برترین هتل های ساحلی دبی

برترین هتل های ساحلی دبی

برترین هتل های ساحلی دبی کدامند؟ هتل های ساحلی دبی یکی از محبوب ترین هتل های این شهر هستند و هر ساله با ارائه منظره ای عالی از دریاها و خلیج های اطراف شهر بازدیدکنندگان زیادی را به خود جذب می کنند. برترین هتل های ساحلی دبی یکی از جاذبه های این شهر هستند که در امتداد خط ساحلی شهر واقع شده اند. یکی از چهار مجمع الجزایر لوکس ساخته دست بشر، خط ساحلی دبی است.

خط ساحلی دبی که اغلب به عنوان ساحل پالم شناخته می شود، در امتداد خلیج فارس قرار دارد. اکثر هتل های لوکس در این منطقه بر روی سه منطقه ساحلی اصلی متمرکز شده اند. با ما همراه باشید تا بهترین و برترین هتل های ساحلی دبی را به شما نشان دهیم.

بهترین هتل های ساحلی دبی کدامند؟

شهر زیبا و هیجان انگیز دبی را می توان یکی از مجلل ترین مقاصد سفر در جهان دانست. دبی به عنوان یکی از شهرهای امارات متحده عربی هر ساله مسافران و گردشگران زیادی را به خود جذب می کند و با اقلام منحصر به فرد و مجلل خود پذیرای آنها می باشد. با سفر به دبی می توانید از بزرگترین و برترین مراکز تفریحی و تفریحی جهان از جمله باغ وحش ها، نمایشگاه ها و حتی شهربازی ها دیدن کنید.

اگرچه امکاناتی که در این شهر در اختیار مسافران و گردشگران قرار می گیرد بی شمار است، اما باید بدانید که این شهر علاوه بر اقلام موجود، دارای هتل های منحصر به فرد و باکیفیتی است که همه را به وجد خواهد آورد.

همچنین بد نیست بدانید که به دلیل معماری پیشرفته و استفاده از تکنولوژی های روز در این شهر، تمامی هتل های دبی دارای امکانات عالی و طراحی های عالی هستند. همانطور که گفته شد، برترین هتل های ساحلی دبی اغلب در کنار یکدیگر در مناطق خاصی قرار دارند و اغلب دارای استخرها و باشگاه های مدرن، امکانات تفریحی متعدد و خدمات ویژه هستند. برترین هتل های ساحلی دبی در منطقه ای بسیار امن واقع شده اند و گردشگران می توانند به راحتی در حوالی نیمه شب به گشت و گذار در این منطقه بپردازند.

هتل آتلانتیس د پالم در دبی

این هتل یکی از معروف ترین هتل های دبی با ساحل اختصاصی است. این هتل یکی از بزرگترین هتل های شهر است و دارای 1500 اتاق با کیفیت عالی می باشد. برخی از سوئیت‌های هتل آتلانتیس پالم دارای یک کف شیشه‌ای هستند که از آن می‌توانید آکواریوم را تماشا کنید. این هتل را می توان در بهترین هتل های دبی با دسته بندی ساحل خصوصی قرار داد. زیرا افراد زیادی به همین دلیل در این هتل اقامت می کنند.

یکی از دلایل محبوبیت هتل آتلانتیس د پالم در دبی طراحی منحصر به فرد اتاق های آن مانند اتاق های زیر آب با دیوارهای آکواریوم است. طراحی اتاق های این هتل از اقلام غذاهای دریایی الهام گرفته شده است و میهمانان می توانند شنا و بازی با دلفین ها را در مکان های تفریحی هتل نیز تجربه کنند.

 هتل آتلانتیس د پالم در دبی یکی از محبوب ترین و بزرگ ترین پارک های آبی خاورمیانه را دارد و می توانید از آکواریوم بزرگ و زیبای آن نیز دیدن کنید. هتل پالم آتلانتیس یکی از بهترین هتل های خاورمیانه است که امکانات و خدمات باورنکردنی را به مهمانان خود ارائه می دهد.

هتل وان اند اونلی د پالم دبی

هتل وان اند تنها یکی از جذاب ترین و دنج ترین استراحتگاه های ساحلی است. این هتل سه رستوران دارد که توسط سرآشپز فرانسوی و سرآشپز مشهور ستاره دار میشلین که غذاهای عالی می پزد، مدیریت می گردد. این هتل دارای 90 اتاق، ویلا و سوئیت است که توسط باغ های سرسبز احاطه شده اند.

