، با تکنیک ها و مصالح مدرن نگهداری و بازسازی شده است و پذیرای همه است.

این هاستل فوق العاده را دقیقا در قلب شیراز خواهید یافت. با 15 دقیقه پیاده روی از این هاستل به مسجد معروف صورتی شیراز می رسید و تنها با 5 دقیقه پیاده روی به یکی از بهترین باغ های معروف به نارنجستان می رسید.

در مدتی که در این اقامتگاه سنتی ارزان در شیراز هستید، تمام آنچه را که نیاز دارید خواهید داشت. راحتی، آرامش و خدمات خوب همه چیزهایی است که به همراه اتاق های بزرگ و یک استخر کوچک در این محیط ارائه می شود.

شما می توانید در کنار استخر در هوای آزاد فنجان چای یا قهوه روزانه خود را میل کنید و از منظره زیبای باغ و اقامتگاه سنتی لذت ببرید.

هاستل بی بی شیراز

هاستل بی بی شیراز یک اقامتگاه سنتی بزرگ در شیراز است که در ابتدا یک خانه ایرانی بوده است به این خوابگاه باشکوه در قلب یک شهر تاریخی تبدیل شده است. این اقامتگاه سنتی ارزان در شیراز،  تنها 10 دقیقه پیاده تا حرم مطهر شاه چراغ و بازار وکیل فاصله دارد. بنابراین این بدان معناست که در مدت اقامت در هاستل بی بی شیراز، به پربازدیدترین مکان های شیراز نزدیک شده اید.

خانه همایونی شیراز

خانه همایونی شیراز از بهترین اقامتگاه های سنتی ارزان در شیراز است که متعلق به دوران قاجار می باشد.  این اقامتگاه با نقاط اصلی فاصله ای ندارد، بنابراین می توانید در هزینه های سفر صرفه جویی زیادی کنید. دارای استخر، حیاط فوق العاده و فضایی عالی است که به شما احساس خوبی می دهد. با اقامت در این هاستل تمام امکانات بهترین هتل های ایران را خواهید داشت.  پس اگر به دنبال یک سفر کم هزینه و اقامتگاه سنتی ارزان در شیراز هستید خانه همایونی را انتخاب کنید.

قیمت اقامتگاه سنتی ارزان در شیراز چقدر است؟

اغلب ما به دنبال اقامتگاه سنتی ارزان در شیراز هستیم. هاستل ها در مقایسه با هتل ها ارزان هستند. بسته به خدماتی که به افراد ارائه می شود این هزینه متغیر است. اگر می خواهید از هزینه دقیق هاستلی که قصد انتخاب آن را دارید مطلع شوید، می توانید به راحتی بهترین هاستل را در اینترنت پیدا کنید و در مورد جزئیات هاستل ها مطالعه کنید. قیمت ها نیز در برخی موارد ذکر شده است.

فاصله اقامتگاه های سنتی ارزان در شیراز تا بناهای تاریخی چقدر است؟

همانطور که قبلا خواندیم تقریباً تمام اقامتگاه ها در قلب شیراز واقع شده اند. یعنی نگران آثار تاریخی اطراف قلب شیراز نباشید. در رابطه با آثار تاریخی معروف شیراز مانند پاسارگاد و تخت جمشید، باید بگوییم که از هر هاستل یا بهترین هتل های شیراز دور هستند و باید با تاکسی به این مکان ها بروید.

شیراز به قدری زیباست که اگر یک بار هم به آن سر بزنید حتما برمی گردید. شاید سالها طول بکشد تا شما برگردید، اما مطمئناً برمی گردید.

اکنون که از تعداد زیادی از هاستل های زیبای شیراز مطلع هستید، بهتر است همین حالا برنامه سفر خود به شیراز را برنامه ریزی کنید.

به نظر شما بهترین هتل های شیراز کدام است؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IRPersian
پیمایش به بالا