بیشتر بخوانید:

بهترین هتل های تهران از نظر مسافران

معروف ‌ترین هتل های لوکس ایران

نکته قابل توجه در مورد ویلاهای این هتل این است که به سبک رودخانه های مراکش دکور شده اند و از اقامتی بی نظیر در این ویلاها لذت خواهید برد. اینجا همه چیز باشکوه است و امکانات استراحتگاه آنقدر با کیفیت است که احساس می کنید در یک هتل بوتیک هستید. برای تجربه زیبایی منحصر به فرد هتل باید تا غروب صبر کنید. با تاریک شدن آسمان و روشن شدن فانوس ها، هتل هاله ای فوق العاده به خود می گیرد. به گفته گردشگرانی که هر ساله به One & Only سفر می کنند، این هتل یکی از بهترین هتل های ساحلی دبی است.

هتل چهار فصل در ساحل جمیرا، هتلی با ساحل خصوصی در دبی

همانطور که گفته شد، هتل های ساحلی دبی در پالم یا همان جمیرا پالم واقع شده اند، بنابراین جای تعجب نیست که بسیاری از امکانات و مناطق این ساحل به نام جمیرا نامگذاری شده اند. هتل چهار فصل جمیرا نیز یکی از محبوب ترین هتل های ساحلی دبی است و اتاق هایی با چشم اندازهای متفاوت ارائه می دهد.

اقامت در هتل چهار فصل جمیرا به شما این امکان را می دهد که از منظره خیره کننده ساحل و همچنین طراحی داخلی اتاق ها و سوئیت ها لذت ببرید. اتاق ها و سوئیت های هتل فور سیزن جمیرا همه دارای بالکن هایی با طراحی جداگانه و مبلمان دوست داشتنی هستند. از جمله امکانات ویژه هتل می توان به استخرهای سرپوشیده و روباز، حمام های خصوصی، باشگاه های بدنسازی و ورزشی و سالن اسپا و ماساژ اشاره کرد.

اگر به دنبال بهترین هتل نزدیک به فرودگاه هستید همین حالا به این صفحه بروید. 

تصویر-برترین-هتل-های-ساحلی-دبی-9896

Fairmont The Palm Hotel

بهترین هتل ساحلی دبی برای زوج ها است که توسط درختان نخل احاطه شده است و پس از یک شنا با طراوت، می توانید در سایه این درختان استراحت کنید و به برج های مارینا در دوردست خیره شوید. این هتل هم برای زوج های جوان و هم برای خانواده ها مناسب است. این هتل دارای چهار استخر شنا و 800 متر ساحل است که در آن می توانید در فعالیت هایی مانند والیبال، تنیس، قایق سواری و ورزش های آبی شرکت کنید.

هتل جمیرا النسیم دبی

یکی از بهترین هتل های ساحلی دبی، هتل جمیرا النسیم است. اگر هتل های مدرن را به هتل های عربی زیبا ترجیح می دهید، این هتل چند طبقه برای شما مناسب است. زیباترین قسمت این هتل باغ های کنار دریا است که توسط معمار معروف بیل بنزلی طراحی شده است. سه استخر بزرگ در این هتل وجود دارد که درختان نخل اطراف بر جذابیت آن افزوده اند. برکه ای در گوشه هتل، لاک پشت های دریایی و خانه های ییلاقی زیبای ساحلی که در چند متری به همراه چترهای فیروزه ای رنگ دیده می شوند، بر جذابیت این هتل افزوده است.

شما می توانید جهت اطلاع از  بهترین هتل های ترکیه به این صفحه بروید. 

هتل ماندارین اورینتال جمیرا

این هتل یکی دیگر از شعبه های هتل جمیرا است که در لیست برترین هتل های ساحلی دبی قرار دارد. این هتل دارای باشگاه های تناسب اندام و ورزشی مجهزی است که میهمانان می توانند از برخی از خدمات آنها به صورت رایگان استفاده کنند.

با اقامت در این هتل علاقه مند هستید که کل سفر خود را در هتل بگذرانید. این هتل همچنین خدمات تخصصی آب درمانی و اسپا را با تاکید بر ریشه آسیایی این درمان ها ارائه می دهد. پارکینگ، ۷ رستوران، بار، مرکز تناسب اندام، اتاق خانوادگی، اینترنت، اسپا، چشم انداز ساحل و ۵ استخر از جمله امکاناتی است که این هتل ارائه می کند.

در نهایت باید گفت این ها تنها تعدادی محدودی از لیست برترین هتل های ساحلی دبی بود که ذکر کردیم در نهایت لیستی از بهترین هتل های دبی را تهیه کرده ایم لطفا در این نظر سنجی شرکت کنید تا سایر کاربران را از نظرات خود مطلع سازید.

 

برترین هتل های ساحلی دبی از نظر شما کدام است؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IRPersian
پیمایش به بالا